COVID vaccinatie bijwerkingen


Het aantal Duitsers dat met acute aandoeningen van de luchtwegen naar de dokter moet, is nu driemaal hoger dan normaal in deze tijd van het jaar. Volgens het Robert Koch Instituut (RKI) komt dit vooral door COVID. Ademhalingsproblemen worden veel gemeld door sporters de laatste tijd.


De schrikbarende cijfers over de vele ademhalingsproblemen werden vandaag door het RKI bekend gemaakt. De Duitse gezondheidsautoriteit zegt dat het extreem hoge aantal luchtweginfecties wordt veroorzaakt door een ‘co-circulatie van COVID met rhinovirussen en parainfluenzavirussen’ waarbij ‘COVID zou overheersen bij volwassenen’.
Ademhalingsproblemen zijn echter ook een vaak gemelde en erkende bijwerking van de vaccinaties tegen COVID. Veel volledig gevaccineerde topsporters hadden de laatste tijd tijdens hun wedstrijden last van ademhalingsproblemen.
 
Het lijstje wordt wel steeds langer:

- het vooruit zetten van de klok
- warm weer
- koud weer
- stress
- paracetamol
- post-pandamic-stress disorder
- thee
- sneeuwruimen
- klimaatverandering
- gekookte eieren
- scheidsrechtersfluitje
- werken in de tuin
- douchen

Alles behalve.... 🤡
 
Vanmorgen dacht ik: “zal ik mijn ogen open doen? Of geeft het licht dat mijn ogen binnenkomt een hartaanval?”. Ik wist echt even niet wat verstandig was. Heeft iemand tips voor morgenochtend?
 
Vanmorgen dacht ik: “zal ik mijn ogen open doen? Of geeft het licht dat mijn ogen binnenkomt een hartaanval?”. Ik wist echt even niet wat verstandig was. Heeft iemand tips voor morgenochtend?
Ik zou ze toch maar open doen;

KENNISBANK, SLAAPPROBLEMEN

Te veel slapen​

Leestijd: 3 minuten
Te weinig slaap is niet goed voor de gezondheid. Dat is een welbekend fenomeen bij de meeste van ons. Maar ook te véél slapen is zeker niet goed voor u. Slaapt u meer dan de aangeschreven 6 tot 8 uur (als volwassenen) per nacht, dan neemt het risico op een hartaanval of kans op hartproblemen flink toe. Dit kan tot maar liefst 41 procent stijgen. Dit blijkt uit een onderzoek wat verscheen in ‘the European Heart Journal’.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan