COVID vaccinatie bijwerkingen

Gisteren op de A325 van Arnhem naar Nijmegen toen ik daar in de middag reed letterlijke ELKE PAAR KILOMETER een ambulance!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik was vanmorgen in de Action en er liepen opvallend veel mensen te hoesten.
En dan bedoel ik niet een kort kuchje maar van die stevige hoestbuien met slijm ophoesten.
Grappig dat mensen hier nu totaal niet van op kijken of van schrikken maar wel zodra de overheid zegt dat Cojona heel erg is en er weer een muilkorf gedragen moet gaan worden meteen weer in angstmodus schieten.

Mijn achterburen zijn al maanden achtereen aan het hoesten 😖
 
Bij de schoonouders van mijn broer lijkt de vaccinatie schade zich nu ook te openbaren. Ze zijn al 2 weken flink ziek, griepverschijnselen. Vooral zijn schoonvader heeft het zwaar, zijn vrouw krabbelt nu langzaam wat op. Beiden hoesten flink met veel slijm. Ze zijn moe en kunnen bijna niks meer, alleen zitten en liggen.
Zij hebben alle prikken gehad inclusief de
griepprik en nog eentje die in de winter extra aan ouderen werd gegeven maar ben die ff kwijt.

Hun reactie: als we de prik niet hadden genomen lagen we nu op de IC of hadden we het niet gered.
Verloren…
 
Gisteren op de A325 van Arnhem naar Nijmegen toen ik daar in de middag reed letterlijke ELKE PAAR KILOMETER een ambulance!

Mike
Wij hadden hier laatst een record. Op 1 dag 3 x op verschillende momenten, traumaheli’s over zien vliegen. Nooit eerder meegemaakt. En ambulances daar ben ik allang mee gestopt om die te tellen.
 
Bij de schoonouders van mijn broer lijkt de vaccinatie schade zich nu ook te openbaren. Ze zijn al 2 weken flink ziek, griepverschijnselen. Vooral zijn schoonvader heeft het zwaar, zijn vrouw krabbelt nu langzaam wat op. Beiden hoesten flink met veel slijm. Ze zijn moe en kunnen bijna niks meer, alleen zitten en liggen.
Zij hebben alle prikken gehad inclusief de
griepprik en nog eentje die in de winter extra aan ouderen werd gegeven maar ben die ff kwijt.

Hun reactie: als we de prik niet hadden genomen lagen we nu op de IC of hadden we het niet gered.
Verloren…
Pneumokokken?

Mike
 

Ute Kruger - COVID-vaccinatie en turbokanker - pathologisch bewijs met Engelse ondertiteling

In deze video (26 min, Zweeds met Engelse ondertiteling) beschrijft MD/patholoog Ute Krueger haar bevindingen over borstkanker en andere vormen van kanker in het tijdperk van op genen gebaseerde COVID-vaccins. Ze vindt verhoogde aantallen kankers bij jongere patiënten, die groter zijn en sneller en agressiever groeien op het moment van de eerste diagnose.

 
Hierboven beschrijven jullie klachten van mensen die hoesten maar die zijn WEL geprikt. .
Volgens mij is er iets vreemds aan de hand.
Ik ben NEVER NEVER NOOIT ZIEK. geen kuchje of snotterneus, niks.
Maar vorige week had ik het opeens warm bij het opstaan, temp gemeten en lichte koorts. ook KEELPIJN. Gelukkig LICHTE keelpijn. Koorts werd die dag 38,5 en daalde weer. toen ging ik hoesten (kwam diep weg uit mijn keel) en veel slijm. Ook weinig energie. Ivermectine genomen een paar dagen. heeft al met al een week geduurd.
Als mensen dus ziek worden van de prik waarom werd ik dan ziek ZONDER PRIK?
Chemtrails?
 
Als het hoesten enz. van de chemtrails komt dan hebben anderen het dus niet per se van de prik. maar OOK van de chemtrails.
 
heb ik ook al weken last van. van hoesten. gelukkig is het nu bijna weg. maar het is wel erg hardnekkig. kan je lang last van houden
 
nee helaas niet. ik heb een kennis die neemt het voor mij mee. maar kan op dit moment niet vliegen omdat een vaccinpaspoort vereist is. overigens die kennis had er ook last van. toen adviseerde ik heb ivm te nemen binnen twee dagen was hij genezen. dus het is wonderspul, maar ik heb het helaas nog niet.
 
Hierboven beschrijven jullie klachten van mensen die hoesten maar die zijn WEL geprikt. .
Volgens mij is er iets vreemds aan de hand.
Ik ben NEVER NEVER NOOIT ZIEK. geen kuchje of snotterneus, niks.
Maar vorige week had ik het opeens warm bij het opstaan, temp gemeten en lichte koorts. ook KEELPIJN. Gelukkig LICHTE keelpijn. Koorts werd die dag 38,5 en daalde weer. toen ging ik hoesten (kwam diep weg uit mijn keel) en veel slijm. Ook weinig energie. Ivermectine genomen een paar dagen. heeft al met al een week geduurd.
Als mensen dus ziek worden van de prik waarom werd ik dan ziek ZONDER PRIK?
Chemtrails?

Als je gluten en andere allergenen blijft eten en je hebt de ziekte van hashimoto dan kan je aan en af in hypo- en hyperfasen terecht komen. Keelpijn, weinig energie en verhoging passen daar ook bij.
 
ik deel de mening van mike. ik wijt het aan chemtrails. ze zijn hier de afgelopen weken ontzettend druk bezig geweest. dit is iets wat ik nog niet eerder heb gehad zo heftig
 



Een aantal maanden geleden klaagde de balsemer van de Britse begrafenisondernemer John O’Looney dat hij grote moeite had met het balsemen van overledenen.

Bij dit proces wordt met behulp van een pomp formaldehyde in het lichaam gespoten via de halsslagader. Normaal gesproken gebeurt dat zonder problemen. Bij mensen die de coronaprik hebben gehad, moet formaldehyde tot op wel zes verschillende plekken in het lichaam worden gespoten: beide kanten van de hals, de dijbenen en onder de armen.

Witte spaghetti-achtige substantie​

En zelfs dan kunnen er nog problemen ontstaan omdat de aderen van deze mensen verstopt zitten, zei O’Looney in gesprek met Laura-Lynn Tyler Thompson.

De begrafenisondernemer zei dat er vorige week een man werd binnengebracht die jonger dan 30 was en die plotseling was overleden. “We openden het lichaam en zijn aderen zaten vol met een witte spaghetti-achtige substantie.”

Niet al te lang​

O’Looney legde uit dat deze substantie de vorm van de aderen aanneemt. “Dus als die dingen in je aderen groeien, duurt het niet al te lang voordat je hartfalen, een hartstilstand of een beroerte krijgt,” zei hij. “En dat is wat er volgens mij met deze mensen gebeurt.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.507
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan