Covid vaccins

Ik heb voor het eerst een uitnodiging gekregen voor de gentherapie-injectie omdat mijn geboortejaar aan de beurt was...
Ik heb de brief vergeleken met die van mijn moeder, en in mijn uitnodiging staat niks over de veiligheid en het testen van de vaccins...

Ook in de bijlage met gekleurde blokjes hetzelfde verhaal, de eerste zat bij mijn moeder in de enveloppe en de tweede bij mij:
20210614_165549.jpg

Kevin
 
Ik heb voor het eerst een uitnodiging gekregen voor de gentherapie-injectie omdat mijn geboortejaar aan de beurt was...
Ik heb de brief vergeleken met die van mijn moeder, en in mijn uitnodiging staat niks over de veiligheid en het testen van de vaccins...

Ook in de bijlage met gekleurde blokjes hetzelfde verhaal, de eerste zat bij mijn moeder in de enveloppe en de tweede bij mij:
Bekijk bijlage 617

Kevin

Wat fijn dat je eindelijk aan de beurt bent. Het vaccin is de enige uitweg uit deze verschrikkelijke crisis. Als we allemaal de prik nemen kunnen we weer normaal gaan doen. Zo'n prikje doet echt geen pijn hoor.
 
Had overigens begin dit jaar Cojona gehad. Toen 1 week op bed gelegen
Er bestaat geen cojona. Je hebt gewoon griep gehad. Ik word niet goed van lui die zeggen 'ik heb het begin dit jaar ook gehad, ben nog nooit zo ziek geweest'. Aandachtstrekkers!

Mike
 
Wat fijn dat je eindelijk aan de beurt bent. Het vaccin is de enige uitweg uit deze verschrikkelijke crisis. Als we allemaal de prik nemen kunnen we weer normaal gaan doen. Zo'n prikje doet echt geen pijn hoor.
Ja dan ben ik eindelijk af van die prikjaloezie! En dan mag ik mezelf ook eindelijk een vaccin slut noemen! Want dat wilt iedereen toch zijn? 🥳
 
Er bestaat geen cojona. Je hebt gewoon griep gehad. Ik word niet goed van lui die zeggen 'ik heb het begin dit jaar ook gehad, ben nog nooit zo ziek geweest'. Aandachtstrekkers!

Mike
Ben het met je eens maar dit was om aan te geven dat die man, die nu dood is, zo in het narratief zat dat alles Cojona was wat de klok sloeg.
Hij ging dus voor de mond luiers etc en later dus het vaccin. Ik doe niks, nergens last van.
 
bijdrage voor dotcom.radio


k wel, vindt mijn stukkie vlees (van de boer) af en toe erg lekker (en nodig).
Maar wat vinden we hiervan?
https://odysee.com/@TimTruth:b/magnet-meat:b
Optie: Beestjes vaccinatie om troep via dat kanaal in ons te krijgen?
Optie: Fake om ons van vlees af te krijgen?
> zit in vlees niet ook ijzer en ..... selenium en zink (goed voor mensjes)?
Optie: magneet mee als winkeluitrusting.... (of vlees van lokale boer)
Optie: vlees met hoog ijzergehalte?
Optie: nattig condens/vlees plakt?
> Ik kan een huissleutel en paperclip tegen mijn (vette) voorhoofd plakken
(unvaxxed / unswabbed)
> Maar een hele sterke neonydium magneet niet

Groet
Pa Triot
 
Je verwacht het niet :rolleyes:, geef de anti vaxxers de schuld van mutaties die om de vaccinatie heen werken.
De vaccinatiegraad moet steeds hoger zijn voor 'groepsimmuniteit' eerst was 70% voldoende, toen 80 nu 85 en komt men zelfs de wijk in om dat te bereiken.
Wat volgt? Mutaties die om het vaccin heen werken en vervolgens verplichte vaccinaties?

Ministerie zet 'prikbussen' in om vaccinatiegraad van 85 procent te halen

"Naast een hoge vaccinatiegraad is vooral de spreiding van het aantal prikken belangrijk, aldus het ministerie. Daarom gaan de prikbussen vooral naar plekken waar de vaccinatiebereidheid volgens het RIVM laag is, zoals achterstandswijken en christelijke gemeenten.

Hiermee wil het ministerie voorkomen dat het tot lokale uitbraken komt. In het ergste geval kunnen die uitbraken leiden tot mutaties, zoals onlangs gebeurde met de Indiase variant (ook bekend als de deltavariant) in de Engelse stad Manchester. Dergelijke mutaties kunnen in potentie ook weer gevaarlijk zijn voor reeds ingeënte mensen, al lijken de vaccins vooralsnog goed te werken tegen de varianten die momenteel bekend zijn."

 
Onder mensen met een 'migratieachtergrond' is de 'vaccinatiebereidheid' ook zeer laag. Bereid je maar voor op een paar bussen die in Kanaleneiland, de Schilderswijk, Bos en Lommer, dat soort wijken, in de fik zullen staan binnenkort!

Mike
 
bijdrage voor dotcom.radio


k wel, vindt mijn stukkie vlees (van de boer) af en toe erg lekker (en nodig).
Maar wat vinden we hiervan?
https://odysee.com/@TimTruth:b/magnet-meat:b
Optie: Beestjes vaccinatie om troep via dat kanaal in ons te krijgen?
Optie: Fake om ons van vlees af te krijgen?
> zit in vlees niet ook ijzer en ..... selenium en zink (goed voor mensjes)?
Optie: magneet mee als winkeluitrusting.... (of vlees van lokale boer)
Optie: vlees met hoog ijzergehalte?
Optie: nattig condens/vlees plakt?
> Ik kan een huissleutel en paperclip tegen mijn (vette) voorhoofd plakken
(unvaxxed / unswabbed)
> Maar een hele sterke neonydium magneet niet

Groet
Pa Triot
Tjees, wat bizar zeg!
Optie 1 lijkt me het meest voor de hand liggend.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.379
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan