Covid vaccins

Wat betreft uitnodigingen om te vaccineren, het zijn gewoon standaard brieven en worden standaard verstuurd. Ik heb er ook 2 gehad en niet gereageerd. Andere jaren kreeg ik via de huisarts 1x een uitnodiging. ook standaard. Nooit gereageerd.
 

Gezonde mensen vallen bij bosjes dood neer​


“De mainstream media berichten niet over deze sterfgevallen en deze zeer ernstige bijwerkingen,” zegt Pamela geëmotioneerd. “Dit gaat niet alleen over Benjamin, maar over de hele mensheid. Hij zou nooit gewild hebben dat iemand een experimenteel vaccin zou nemen dat sterfte of blijvend letsel kan veroorzaken.”
 
Het gaat de G7 nog niet snel genoeg. NRC schreef gisteren: “In een ‘Verklaring van Carbis Bay’ beloven de G7 dat ze er alles aan zullen doen om een nieuwe pandemie te voorkomen. Bij een nieuw virus mag het niet langer dan 100 dagen duren om een vaccin te ontwikkelen en goed te keuren en een behandelmethode te ontwikkelen.”
 
Ik hoor zojuist van een klant, begin 60, van mij dat hij vorige week overleden is.

Al een zwakke broeder met hartklachten en copd.

Heel vorig jaar benauwd voor Cojona, nu blij met zijn prik.....

Ik weet natuurlijk niet of het door het nep vaccin komt, maar tis wel toevallig
 
Ik hoor zojuist van een klant, begin 60, van mij dat hij vorige week overleden is.

Al een zwakke broeder met hartklachten en copd.

Heel vorig jaar benauwd voor Cojona, nu blij met zijn prik.....

Ik weet natuurlijk niet of het door het nep vaccin komt, maar tis wel toevallig
Had overigens begin dit jaar Cojona gehad. Toen 1 week op bed gelegen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.194
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan