couperose

Fijn dat ik dit topic vind.
Sinds een aantal weken krijg ik kleine gesprongen adertjes in mijn gezicht, en idd, veel last van brandend maagzuur. Nog nooit zo erg gehad (34 weken zwanger) ik dronk laatst de hele dag alleen maar sole, toen ik oP bed ging begonnen de oprispingen weer!

Geen last van boeren en winderigheid.

Sinds 2 weken drink ik water met 1 bio citroen verdeeld over de dag, toch enorm last van maagzuur! Vervelend hoor..

Soms een theelepeltje bloemenhoning (traay) als ik er snachts af ga om te plassen.
 
Nee, ben nog nooit zo relaxed geweest sinds de tijd voor mijn pubertijd. Lang leve progesteron!

Het zijn trouwens kleine spinnetjes, geen grote vlekken.
 
Had ik ook veel last van tijdens de laatste weken. Misschien gefermenteerde groenten/drankjes of gebruik je die al?http://nourishedandnurtured.blogspot.nl/2011/05/natural-heartburn-remedy-even-for.html
 
Nee, mijn zuurkool is gaan schimmelen, het water bubbelt en smaakt vreemd. Nieuwe maken duurt weken. Helaas. Toch bedankt voor je reactie
 
Dan ga ik marktplaats bij langs voor waterkefir korrels, wel minder leuk van die suikers.

Melkkefir drink ik helaas niet meer omdat die koeien o.a zelfverbouwde mais te eten krijgen. verder leven ze heel natuurlijk, maar toch
 
Ik kan je wel wat waterkefirkorrels opsturen tegen verzendkosten, de suikers worden omgezet hoor, smaakt behoorlijk zuur als je het 2 volle dagen laat staan.
De koeien waar ik melk haal krijgen ook (bio) zelf verbouwde mais, ik kan daar wel mee leven, maar dat moet iedereen voor zichzelf beslissen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan