Coronavirus

Prachtige column van Jan B Hommel:
Ik wil niet in zo'n Totalitaire Gezondheidsstaat leven. Voor wie dat wel wil, ga vooral uw gang. Laat u vooral elk twee jaar uw borsten pletten, uw anus spreiden, uw baarmoederhalzen afschrapen, uw ontlasting op bloed onderzoeken, uw PSA prikken, uw urine onderzoeken en een foto van uw longen maken. Laat u zich testen op kanker, dementie, osteoporose, arthrose, hypertensie, hypercholesterolemie, en verder op alle verdere mogelijke microbiologische ziekteverwekkers die u zou kunnen bedenken. U kunt al deze ziekten namelijk krijgen, maar geen enkele arts kan u voorspellen welke u fataal wordt. Dat bepaalt het lot.


Alles uit de kast om maar zo vroeg mogelijk een aankondiging te krijgen dat Magere Hein in aantocht is. En vergeet in de tussentijd vooral om onbezorgd te leven, en te genieten van het moment.


Want daar heeft u in al uw doodsangst geen ruimte meer voor.
 
Lees dit en negeer de tendens om Morgellons te framen als 'parasietenwaan':


Wordt in verband gebracht met vezels. Zoals in mondkapjes? Ik heb er weer een complottheorie bij gelukkig. Totdat ook deze weer uitkomt...

Mike
 
Hydroxichloroquin is anti-parasitair toch? Hadden we het vorig jaar niet al over dat we te maken zouden hebben met 'beestjes' ipv een virussen?
 
Heb de video bekeken. Deze arts denkt aan platwormen of spirocheten. Maar....volgens mij is ze een reguliere arts en heeft waarschijnlijk nog nooit van morgellons gehoord. Wel vertelt ze aan het einde over Ivermectine.
Ze begon haar onderzoek doordat haar puberzoon met dit verhaal kwam. Ze hoopte dat zoonlief ongelijk zou hebben en heeft daarom 5 verschillende maskers getest.
Ze was duidelijk zeer geëmotioneerd en geshockeerd toen ze de wormen ontdekte.
 
Ik zie net dat er een korte versie van deze video op Telegram staat. Deze is ± 15 minuten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.896
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan