Coronavirus

Dat wordt druk met Neurenberg 2.0! Niet-corona'patienten' een valse 'diagnose' geven d.m.v. een PCR-test die uitsluitend voor onderzoeksdoeleinden dient en niet voor diagnoses, deze mensen vervolgens een verkeerde 'behandeling' geven middels beademing op de IC en ze of vermoorden door de voorwaartse druk van de apparatuur of ze blijvende longklachten bezorgen omdat hun longblaasjes kapot worden geblazen en dat vervolgens weer toeschrijven aan de valse diagnose waar je mee was begonnen. Maar we doen het voor de zorg... :rolleyes:

Mike
 
Fuellmich’s advies


Verspreid de waarheid en de feiten zo veel mogelijk en verspil uw energie niet aan mensen die zich absoluut willen laten vaccineren. We kunnen niet iedereen redden. Er zullen veel mensen sterven.​


 
Weet iemand wat het actuele IFR getal van COVID-19 in Nederland is? Ik krijg er niet veel over gevonden.
Het RIVM meldt
Op dit moment wordt de IFR geschat op een waarde tussen 1 en 1,3%.

Terwijl het gemiddelde op wereldschaal toch 0,15% is?
Zit Nederland inderdaad hoger of hoe kan ik dat getal duiden? En als het waar zou zijn, is dat dan wel hoog?

Dorothé
 
Dank je. Ja, dat weet ik. Het geheel is een complete leugen en de PCR-test etc. Maar hoe met gebruik van al die leugens toch kunnen aantonen dat het een hoax is en rond de 0,15% zit. Ik ga nog eens verder zoeken, maar misschien heeft iemand er meer gegevens over.

Dorothé
 
Wanneer deze informatie klopt dan moeten we concluderen dat de motieven om mensen massaal te laten testen niet te maken hebben met het opsporen van ‘besmettingen’, maar alles te maken heeft met het aanbrengen van lichaamsvreemde stoffen. Het laten doen van een test is waarschijnlijk niet zo onschuldig als het lijkt. Om die reden is het extra zorgelijk dat nu wordt ingezet op het testen van scholieren en kinderen.
 
Dorothé, misschien kun je hier nog iets mee?
Hé Medusa,
Dank je voor je moeite. Deze wist ik ook al. Het is natuurlijk het cijfer gemiddeld wereldwijd en de cijfers schommelen sowieso.
Maurice de Hondt zegt het ook. Op zich ben ik niet zo voor hem, maar statistiek zal hij wel kunnen.
IFR lijkt wereldwijd lijkt ergens tussen de 0,1 en 0,5% te liggen. Trouwens wel met hele grote verschillen naar leeftijdsklasse. Bij personen onder de 35 jaar is dat cijfer kleiner dan 0,0025% (1 op 25.000). Bij personen boven de 90 is dat cijfer groter dan 15%.
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan