Chemtrails

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar lees al een behoorlijke tijd mee.
Nu wordt het voor mij ook tijd om wat te plaatsen.
In Zoetermeer ook duidelijk veel bezig !
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210910-113839_Gallery.jpg
    Screenshot_20210910-113839_Gallery.jpg
    261,2 KB · Weergaven: 11
  • Screenshot_20210910-113716_Gallery.jpg
    Screenshot_20210910-113716_Gallery.jpg
    572,9 KB · Weergaven: 10
Ahaa... vandaar dat ik plots jeuk in m'n ogen heb, en mijn vader is ook een beetje verkouden... Ondanks dat we allebei IVM slikken.
 
Wat is het nu ontzettend benauwd en plakkerig warm, bah.
Zal me niks verbazen als er straks weer een flinke bui komt.
Met dank aan die vele chemtrails de afgelopen dagen.
 
En weer bizar veel. Krijg ze niet eens goed op de foto 😤😢. En waarom toch in dit dun bevolkte gebied?!?! (Midden Portugal waar net aan een kip, wat verdwaalde oude Portugezen en een paar Wappies wonen 🤪)

2F45411F-110B-4C92-BB1D-DA39D21B649E.jpegCDC874CF-3E12-47AD-A0BE-80D49F7B21D2.jpeg
 
Ik heb al een poos niet meer gepost maar het wordt weer eens tijd mn. die chemtrails. Ik zie het al jaren wat gaande is boven ons hoofd. Het is een poos redelijk rustig geweest maar nu worden we weer full force bespoten en ze stinken ook nog eens vooral in de vroege ochtend. Ik denk dat het voornamelijk om weermanipulatie gaat om zo de klimaatagenda te pushen.
 
Dat valt mij ook op. Het voelt ook benauwder aan.
hier ook niet fris, maar vies, al heel de week heel veel trails in de lucht. Mijn zoon was van de week daggie op bed, ik zelf 2 dagen doodmoe, dag daarna keelpijn, en vandaag loopneus. Ik ben en voel niet ziek maar wel symptomen. Ik slik mijn paardenbrokjes en gebruik (ook slik) mijn olietjes om de zaak weer rustig te houden.
 
hier ook niet fris, maar vies, al heel de week heel veel trails in de lucht. Mijn zoon was van de week daggie op bed, ik zelf 2 dagen doodmoe, dag daarna keelpijn, en vandaag loopneus. Ik ben en voel niet ziek maar wel symptomen. Ik slik mijn paardenbrokjes en gebruik (ook slik) mijn olietjes om de zaak weer rustig te houden.
Ook NAC slikken als je dat hebt.
Ik slik het nu ook weer en merk al minder klachten!
Persoonlijk is dit wat mij betreft een belangrijk supplement naast IVM/AVM.
 
Ook NAC slikken als je dat hebt.
Ik slik het nu ook weer en merk al minder klachten!
Persoonlijk is dit wat mij betreft een belangrijk supplement naast IVM/AVM.
Mijn dochter krijgt het al wel, zij is moeilijke ontgifter, zal voor mezelf ook eens kijken. NAC en IVM moet wel min 4 uur tussen zitten volgens Martin voor jouw info.
 
Ik ben ook vaak moe geen idee of het van die troep in de lucht komt, kan ook zijn dat ik geestelijk vermoeid ben vanwege de algemene situatie waar we ons in bevinden en ik me grote zorgen maak. Ik ben trouwens een vroege vogel, rond 5 uur uit mijn diepe slaap waarna ik nog half wakker een uurtje of wat blijf liggen. Wat me de laatste tijd opvalt is dat ik geen vogels meer hoor fluiten als de dag aanbreekt. In de avond precies hetzelfde, ik mag blij zijn als ik nog eens een merel hoor fluiten maar dit is sporadisch in tegenstelling tot vroeger.
 
Dat had ik eerder ook al opgemerkt. De verklaring is dat de vogels in de rui zijn en het dan voor de overleving geen goed idee is om geluid te maken.

Mike
 
Dat had ik eerder ook al opgemerkt. De verklaring is dat de vogels in de rui zijn en het dan voor de overleving geen goed idee is om geluid te maken.

Mike
Thanks, plausibele verklaring inderdaad, dat ik daar niet opgekomen ben want ik vind regelmatig veertjes in mijn tuin. Het gaat mij wel vaak aan mijn hart als ik die smerige lucht zie met overvliegende vogels heb ik met ze te doen. Vandaag ook weer zo'n dikke laag vieze smug, donker met regen en het slakkenleger komt weer massaal te voorschijn 🥴
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.859
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan