Covid vaccins

Leuke theorie, maar klopt geen hol van. Ze lopen gigantisch achter op schema en kunnen zich geen ingewikkelde plannen meer veroorloven.

Mike
 
Leuke theorie, maar klopt geen hol van. Ze lopen gigantisch achter op schema en kunnen zich geen ingewikkelde plannen meer veroorloven.

Mike
Het idee dat als ontvolking het plan is de slaafse types overblijven in plaats van de recalcitranten snap ik.

Het plan zou dan natuurlijk al veel ontwikkeld zijn en langer lopen. Het feit dat het nu (hopelijk) misgaat doet daar dan toch niets aan af?
 
Onderstaande tekst kwam ik tegen op telegram.
Ook een visie, dat de gewillige die zich laten injecteren overblijven als werkvolk en de halsstarrigen zijn ze liever kwijt dan rijk.

--
Ontvolking vindt als volgt plaats:
1. Genetische manipulatie van een 100% dodelijk virus (NIET Covid19),
2. Genetische manipulatie en maak een eenvoudig virus dat Covid19 was,
3. Release alleen de eenvoudigste versie (Covid19) en start een pandemie. Verspreid het dodelijke virus nog niet,
4. Produceer Moderna mRNA-vaccin om effectief te zijn tegen Covid 19 en OOK tegen 100% dodelijk virus (hieronder wordt uitgelegd waarom Moderna de tool is om dit plan te realiseren),
5. Verdeel en plaats de wereldbevolking in leeftijds-, gezondheids- en beroepsgroepen en stel prioriteiten voor vaccinatietijden (met behulp van het door de Wereldgezondheidsorganisatie geadviseerde Covid 19-vaccinatieprogramma),
6. Stel leveringen uit en stel het gebruik van Moderna-vaccins laat genoeg uit, zodat het grootste deel van de oude en zieke bevolking al met andere vaccinmerken was gevaccineerd. Op deze manier zouden Moderna-vaccins vooral het jongere en gezondere deel van de bevolking bereiken,
7. Gepland aantal mensen uit de doelcategorieën (jong en gezond) vaccineren met Moderna,
8. Laat het 100% dodelijke virus (of een andere dodelijke ziekteverwekker) vrij en verspreid het! Meestal zouden met Moderna-vaccin geïmmuniseerde mensen overleven, om te worden gebruikt als toekomstige slaven van de 4e industriële revolutie.
Dit plan resulteert in:
➢ eliminatie van alle niet-gevaccineerde mensen,
➢ eliminatie van alle gevaccineerde mensen met andere merken dan Moderna,
➢ eliminatie van de meeste oude mensen, mensen met chronische ziekten, mensen met handicaps zoals gedefinieerd door de prioritaire risicogroepen van het Covid19-vaccinatieprogramma van de WHO (omdat de meeste van deze mensen werden gevaccineerd met andere merken voordat Moderna-vaccins werden gebruikt),
➢ de wereldbevolking zou dalen tot bij benadering het gewenste aantal mensen (gelijk aan het geschatte aantal mensen dat met Moderna is gevaccineerd) en alleen uit de landen waar Moderna-vaccins worden verkocht!
➢ eliminatie van bijna alle autoriteiten van de wereld en het resetten van alle politieke, juridische, financiële en medische systemen, het wissen van alle regeringen en het instellen van de One World Government (omdat autoriteiten en alle politieke, juridische, medische en defensiesysteemwerkers prioriteiten kregen en werden gevaccineerd met Andere merken voordat Moderna-vaccins werden gebruikt). Nog belangrijker detail is het feit dat in ongeveer 150 landen waar Moderna niet wordt verkocht, samen met de bevolking, ook hun regeringen zouden worden weggevaagd!

Deze visie gaat uit van het volgende;

1) virussen bestaan
2) het vaccine werkt
3)white hats are not in control

Ze hebben nog steeds geen virus kunnen isoleren en aanwijzen als kwaal van de ziekte, alleen een correlatie van wat dood weefsel waarvan ze denken dat het de oorzaak is.

wat we tot nu toe hebben gezien is dat de vaccines veel meer slachtoffers maken, vooral bij jonge mensen. Moderna is hier ook al bij ingecalculeerd.
 
Deze visie gaat uit van het volgende;

1) virussen bestaan
2) het vaccine werkt
3)white hats are not in control

Ze hebben nog steeds geen virus kunnen isoleren en aanwijzen als kwaal van de ziekte, alleen een correlatie van wat dood weefsel waarvan ze denken dat het de oorzaak is.

wat we tot nu toe hebben gezien is dat de vaccines veel meer slachtoffers maken, vooral bij jonge mensen. Moderna is hier ook al bij ingecalculeerd.
Ik denk overigens dat je gelijk hebt, maar het geeft wel aan dat er ook heel anders gedacht kan worden. Wat m.i. wel interessant is.

Had hier eerder ook al met mensen over gepraat waarop 1 iemand zei. Als dat zo is ga ik liever dood, want in zo'n wereld wil ik niet leven.
 
Ik denk overigens dat je gelijk hebt, maar het geeft wel aan dat er ook heel anders gedacht kan worden. Wat m.i. wel interessant is.

Had hier eerder ook al met mensen over gepraat waarop 1 iemand zei. Als dat zo is ga ik liever dood, want in zo'n wereld wil ik niet leven.
Ja dat zie ik ook heel vaak terug komen. Deze mensen hebben het agenda van de elite door, maar ze letten niet op de kleine details waardoor het duidelijk is dat hun plan al lang gekaapt is.
Een voorbeeld hiervan zijn de executive orders van Trump die Biden ongedaan heeft gemaakt. Hij heeft echter de belangrijkste niet aangeraakt.
 
Het is niet 'interessant' dat er anders over dingen gedacht kan worden als dit gebaseerd is op onkunde of onwetendheid. Erger nog, er worden bewust dwaalsporen uitgezet binnen onze eigen kringen. Van een trouwe luisteraar van Dotcom Radio kreeg ik deze reactie:

Waar ik vind dat je nog wel een stap kan zetten is het soms afbranden van andere mensen, die op hun eigen manier nieuws naar voren brengen. Het lijkt wel afgunst? Wouter Raadgever en Micha Kat krijgen zo nu en dan een snauw van jouw.
Is dat nodig? Maakt dat van Mike Donkers een betere Mike? Ik weet dat er iets tussen beide teams is voorgevallen, het fijne natuurlijk niet. Leg liever de focus op je eigen vaak goede relaas. Dat wat je hiermee bereikt is je echo strelen, maar het is ook gewoonweg negatieve energie.
Charlie Ward brengt ook zo nu en dan nieuwe feiten naar voren. Wat je zult moeten aanvaarden met hem is dat hij natuurlijk nooit zijn bronnen gaat prijsgeven, dan kan hijzelf ook meteen stoppen ermee. Wat voor verleden iemand heeft of hoe iemand in elkaar steekt, het boeit me niets. IK ben heel goed in staat om de juiste dingen op te pikken uit elke vorm van nieuws. Daar heb ik een neusje voor zal ik maar zeggen. Een mooie tegelspreuk alvast om te onthouden, 'van het concert des levens heeft niemand een program'.

Nee, het heeft niets met afgunst te maken of mezelf boven anderen plaatsen. Deze mensen zijn schadelijk voor onze beweging. Als het geen disinfo-artiesten zijn, dan zijn het wel useful idiots. Q schrijft niet voor niets: be careful who you follow,.

Ik weet niet wat het is met die persoonlijkheden die graag 'alle kanten' willen bekijken (Debaters, Diplomaten volgens de Meyers-Briggs schaal) en daardoor zelfs regelmatig advocaat van de duivel willen spelen. Ze testen of hun standpunten wel kloppen door tegenovergestelde posities in te nemen (wat voor mij getuigt van onzekerheid) of ze durven niet stellig te zijn en willen iedereen te vriend houden (wat voor mij eveneens getuigt van onzekerheid). Ik zit anders in elkaar en zeg liever gewoon waar het op staat. Het maakt mij niet uit wat anderen van mij vinden, daar heb ik nog nooit last van gehad. Juist in deze tijd zien we hoe schadelijk een pathologische behoefte aan sociale acceptatie kan uitwerken.

Mike
 
Ik zie het simpel. We hebben hersenen gekregen om na te denken.
Zolang je er niets over zegt en het voor jezelf houdt kun je alles bedenken wat je maar wilt. In gesprek met een ander (meerdere kanten bekijken) komt er creativiteit op gang.
Met als resultaat misschien een veel beter verhaal of idee of "een wauw moment.
Ik denk hierbij aan het verhaal van Mike over het omkeren van de zogenaamde "waarheid" over onze aanpak van de gezondheid.
Mike heeft gewikt en gewogen.
Dus andere meningen over welk onderwerp ook kunnen creatief werken.
Daardoor hebben mensen uitvindingen gedaan.
 
Mensen hebben niet door dat zo'n figuur als Micha Kat al wel meer dan 10 jaar loopt te zieken. Het is verleidelijk als je er achter komt dat "alles" niet klopt om dan maar "alles" wat alternatief is aan te grijpen...

Tja, iedereen moet zelf leren nadenken, observeren en filteren. Niet iedereen is daartoe in staat.

Observeren van data is een goed startpunt, of beter gezegd: een ijkpunt. Om je onderbuikgevoel te toetsen. Zoals wat hier aan het licht aan het komen is:

 
Deze visie gaat uit van het volgende;

1) virussen bestaan
2) het vaccine werkt
3)white hats are not in control

Ze hebben nog steeds geen virus kunnen isoleren en aanwijzen als kwaal van de ziekte, alleen een correlatie van wat dood weefsel waarvan ze denken dat het de oorzaak is.

wat we tot nu toe hebben gezien is dat de vaccines veel meer slachtoffers maken, vooral bij jonge mensen. Moderna is hier ook al bij ingecalculeerd.
op het huis van onze dochter is gevaccineerd met Moderna, dus gehandicapten en die willen ze juist ruimen denk ik. (onze dochter dus niet)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.890
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan