Coronavirus

Vandaag hoorde ik dat twee kennissen van mij zich hebben laten VACCINEREN.
Een andere kennis heeft het vaccin geweigerd! Hoera! Dat kan dus blijkbaar. Gelukkig. Zij liet haar beurt voorbij gaan.
 
Ik had hem al geplaatst in het vaccin topic maar plaats hem nu ook even hier met tijdstippen. Interessante video!
±29 min. Over isoleren van virussen
±50 min. Over exosomen en epigenetica
±58 min Verschil virussen en bacteriën
±1:02 Darwin versus creatonisme
±1:07 Covid maatregelen
±1:12 Vaccins
±1:19 PCR test
±1:29 Griep versus covid
 
Nou, Google is weer lekker bezig... https://www.geenstijl.nl/5158798/goh-koekel-koekeloert-mee-in-koekel-docs/#comments

Gaat overigens om dit zeer belangwekkende document : 113 pagina's rapportage over de gruwelijheden van vaccinaties. Downloaden en delen !!
 
De longarts blijkt te grossieren in onfrisse uitspraken. Zo schreef de arts op 10 april: “Voordeel is dat je uiteindelijk met een beademingsbuis in je keel wel stil zal zijn.” Op 12 maart twitterde deze persoon: “Wel erg dat al die FVD-nazi’s nu zo huilie doen over een cabaretier.” En op 19 maart schreef hij in een reactie op Kamerlid Wybren van Haga: “Ik hoop dat jij nooit in het ziekenhuis belandt. Elke zorgverlener kan je bloed wel drinken. Hopelijk kunnen ze netjes blijven. Een medisch ongelukje zit immers in een klein hoekje.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.772
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan