COVID vaccinatie bijwerkingen

 
Oostenrijk:


Zijn er al andere landen waar dit gebeurt?
 
Oostenrijk:


Zijn er al andere landen waar dit gebeurt?
In Nederland en Frankrijk door mij, ...
 
* google.com zoekwoorden [plots overleden] en de tijdspan 01-01-2021 t/m 24-07-2022 70.900 overeenkomsten - [suddenly died] gaf 44,4 miljoen resultaten. Zou er iets aan de hand zijn?
Vreemd. Hebben ze nog geen algoritme kunnen bedenken om dit te kunnen downplayen? 🤔
 

De Britse begrafenisondernemer John O’Looney heeft contact met de Australische gynaecoloog Luke McLindon, die werkzaam is in Brisbane in de Australische deelstaat Queensland.

McLindon, voorzitter van het Australian Institute for Restorative Reproductive Medicine, is afgelopen vrijdag plotseling ontslagen. Volgens O’Looney omdat hij weigert de coronaprik te nemen, maar ook omdat hij op het punt stond data over miskramen na vaccinatie naar buiten te brengen.

De arts heeft een week om zijn kantoor leeg te ruimen.

Echt vreselijk​


McLindon heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar het percentage miskramen na vaccinatie. Hij zei tegen O’Looney dat normaal gesproken vijf tot 16 procent van de zwangere vrouwen een miskraam krijgt. Sinds de uitrol van het coronavaccin is dat maar liefst 74 procent.


Dat verklaart waarom ziekenhuizen dode baby’s rechtstreeks naar het crematorium laten brengen en begrafenisondernemers omzeilen, zegt O’Looney. Hij zegt in een korte video-update dat busjes met meerdere babylijkjes rechtstreeks naar de crematoria gaan.


“Dit is echt vreselijk,” zegt hij hoofdschuddend.


Stilgehouden​


Onlangs zei de begrafenisondernemer in een interview met Maria Zeee dat het gaat om ‘ongekende aantallen’. Hij zei dat de dode baby’s per zes of acht worden binnengebracht. “De rillingen lopen over mijn rug bij die aantallen. Jaren geleden kwamen er één, twee of drie per maand binnen. Normaal gesproken sterven er bijna geen baby’s. Dus als ze per zes of acht worden binnengebracht, is er iets heel erg mis.”
 
Dat hoor je ook steeds vaker, mensen vallen en overlijden kort daarna of ter plekke. Zeer verdacht allemaal.

Mike
 
Oeps, kijk hier eens, dekkingsgraad pensioenfondsen tegenomen


We hebben jarenlang gewaarschuwd, relaties om die reden verloren. Doden zijn te betreuren. Ben ik een slecht mens als ik zeg ... pensioenleeftijd terug naar 60? Oh wacht... pensioenpotten zijn leeggeroofd. Een dekking van 95% of 120% over 0,00 is en blijft 0,00.
 
Vandaag hoogste aantal tot heden: al 🚑🚑🚑🚑 4 ambulances voorbij en het is pas middaguur. Afgelopen jaar 0-1 op een dag. Het is vandaag wat bewolkt en aangenaam koeler... volgens de pseudo-wetenschap dus een goede reden voor Sudden Adult Death Syndrome. Snel weer weeralarm 🚨🚨🚨afgeven.

:(
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.426
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan