Coronavirus

Wie zegt dat wij alles delen?
In de brede zin van het woord wel.
Maar als je graag het specifieker wilt is dat prima. Er wordt veel medegedeeld op het internet en er wordt ook van geleerd door de 'andere kant'.
Dus nee, niet 'alles' zal gedeeld worden maar het lijkt me wel zaak dat mensen andere wegen zoeken.
Helaas valt je iets aan mijn bericht erg op en mis je de bedoeling erachter. Hopelijk is het zo duidelijker.
 
Ik ontwaar dezelfde toon. Ik denk dat je gelijk hebt.
De vorige die titunota gebruikte was Kattekop. Ik denk dat zij in een nieuwe gedaante is verschenen.

Mike

Ja, dezelfde passieve agressie en betweterige arrogantie.

Mike

Zoek eens op 'tutanota' op dit forum en bedenk dat het al genoemd is.
Rauwe melk ook, wellicht dat dit ook van een bepaald persoon af komt?

Kom op mensen, waar gaat dit nog over. Jullie kunnen beter dan dit. Toch?
 
Zoals altijd wordt er hier weer op de man gespeeld en niet op de bal.
Informatie verdwijnt, terwijl men alleen zichzelf als belangrijk in beeld plaatst.

Al eens begrepen wat ik schreef? Nee, waarschijnlijk niet, dus dan maar op de man spelen.
Nog ernaast schieten ook, maar dat is slechts een futiliteit.

Blij om te lezen dat er nu geen tijd meer aan besteed zal worden. Wordt het eindelijk tijd voor inhoudelijke discussie over informatie.
 
De Coronapas wordt het nieuwe mondkapje, ik weet niet zeker of deze al is gepost.
 

Bijlagen

  • BBB626A9-2928-4312-940C-9E56B8987D04.jpeg
    BBB626A9-2928-4312-940C-9E56B8987D04.jpeg
    218,5 KB · Weergaven: 18


O shit, restless anal syndrome :)

//quote
To date, no case of restless anal syndrome associated with COVID-19 has been previously published.
 


O shit, restless anal syndrome :)

//quote
To date, no case of restless anal syndrome associated with COVID-19 has been previously published.
Ze hebben het over Rutte Gordon is, al ff niet langs geweest
 
In de MSM.

In de afgelopen maanden voerde ik tientallen informele therapeutische gesprekken met landgenoten bij wie de coronascheidslijn tussen zichzelf en hun vrienden en familie doorliep. Dat leverde heel ongemakkelijke situaties op. Je wilt heel graag jouw geliefden en de samenleving beschermen, daarom wil je dat iedereen een vaccin neemt. En toch moet je jezelf neerleggen bij het feit dat die geliefden, en een klein deel van de samenleving, er andere visies op nahouden. En andersom – je wil jouw geliefden voor dat stomme vaccin behoeden, maar kijk ze eens hopeloos naar de vaccinatielocatie huppelen.

Soms vraag ik mij af of sceptici en dwarse denkers gelijk hebben. Wat als ik, net als de meerderheid van Nederland, mij als een schaap heb gedragen, rennend naar de vaccinatielocatie omdat de staat en big pharma dat voorschrijven?

De enige manier om écht ruimdenkend te zijn, is door diep in de spiegel te kijken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan