COVID vaccinatie bijwerkingen

Idd maf dat je zo gaat denken, ik denk ook al bij alle ziektes die ik hoor in de omgeving na over die mensen hun eventuele prik.

Zat gisteren met mijn neefje te praten en die verwacht elk moment telefoon over mensen die omgevallen zijn. Sippe staat
hoezo verwacht hij telefoon, van wie?
 
Ik heb meer mensen zien sterven door het vaccin dan op de corona-units.”


De klokkenluider zei verder dat medische diagnoses werden aangepast, bijvoorbeeld van een longaandoening naar corona, om meer geld te beuren. In sommige gevallen waren de mensen niet eens positief getest.
 
Ik zal het voortouw nemen : Ik heb een collega die zich wilde prikken met Janssen dringend aangeraden het niet te doen, hij heeft het toch gedaan, is doodziek geweest en lijdt nu aan afasie : hij weet zich soms geen namen te herinneren of kan geen voorwerpen benoemen.
☹️
Vader van buurvrouw hier verderop, dood na vaccin. In het ziekenhuis is toegegeven dat het overlijden door vaccin kwam.
😭😭😭😭😭😭Ik snap gewoon niet dat een kennis van mij maar blijft hameren op het feit, dat hij denkt dat vaccins goed zijn. Hij zegt “vaccins werken dat is geen fake news dat bewijst de opname’s op de IC’s” 😫
 
Tja, ik heb een buurman, heel gewoon natuurlijk, deze echter is huisarts geweest ne jaar of zeven her met pensioen gegaan.

Nu was ik laatst bij hem en zijn vrouw , ze hadden bezoek . Ze spraken, natuurlijk, over corona en hoe erg bla bla bla.

: “Ben jij al ge vaccineert Maarten? “

“nee, bij mij komt er geen spuit in” antwoorde ik. Jonge jonge, je had die ogen moeten zien!!

De vriendin van de visiteman vertelde dat ze in “het” ziekenhuis werkt en dat de IC toch echt vol ligt met corona klanten. Ik had wel een antwoord terug, maar ik heb het erbij gelaten en zelfs het, deze keer, niet aangeboden glasje wijn afgeslagen om de vrede maar te bewaren en huiswaarts gekeerd.

Hij, de buum, heeft ooit ‘medicijnen’ gestudeerd ( volgens eigen zeggen ) en dus, mijn uitleg, geen geneeskunde. Voor mij betekend dat dat hij goed kan leren wat hem word voorgeschoteld, maar , net zoals kinderen op de lagere school ‘begrijpend lezen/denken, hebben moeten leren, niet zelfstandig ‘intelligent’ te zijn. Intelligentie is het vermogen om kennis en ervaring samen te voegen en tot nieuwe ..eh…’inzichten’ te komen. Nou ja, Kort samen gevat: Ik ben de “dorpsgek” en gek genoeg ben ik op die titel nog trots ook.
 
Volgens artsen was er niets ernstigs aan de hand.... Het is kennelijk heel gewoon dat afgetrainde topsporters af en toe zomaar in elkaar zakken, ook het nieuwe normaal denk ik.
Hoe vaak kwam dit voor zeg 10 jaar voor covid, zeldzaam volgens mij, hoeveel sinds quackcinatie....
 
Op de lange termijn zullen veel gevaccineerden sterven als gevolg van auto-immuunziekten en kanker, zei de arts. Dan heb je nog een fenomeen dat bekendstaat als antilichaam-gemedieerde versterking van infectie. Je kunt dit vergelijken met de ontploffing van een bom, zei Zelenko.


Gevaccineerden kunnen de ontploffing voorkomen door preventief antivirale middelen te nemen en de ziekte meteen te behandelen met hydroxychloroquine of ivermectine als ze toch corona krijgen. “Er zijn dus effectieve manieren om te voorkomen dat de bom afgaat,” aldus de arts.
 
En wat zeggen we dan?

Er komt geen druppel meer uit, tot grote frustratie van haar dochtertje. Wat blijkt? Nina is niet de enige met een afnemende melkproductie na het vaccineren

Daar had ze eerder over na moeten denken hè, staat in de bijsluiter die ze waarschijnlijk nooit gelezen heeft. En dat je een prik neemt als je nog een kind aan de borst hebt..!? De propaganda doet zijn werk....
 
Van het verzet in Fr


Hun eerste groep van 170.000 leden werd verwijderd, gecensureerd door FB. Er is nu een volledig onafhankelijke website waarop je kunt praten over de bijwerkingen na Covid-vaccinatie. Aarzel niet, ze zullen je steunen, luisteren en het zal niet worden gecensureerd ...

Deze site is gewijd aan de getuigenissen van mensen die het slachtoffer zijn van de bijwerkingen van zogenaamde injecties.
Anti covid-19 "vaccins".

HET DOEL VAN HET IS KENNIS TE MAKEN VAN EEN NOG TE WEINIG VRIJGEGEVEN OF GECENSUREERDE WAARHEID.

De slachtoffers, die maar al te vaak worden gekleineerd, bespot, beoordeeld of bekritiseerd door familieleden, sommige gezondheidswerkers en journalisten, voelen zich alleen en verdienen een ruimte van welwillende discussie en discussie om zich vrij uit te drukken over hun pijnlijke ervaringen na de injecties.

“Eén woord kan troost en vertrouwen brengen, twijfel wegnemen, iemand helpen geen fout te maken, conflicterende partijen met elkaar verzoenen of de deur naar bevrijding openen. "- Thich Nhat Hanh-

Bijwerkingenonderzoek 2021 (site)
 
Tja, ik heb een buurman, heel gewoon natuurlijk, deze echter is huisarts geweest ne jaar of zeven her met pensioen gegaan.

Nu was ik laatst bij hem en zijn vrouw , ze hadden bezoek . Ze spraken, natuurlijk, over corona en hoe erg bla bla bla.

: “Ben jij al ge vaccineert Maarten? “

“nee, bij mij komt er geen spuit in” antwoorde ik. Jonge jonge, je had die ogen moeten zien!!

De vriendin van de visiteman vertelde dat ze in “het” ziekenhuis werkt en dat de IC toch echt vol ligt met corona klanten. Ik had wel een antwoord terug, maar ik heb het erbij gelaten en zelfs het, deze keer, niet aangeboden glasje wijn afgeslagen om de vrede maar te bewaren en huiswaarts gekeerd.

Hij, de buum, heeft ooit ‘medicijnen’ gestudeerd ( volgens eigen zeggen ) en dus, mijn uitleg, geen geneeskunde. Voor mij betekend dat dat hij goed kan leren wat hem word voorgeschoteld, maar , net zoals kinderen op de lagere school ‘begrijpend lezen/denken, hebben moeten leren, niet zelfstandig ‘intelligent’ te zijn. Intelligentie is het vermogen om kennis en ervaring samen te voegen en tot nieuwe ..eh…’inzichten’ te komen. Nou ja, Kort samen gevat: Ik ben de “dorpsgek” en gek genoeg ben ik op die titel nog trots ook.
Ben jij al geprikt?
Wat een verschrikkelijk impertinente vraag.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan