COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik zal nooit het ´vaccin´ nemen want ik heb op Facebook gelezen dat er frikandellen in verwerkt zijn
Mooi, jij gaat dus ook voor de wetenschappelijke benadering, ik heb mn ziektekostenverzekering opgezegd ook om de wetenschap bij vaccins zij het dierenartsen die ze pushen, dus als ik ziek ben of mn enkel kneus of zo ga ik wel naar de dierenarts..
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
In de serie rare ziektes.

Vriendin van mijn moeder, gevaxt.
Hartslag zakte naar 35 en moest opeens met spoed een pacemaker.

Zou toeval kunnen wezen natuurlijk.
 
Gisteren weer eens op een feestje geweest , een goede vriend werd 60 en vierde tevens 60 jarig bestaan van hun familiebedrijf , ik heb me verbaasd 😦 hoeveel jongeren al de gentherapie genomen hebben , mijn vriend heeft 3 dochters waarvan gelukkig slechts de middelste alleen ( onder druk ) de prik heeft gehad , de jongste dochter vertelde dat haar gehele vrienden gevaccineerd is alleen zij niet! En waarom gingen ze allen ? de VAKANTIE naar ibiza was voor de meesten de reden het ‘even’ te doen . Mijn vriend heeft een groot bedrijf en reist veel naar het buitenland , stond als eerste met zijn vriendin in de rij voor beide prikken , want reizen 🧳 is voor hem zo belangrijk ! Mijn poging begint vorig jaar is dus mislukt , omdat hij echt een goede vriend is heb ik hem veel info gestuurd ook over de gentherapie , het is niet binnengekomen ! gaf aan geen tijd te hebben om alles door te lezen en of te beluisteren ,zijn vriendin Carola heeft ook absoluut niet het gevoel dat er iets niet klopt in deze crisis ,ook haar 3 echt prachtige kids hebben zich ook laten vaccineren, schrok er toch van , maar sinds ik met het 12 stappen programma bezig ben kan ik het loslaten , alles wordt me nu duidelijker dan ooit , heb zoveel geleerd en heb echt een interne reis gemaakt ,een ander mens geworden , ik merk dat ik steeds minder behoefte heb om me te laten gelden , heb wijselijk mijn mond gehouden ,slechts buiten mijn partner één pionier gesproken gisteren die erg blij was dat hij een mede bewuste burger sprak , nummers uitgewisseld want hij wil samen met zijn partner graag aansluiten bij een Westland groep waar ik ook deel van uit maak , en dan sprak ik Trees , schoonzus gisteren ochtend dood in bed , 60 jaar , ze was er erg verdrietig over en zei : nou is ze eindelijk helemaal gevaccineerd , laatste in de rij van de familie en nu sterft ze zo plots , tja ik snap het wel , maar wat ik zei : dit is vreselijk en erg verdrietig voor jullie , dit leert ons ook in het hier en nu te genieten van elkaar , ( het is nu ieder voor zich in keuzes , ik bespaar me de energie om er nog op in te gaan , het werkt niet …fijne zondag ik ga van mijn gezin genieten 😊
 
Ik heb er nog een paar toe te voegen aan de lijst.

Buiten dat ik van diverse klanten (ben pedicure) hoor daar hun kind na het vax-in erg ziek zijn geworden. Enkele dagen tot 2 weken zware griep. Dit waren voornamelijk mensen uit de zorg.

Er is 1 klant tijdens de behandeling, 2 dagen na prik, tegen de vlakte gegaan. Geen idee wat er mis was. Vermoedelijk extreem lage bloeddruk.
Een andere klant vertelde dat ze zich erg beroerd heeft gevoeld na de prik, daarnaast had ze altijd zeer hoge bloeddruk maar, de zakte opeens diverse keren op een dag naar zeer lage bloeddruk. Daarbij had ze diaree en griepverschijnselen.
Een 3de en 4de klant zijn allebei in de week na de prik tegen de vlakte gegaan. 1 met blauw oog en andere mw had uren bewusteloos onderaan de trap gelegen waar ze snacht afgevallen was....
De 4 klanten zijn allemaal vrouwen van 75+ met onderliggend lijden.

Verder hoor ik veel klachten van pijn in de arm of verloren voelen.
Er zijn ook mensen die niks hebben gemerkt...

Al met al genoeg reden om mijn brief in de papierbak te stoppen, ongeopend natuurlijk 😆
 
Nee dat scheelt, wat een opluchting.... 😷

Al ben ik wel bevreest over de gevolgen wat er wel gaat gebeuren met deze mensen.
Ik heb tot nu toe meer schade van de gen-therapie gehoord en gelezen dalende die daad werkelijk "corona" gehad hebben/of ontgift hebben...
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan