COVID vaccinatie bijwerkingen

De aandoeningen – erythema multiforme, een vorm van huiduitslag; glomerulonefritis, ontsteking van de nieren; en nefrotisch syndroom, een aandoening die gepaard gaat met groot eiwitverlies met de urine – worden onderzocht door de veiligheidscommissie van de EMA.
 
1628780006213.png

In its issue of August 1, 1989, 30 years ago, the magazine "The Sun" published an article that was, from today's perspective, very topical and downright prophetic. A secret government plan to implant microchips to control the population of every person was reported under the title “Big Brother is Coming”. These plans are as far as known and nothing essentially new, what is interesting about this early article on the subject is the fact that there is specific talk of the transmission of the tiny nano-chips through vaccination campaigns, more precisely "swine flu vaccinations". And: “The doctors themselves would not even know what they are injecting. They could be told that they are genetic implants that help the body to fight the disease. "

Zou de elite nu echt niet doorhebben dat de uitvinding van het internet ze eigenlijk nog het meest dwars blijft zitten?

Ik bedoel, alles is terug te vinden en heel makkelijk te verspreiden.

Onvermijdbaar dat ze hier ook (nog meer) beperkingen aan gaan stellen. Een social-credit score die bepaalt of je toegang krijgt of niet o.i.d. En dan nog, geen idee wat er allemaal op het "dark web" te doen (en vooral te laten) is. Maar zouden ze daar ook controle op krijgen (als ze dat niet al hebben, gezien de CCP).
 
Zit het ze dwars of is het onderdeel van het plan? Het houdt nog steeds de aandacht vast van velen. Wat je aandacht geeft groeit. Ze voeden zich met die energie. Bedenk dus goed wat je aandacht geeft.
 
Zit het ze dwars of is het onderdeel van het plan? Het houdt nog steeds de aandacht vast van velen. Wat je aandacht geeft groeit. Ze voeden zich met die energie. Bedenk dus goed wat je aandacht geeft.

Ja, het kan goed zijn dat het toch onderdeel blijft van het plan. Want wat ik ook denk: blijf chaos creeëren en net zo lang mensen boos/gefrustreerd maken totdat er opstand komt. Dan gaat de agenda namelijk een stuk sneller.

Ze hebben stapels met scenario's liggen en voor elke situatie weten ze een passend antwoord. Geen enkel geheim van de menselijke psyche is hun vreemd inmiddels. En die kennis benutten ze continue.

In die zin is het echt meesterlijk en briljant natuurlijk. Maar helaas gebruiken ze het voor sinistere doeleinden. Als ze het zouden toepassen om de wereld voor iedereen beter te maken dan zouden we het ondersteunen en de wereldvrede dichterbij kunnen brengen. Zij zijn vrijwel de enigen die een normale wereld dwarsbomen.

Maar ja, in hun ogen zijn we allemaal "useless eaters" en "oxygen hijackers".
 
Ja, het kan goed zijn dat het toch onderdeel blijft van het plan. Want wat ik ook denk: blijf chaos creeëren en net zo lang mensen boos/gefrustreerd maken totdat er opstand komt. Dan gaat de agenda namelijk een stuk sneller.

Ze hebben stapels met scenario's liggen en voor elke situatie weten ze een passend antwoord. Geen enkel geheim van de menselijke psyche is hun vreemd inmiddels. En die kennis benutten ze continue.

In die zin is het echt meesterlijk en briljant natuurlijk. Maar helaas gebruiken ze het voor sinistere doeleinden. Als ze het zouden toepassen om de wereld voor iedereen beter te maken dan zouden we het ondersteunen en de wereldvrede dichterbij kunnen brengen. Zij zijn vrijwel de enigen die een normale wereld dwarsbomen.

Maar ja, in hun ogen zijn we allemaal "useless eaters" en "oxygen hijackers".
Geen idee wat "ze" denken, willen, kunnen. Ik erken "ze" niet. Ga voor het licht en laat het duistere buiten je energiestroom.
"Ze" zijn niet slim. In het land der blinden is eenoog koning weet je nog wel? De mens is gedrukt, beperkt, klein gemaakt en gehouden. De pijnappelklier verkalkt, het brein amper gebruikt.

Houd me ten goede: ik spreek je niet tegen, maar probeer het aan te vullen.

Alles is maar informatie. Daar heb je "Infowar". Buiten is alles anders dan op het internet. Velen richten zich hier [op het forum] elke dag weer op alle die gegeven info, niet wetende van wie, van welke kant, met welk belang het gegeven is. Keer je af van dat donker, dat kwaad denk ik steeds maar weer.
 
Kunnen we deze patholoog serieus nemen?
waar baseert hij zich op? Staat hij alleen met deze mening?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.076
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan