Covid vaccins

Dit is een bekend fenomeen nu. Nl doet aan factcheck bij Hugo, het klopt dus niet volgens nu... Nu is het gebruikelijk dat complottheorieën na 6 tot 12 maanden fact zijn. Rustig afwachten de rijen zijn lang voor de mutatie prik
Och jeetje, we hadden het allemaal fout. De prikjes hebben helemaal geen invloed op de voortplanting!
 

Ik denk dat als ongevaccineerde je ook minder zorg nodig hebt maar dat zal die anp flippo niet bedoelen gok ik
Zo gaat het in NSB Nederland ze hebben de handboeken van Goebels en Mengele goed gelezen. En de combinatie met EU niet vergeten nazi Duitsland 2.0
 
Zo gaat het in NSB Nederland ze hebben de handboeken van Goebels en Mengele goed gelezen. En de combinatie met EU niet vergeten nazi Duitsland 2.0


Prachtig geformuleerd: excess deaths situation :-]
 
Och jeetje, we hadden het allemaal fout. De prikjes hebben helemaal geen invloed op de voortplanting!

Wat is dat artikel op een kinderlijke manier geschreven. Het lijkt wel een uitzending van het Jeugdjournaal.
 
De werking van het Spike eiwit uitgelegd. Niet dat ik het nu helemaal begrijp maar wellicht draagt het bij aan de link met de werking van anti parasitaire middelen.

 
Willem Engel zei het in het weekoverzicht van vrijdag al: de bijwerkimgen van de prikjes, zoals hij ze altijd noemt, dat is de Delta-variant. Ze schrijven de zeer schadelijke en vaak dodelijke bijwerkingen weg als een variant op C19!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan