S 

Sailor
Guest
Komen alvast vanuit Engeland deze kant opEen zakenrelatie van mij gaat binnenkort met zo'n oude kist over Arnhem (mee)vliegen ter herdenking. Dus het kan zijn dat ze aan het testen zijn.
Spitfires misschien ook wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komen alvast vanuit Engeland deze kant opEen zakenrelatie van mij gaat binnenkort met zo'n oude kist over Arnhem (mee)vliegen ter herdenking. Dus het kan zijn dat ze aan het testen zijn.
Je vervuild je stoot co2 uit en fijnstof, zet dan ding nu uit
GroenSlinks modes off

Sorry :-(Ja, zo gaat het klimaat helemaal naar de klote. Dank je wel.
Das pech ik heb woensdag 40 man bbqSorry :-(
Ik zal het deze week niet meer doen

incl wijn dus komt nog meer aan, wel Zuid-Frankrijk maar zal kijken of ik de rook jullie kant op kan sturen
 incl wijn dus komt nog meer aan, wel Zuid-Frankrijk maar zal kijken of ik de rook jullie kant op kan sturen 

Volgens mijn agenda eindigt de week vanavond, dussssDas pech ik heb woensdag 40 man bbqincl wijn dus komt nog meer aan, wel Zuid-Frankrijk maar zal kijken of ik de rook jullie kant op kan sturen

Ben onderwegDas pech ik heb woensdag 40 man bbqincl wijn dus komt nog meer aan, wel Zuid-Frankrijk maar zal kijken of ik de rook jullie kant op kan sturen

.. 41
 .. 41

odysee.com

odysee.com
				Ze weten gewoon waar je huis woont, ze weten das een wappie dus sproeien ze maar ff om je gedachten te veranderen...... Zo te lezen lukt het nog nietElke dag hier tegenwoordig volle volle bak aan t strepen. En na elke run grijzige zwarte wolken waas. Wat is hier dat ze zooooo bezig zijn? En nee er zit helaas geen filter over die tweede foto. Zo grauw is t hier na zo’n runBekijk bijlage 4367Bekijk bijlage 4368

Is dat t?Ze weten gewoon waar je huis woont, ze weten das een wappie dus sproeien ze maar ff om je gedachten te veranderen...... Zo te lezen lukt het nog niet
 Gelukkig draag ik mijn aluhoedje
 Gelukkig draag ik mijn aluhoedje  (ze hebben er geen emoij van
 (ze hebben er geen emoij van 
 ) met trots en neeeee gaat ze ook zekur niet lukken. The bastards.
) met trots en neeeee gaat ze ook zekur niet lukken. The bastards.