Coronavirus

CORONAVIRUS, PANDEMIE EN VACCINATIE
door Gast auteur | 31 jan 2020 | Politiek, Vaccins & Ziektes

...het virus kan fataal zijn bij iemand die reeds zeer ziek is. Voor iemand die gezond is en een goed werkend immuunsysteem heeft is de kans dat hij ziek wordt klein. Dit geldt al helemaal voor een fatale afloop.

Hallo Johnny, ben jij degene Ivermectine verkoopt of moet ik bij Dazy zijn? Vandaag gesproken met Mike donkers erover. Ik zit nieuw hierop dus ik durf te vragen😃
 

Wat ik interessant vind aan al die psychologen en psychotherapeuten, ook de heel kundigen inzake psychopathologie: bijv. ook Appelo in zijn laatste interview bij de Nieuwe Wereld: ze zeggen zonder uitzondering allemaal: zorg dat je je eigen wereld op orde krijgt. Focus je niet op het collectief. En Sietske Bergsma zit er heel anders in. Appelo ook die sprak zich in het begin van de crisis uit met de opvatting: ''de burger pikt deze maatregelen niet, die wil de eigen autonomie'' en hij werd afgeserveerd in de reguliere media en hij is zich terug gaan trekken en vindt het wel best (zegt hij): is een boek gaan schrijven etc. Hij zegt ook: ik verander die wereld toch niet, dus concentreer ik me nu op mijn eigen wereld. Zelfde zegt Grannon nu ook weer.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: muis
Hallo Johnny, ben jij degene Ivermectine verkoopt of moet ik bij Dazy zijn? Vandaag gesproken met Mike donkers erover. Ik zit nieuw hierop dus ik durf te vragen😃
Klazina, kijk even bij het topic 'Ivermectine', daar kom je de nodige links van bestellen bij Daisy tegen.
Misschien moet je een paar bladzijden terug lezen. Johnny plaatst de links naar Daisy.
 
De laatste bestellinkjes van AVM en IVM van Daisy:


US $69.91 20% Off | 8/10/20 bottles 5mg x100 tablets AVERMECTI NE ivermecti ne


US $10.94 23% Off | 10 bottle 5mg Tablets pet body 100tablets/bottle
 
Hallo Johnny, ben jij degene Ivermectine verkoopt of moet ik bij Dazy zijn? Vandaag gesproken met Mike donkers erover. Ik zit nieuw hierop dus ik durf te vragen😃
Ik verkoop geen IVM maar plaats bestellinkjes voor het gemak. Zie hierboven het aanbod van Daisy. ✌️
 
Ik heb tegenover drie vrienden vanavond benoemd dat China de QR-code als kern gebruikt van een social credit systeem en dat Nederland lockdowns naar Chinees voorbeeld heeft ingevoerd en nu ook de QR.
En dat de virologen, Mark en Hugo Chinees voorbeeld volgen.

Reactie: Nederland kijkt veel meer naar westerse landen. Je moet niet doordraven.

Men kijkt niet verder dan de neus lang is.
 
8*9Ik heb tegenover drie vrienden vanavond benoemd dat China de QR-code als kern gebruikt van een social credit systeem en dat Nederland lockdowns naar Chinees voorbeeld heeft ingevoerd en nu ook de QR.
En dat de virologen, Mark en Hugo Chinees voorbeeld volgen.

Reactie: Nederland kijkt veel meer naar westerse landen. Je moet niet doordraven.

Men kijkt niet verder dan de neus lang is.
Goed bezig Fries! Je ziet ze zich ''moedig'' verweren.

Ik heb zojuist vernomen dat je aanpak bij poging tot schapen redden als volgt eventueel ook succesvol kan zijn. Het recept is van massapsycholoog Mattias Desmet https://www.fatsforum.nl/threads/red-de-schapen.4092/page-46#post-339079 :

de angst voor het virus proberen te vervangen door de angst voor het totalitarisme zoals jij deed maar ook gelijk de totaalbeleving inclusief handvatten voor een uitweg bieden met een goede afloop, zoals zoveel Hollywoodfilms.

Dus: zeggen dat totalitaire systemen uiteindelijk altijd instorten omdat ze zelfdestructief zijn en dat het een kwestie is van de tijd uitzitten, je waarheid blijven spreken en proberen de tijd te overbruggen door buiten dat systeem te overleven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb tegenover drie vrienden vanavond benoemd dat China de QR-code als kern gebruikt van een social credit systeem en dat Nederland lockdowns naar Chinees voorbeeld heeft ingevoerd en nu ook de QR.
En dat de virologen, Mark en Hugo Chinees voorbeeld volgen.

Reactie: Nederland kijkt veel meer naar westerse landen. Je moet niet doordraven.

Men kijkt niet verder dan de neus lang is.
Goed bezig.

Laat je vrienden naar Australië kijken, lijkt me toch een erg westers land,
of Canada dat ook al aardig op weg is met de QR dictatuur.
 


Iemand nog vragen....
We hebben een nieuwe complot theorie...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.685
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan