Covid vaccins

Ik wil niet te veel nadenken over contact met "gevaccineerden" en eventuele shedding van spike eiwitten.
Toch is er een situatie waarvan ik me afvraag hoe het daar gaat wat betreft die shedding.
De sportscholen zijn weer open en ik wil binnenkort weer vechttraining gaan doen. Dat kan geen kwaad in de ghetto waar ik in woon. Bij zo'n training is veel lichamelijk contact met bezwete lichamen, waarvan een flink deel die prik heeft gehad. Willem Engel had het een keer over verschillende vormen van contact. Een hand geven: geen probleem. Bloed contact: liever niet, omdat dat mogelijk spike eiwitten kan overdragen. Ik weet niet wat er verder in dat bericht stond.

Weet iemand hier iets over?
Ik denk dat zulk intensief contact niet veel kwaad kan, zolang er geen bloed bij komt kijken.
 
De korte versie is: alleen invasief contact (bloed, moedermelk en sperma) is reden tot zorg, de rest (vooralsnog) niet.

Mike
 
Ik wil niet te veel nadenken over contact met "gevaccineerden" en eventuele shedding van spike eiwitten.
Toch is er een situatie waarvan ik me afvraag hoe het daar gaat wat betreft die shedding.
De sportscholen zijn weer open en ik wil binnenkort weer vechttraining gaan doen. Dat kan geen kwaad in de ghetto waar ik in woon. Bij zo'n training is veel lichamelijk contact met bezwete lichamen, waarvan een flink deel die prik heeft gehad. Willem Engel had het een keer over verschillende vormen van contact. Een hand geven: geen probleem. Bloed contact: liever niet, omdat dat mogelijk spike eiwitten kan overdragen. Ik weet niet wat er verder in dat bericht stond.

Weet iemand hier iets over?
Ik denk dat zulk intensief contact niet veel kwaad kan, zolang er geen bloed bij komt kijken.

Meen me iets te herinneren dat TLAVagabond iets gezegd heeft over shedding via zweet.

Hij gaat diep in op wetenschappelijke onderzoeken, etc. Check kanaal hieronder:

Website:

Odysee:
 
Angst richt mss meer schade aan dan de misschien sheddende gevaccineerden. Alhoewel enige gereserveerdheid op zijn plaats kan en mag zijn. Vanmiddag afscheid genomen (ivm dat wij gaan emigreren naar Portugal) van mijn ouders en opa. Alledrie gevaccineerd. Maar heb ze platgeknuffeld. Ga niet in angst zitten. Dat is precies waar ze ons willen hebben!
 
Als je op de tijdlijn kijkt van die Paternotte kun je tot de conclusie komen dat het een vaccinslijter is...(n)

Kevin
 
Angst richt mss meer schade aan dan de misschien sheddende gevaccineerden. Alhoewel enige gereserveerdheid op zijn plaats kan en mag zijn. Vanmiddag afscheid genomen (ivm dat wij gaan emigreren naar Portugal) van mijn ouders en opa. Alledrie gevaccineerd. Maar heb ze platgeknuffeld. Ga niet in angst zitten. Dat is precies waar ze ons willen hebben!
Ik kus mijn opa en oma ook.
 
Angst richt mss meer schade aan dan de misschien sheddende gevaccineerden. Alhoewel enige gereserveerdheid op zijn plaats kan en mag zijn. Vanmiddag afscheid genomen (ivm dat wij gaan emigreren naar Portugal) van mijn ouders en opa. Alledrie gevaccineerd. Maar heb ze platgeknuffeld. Ga niet in angst zitten. Dat is precies waar ze ons willen hebben!
Goeie reis, goeie keuze en angst is een slechte raadgever.
Ik knuffel ook met mijn gevaccineerde moeder en als dat mijn dood wordt, so be it....
 
Mijn vader krijgt komende maandag een zware rugoperatie. Ik vermoed dat hij dan bloed bijgezet zal krijgen. Ik hoop dat dat geen bloed van gevaccineerden zal zijn, maar daar heb ik geen controle op.

Dorothé
 
Angst richt mss meer schade aan dan de misschien sheddende gevaccineerden. Alhoewel enige gereserveerdheid op zijn plaats kan en mag zijn. Vanmiddag afscheid genomen (ivm dat wij gaan emigreren naar Portugal) van mijn ouders en opa. Alledrie gevaccineerd. Maar heb ze platgeknuffeld. Ga niet in angst zitten. Dat is precies waar ze ons willen hebben!
Veel geluk!
 
Interessant draadje over voortraject van Moderna mRNA "vaccin". Bobby Rajesh Malhotra is een van de auteurs van het review paper van Pieter Borger, waarin de auteurs de fraude met RT-PCR aan de kaak stellen.

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan