COVID vaccinatie bijwerkingen

Een buurvrouw (eind vijftig) heeft acute dementie. Sprak haar gisteren en was er de hele dag kapot van. Werkelijk helemaal de weg kwijt.....
Een maand geleden was ze nog helder van geest. Moest gelijk aan het verhaal van prof. Gorter denken over de prionziektes.
Wat en leed! Ook hier in het dorp veel gevallen van kanker opeens.
 
Ik zag laatst al rijdend in mijn auto hier in Nijmegen een vrouw spontaan van haar fiets vallen, zonder aanwijsbare reden. Ik dacht er nog aan om te stoppen maar een andere vrouw op een fiets was er meteen bij. Gevalletje vaxxed?

Mike
 
Ik zag laatst al rijdend in mijn auto hier in Nijmegen een vrouw spontaan van haar fiets vallen, zonder aanwijsbare reden. Ik dacht er nog aan om te stoppen maar een andere vrouw op een fiets was er meteen bij. Gevalletje vaxxed?

Mike
Idd maf dat je zo gaat denken, ik denk ook al bij alle ziektes die ik hoor in de omgeving na over die mensen hun eventuele prik.

Zat gisteren met mijn neefje te praten en die verwacht elk moment telefoon over mensen die omgevallen zijn. Sippe staat
 
Sprak gisteren een kennis van bijna 70. Ze heeft zich laten prikken omdat haar dochter terminaal kanker patient is. Haar kleinzoons waren ook mee om zich te laten prikken (om hun moeder te beschermen). De oudste van 14 jaar heeft een toeval gekregen na de prik. Hij mag nu zelf besluiten of hij de 2e prik gaat nemen. 😢😢

Zelf heeft ze een heel weekend geslapen na de prik maar verder geen last gehad en ze gaat de 2 wel nemen, waarschijnlijk de 3e ook wel. 😡
 
Sprak gisteren een kennis van bijna 70. Ze heeft zich laten prikken omdat haar dochter terminaal kanker patient is. Haar kleinzoons waren ook mee om zich te laten prikken (om hun moeder te beschermen). De oudste van 14 jaar heeft een toeval gekregen na de prik. Hij mag nu zelf besluiten of hij de 2e prik gaat nemen. 😢😢

Zelf heeft ze een heel weekend geslapen na de prik maar verder geen last gehad en ze gaat de 2 wel nemen, waarschijnlijk de 3e ook wel. 😡
Maar gelukkig geen corona🙏🏻
 
Mij valt het op dat je steeds meer hoort dat mensen met hun auto huizen of gebouwen en sloten binnen rijden. Gebeurde eerst ook wel maar toch heel wat minder.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.085
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan