COVID vaccinatie bijwerkingen

Je bent nogal oordelend over mensen.
Dat valt me op. Ik ga mezelf niet verdedigen.

Misschien ben ik wel dood. Volgens de magnetiseur is alles wat je om je heen ziet een illusie. Wie zegt dat ik echt besta? 😂

👻
 
Liz, je zou nu wel beter moeten weten dat zo in conclaaf proberen te gaan met Mike. Wat brengt het je?
Je wil informatie en krijgt informatie. Je leest al jaren mee, probeert dingen uit.
Wees dankbaar voor wat je hier geboden wordt.
 
Je bent nogal oordelend over mensen.
Dat valt me op. Ik ga mezelf niet verdedigen.

Misschien ben ik wel dood. Volgens de magnetiseur is alles wat je om je heen ziet een illusie. Wie zegt dat ik echt besta? 😂

👻

Misschien is het tijd om die magneet op te ruimen en gewoon zoals velen hier ivermectine te nemen en satanische meuk ver van het te houden, misschien gaan die illusies dan weg en zie je de werkelijkheid.
Mn ex had ook wat van dat soort therapeuten, die knapte op na de scheiding ze kon het niet meer betalen.
 
Ivermectine... kan. Tegen parasieten of andere vreemde figuren? Of preventief tegen COVID... Vele opties.

Of een magnetiseur satanisch is, dat is dan weer zo'n waarheid, waarbij ieder z'n eigen waarheid heeft. Ik vond 'm wel aardig en ik voelde me ook wel goed na de sessie. Echter rekende hij het dubbele als wat hij van te voren zei. Hij dronk wel kangenwater trouwens.
Maar of ik er nog een keer heen ga weet ik niet.

O ik zie echt wel de werkelijkheid hoor.
 
Ik vond de magnetiseur aardig en hij dronk nog Kangen-water ook. Wel jammer dat hij me een poot uitrukte door het dubbele te rekenen. Ik zie echt wel de werkelijkheid, hoor. :rolleyes:

Mike
 
Liz, je zou nu wel beter moeten weten dat zo in conclaaf proberen te gaan met Mike. Wat brengt het je?
Je wil informatie en krijgt informatie. Je leest al jaren mee, probeert dingen uit.
Wees dankbaar voor wat je hier geboden wordt.

Ik vond de magnetiseur aardig en hij dronk nog Kangen-water ook. Wel jammer dat hij me een poot uitrukte door het dubbele te rekenen. Ik zie echt wel de werkelijkheid, hoor. :rolleyes:

Mike

Ja dat is wel humoristisch.

En ik ben natuurlijk dankbaar voor de inzichten.
 
Als er al sprake was van een zwak hart, dan zullen de spike-eiwitten uit het vaccin weinig goeds hebben gedaan, aangezien het hart veel ACE2-receptoren heeft. We zien dan ook veel ontstekingen aan het hartzakje en hartspierontsteking (myocarditis).

Mike
 
Mike is ouder dan ik. Aldoende leer
Nee, dat intetesseert me niet. Maar je trekt voortdurend op een negatieve manier de aandacht en je bent altijd ziek en nooit dood.

Mike
weet je Mike? Ik heb iets meegekregen van vroeger. Mijn moeder zat altijd te klagen over van alles. Ik ben wederom dankbaar voor je inzichten. Het is niet alleen voeding, dat zei jij altijd al. Het is veel meer dan dat!
 

Het is absurd wat het heeft aangericht bij deze mensen​


“Dit zogenaamde vaccin heeft wereldwijd inmiddels tienduizenden mensen gedood en anderen zeer ernstig beschadigd,” voegde hij toe. “Alleen al in mijn praktijk zijn negen mensen invalide geraakt door de Moderna-prik en ik heb een kleine praktijk.”

Maar gelukkig.....
 
Minstens drie jonge wielrenners zijn de afgelopen weken na een wedstrijd of training in het ziekenhuis beland met hartklachten. Ze waren pas gevaccineerd tegen corona. ‘Paniek is nergens voor nodig, maar we raden toch aan om het minstens een week kalm aan te doen na elke prik’, zeggen artsen en cardiologen woensdag in Het Laatste Nieuws.

Maar gelukkig geen......
 
Via TG Artsen voor vrijheid:
1629371525082.png
[ Foto ]
Ga er even voor zitten....

En dit stuurt de Duitse verzekering naar de verzekerde mensen!

Voor diegene die geen Duits kan lezen:

Deze verzekering betaalt 'jammer genoeg' niets uit aan mensen die 'de Covid injectie' hebben gehad, als deze sterven of ziek worden.... (Vervolg-)Schade is niet gedekt en dus bij deze verzekering volledig uitgesloten!

Let wel: Alléén en dus en in het bijzonder de ellende door en na een Covid-injectie.
Andere mogelijke vaccin-schade van de reguliere vaccins voor bijvoorbeeld de Bof, Tetanus, enz., is daarentegen wèl gedekt!!

‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

Iemand nog vragen over de betrouwbaarheid?

‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
 
Op foto’s die door arts Gitala zijn gemaakt, is te zien dat rode bloedcellen samenklonteren en stapels vormen zoals bij muntrollen. Zo’n stapel wordt een rouleau (meervoud: rouleaux) genoemd en vormt zich normaal gesproken bij patiënten met bloedkanker.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.952
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan