Covid vaccins

Mijn vader kreeg gisteren weer een oproep voor het vaccin. Hij is op de vorige uitnodiging niet ingegaan en heeft zich niet afgemeld. Daar zijn ze dus niet tevreden mee, lijkt het.
Hij wil in ieder geval tot de herfst wachten.........

Dorothé

Valt hij in een risicogroep? Ik heb twee keer een uitnodiging ontvangen. De eerste keer vanwege een risicogroep en de tweede keer omdat mijn geboortejaar aan de beurt was.
 
Mijn vader is 79 jaar en zwaar diabetespatiënt en heeft een tia gehad. Ja, dus risicogroep. Dan zou je kunnen denken dat ik er misschien verkeerd aan doe om het hem af te raden, maar ik denk dat hij net een risico loopt om er gevolgen van te hebben en er aan te overlijden. Hij is geen mens die op zijn laatste benen staat, absoluut niet, en daarom zie ik ook geen gevaar voor corona.
Ik heb die brief van die uitnodiging niet gelezen, dus weet niet waarom hij hem de 2e keer heeft gekregen.

Dorothé
 
Over bovenstaand: ze hebben ons DNA toch al van de hielprik? Ik lees net dat die hielprik in NL pas vanaf 1974 inging overigens. Niet swabben trouwens, zie bovenstaand.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vader kreeg gisteren weer een oproep voor het vaccin. Hij is op de vorige uitnodiging niet ingegaan en heeft zich niet afgemeld. Daar zijn ze dus niet tevreden mee, lijkt het.
Hij wil in ieder geval tot de herfst wachten.........

Dorothé
Mijn man heeft ook twee keer een uitnodiging gehad, ik denk 1keer vanwege risicogroep en 1 keer omdat zijn leeftijdsgroep aan de beurt was.
Ikzelf kon via mijn werk in de zorg vanaf 25 feb bellen voor een afspraak en ik kreeg er ook nog 1 toen mijn leeftijdsgroep aan de beurt was.
Onze zoon van 22, die vanwege autisme en een lichte verstandelijke beperking in de WLZ zit heeft de afgelopen twee uitnodigingen ontvangen.

Volgens mij is die hele administratie een zooitje.....

Wendy
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan