Chemtrails

Ik zat ook op mijn balkon naar de strepen te kijken. Als er extra rotzooi in de kerosine zit, zou best kunnen. Je zou zo zeggen: wie is daar dan verantwoordelijk voor?

De producent natuurlijk. Maar in opdracht van wie en met medeweten van wie? Dat engels lees ik dus niet.

Is er dan inmiddels een nederl. klokkeluider?

Maar ik zie ze hier opstijgen en als ze nog niet zo hoog zijn zie ik geen strepen.

 
Ik zie boven mijn woonplaats ook altijd enorm veel strepen, niet normaal. Er is deze lente/zomer enorm gesproeid, en "ze" zijn nog steeds bezig. Ik heb eerder nooit op die chemtrails gelet, wist ook niet precies wat het verschil nu was tussen de strepen, maar sinds ik het bestaan ervan ken zie ik ze ontzettend vaak helaas. In NL zijn er wel mensen die er tegen protesteren, maar het wordt allemaal afgedaan als onzin.

 
Quote:
Het is de Nationale Dag der Onnozelen.



Dat is een beetje onaardig. Als je niet als onnozel weggezet wil worden moet (alle) info van bv de chemtrails als waar aangenomen worden en als je je daar vragen bij stelt ben je onnozel.

Geen vragen stellen, maar alles zo aannemen vanwege de bron, das pas onnozel.

Als jij vind dat je veel verder bent en de vragen onnozel vind Mike/...... Dan zou het je toch sieren als die vragen gewoon beantwoord worden. Domme vragen zijn niet gestelde vragen. Vind je de vraag dom omdat hij door een bepaald iemand gesteld wordt? No worries, diverse meelezers popelen ook om de zelfde vraag te stellen.

 
Mike, jij bent 'verder', gun ons ook de kans :)

Om on topic te blijven, gisteravond, (Groningen)nam ik voor het eerst dit jaar ook van die aparte strepen waar (chemtrails).

 
Quote:
Als er extra rotzooi in de kerosine zit, zou best kunnen. Je zou zo zeggen: wie is daar dan verantwoordelijk voor?

De producent natuurlijk. Maar in opdracht van wie en met medeweten van wie?


Kerosine is een olieproduct. 100 jaar geleden hebben die ingezet op nationale en internationale afhankelijkheid van aardolieproducten. Hierdoor beheersen ze o.a. onze energie (olie, kool, gas), landbouw (kunstmest, pesticiden), ons voedsel (chemische toevoegingen) en de geneeskunde (synthetische medicatie). Afgaande alleen op deze feiten, denk je dan dat oliebaronnen als de familie Rockefeller het beste met ons voor hebben? En als je dan ook nog weet dat het vooraanstaande leden waren van de eugeneticabeweging en dat ze Hitler hebben gesteund, denk je dan niet ze ook boosaardig genoeg kunnen zijn om allerlei lichaamsvreemde stoffen toe te voegen aan brandstof voor vliegtuigen? Het enige wat in de weg zit van acceptatie van deze feiten is een kinderlijke overtuiging dat mensen niet zo ziek kunnen zijn. Nou, geloof het maar. En het is nog veel zieker, maar als ik daarover begin kun je het waarschijnlijk psychisch niet aan.

Mike

 
De film, Sweet Misery () Heeft qua dat wel mijn ogen geopend voor de slechtigheid. Hoe georganiseerd het is, hoe wijdverspreid, etc.

Tegelijkertijd is het ook belangrijk om positief in het leven te staan. Waarschijnlijk daarom dat je je een beetje inhoudt Mike.

Ik blijf het ongelofelijk vinden hoeveel gif we wel niet aankunnen. Al is het 5 voor 12 als we willen dat onze kinderen en kleinkinderen nog vruchtbaar zijn en gezonde kinderen baren.

Ik hoop dat het er spoedig genoeg mensen wakker zijn, zodat we weer aan een gezonde wereld kunnen bouwen.

Via de kerosine is operationeel wel het makkelijkst. Via de normale kerosine kunnen ze het alleen niet te bont maken, want het lijkt mij niet de bedoeling dat alle mensen onder de banen direct dood neervallen. Onder de rook van Schiphol tiert trouwens leukemie wel goed.

Als ik in die regio kom, zie ik ook volkstuintjes. Brrr, nou mij niet gezien.

 
Quote:
Ik blijf het ongelofelijk vinden hoeveel gif we wel niet aankunnen.


Quote:
Via de normale kerosine kunnen ze het alleen niet te bont maken, want het lijkt mij niet de bedoeling dat alle mensen onder de banen direct dood neervallen.


Daar spelen ze dus op in. Het leven heeft een ongelooflijke veerkracht. Dit worden dan ook niet voor niets 'soft kill'-wapens genoemd. Denk ook aan chemicalien in voedsel, genetisch gemodiceerd voedsel, medicijnen en vaccins.

Mike

 
Quote:
denk je dan niet ze ook boosaardig genoeg kunnen zijn om allerlei lichaamsvreemde stoffen toe te voegen aan brandstof voor vliegtuigen? Het enige wat in de weg zit van acceptatie van deze feiten is een kinderlijke overtuiging dat mensen niet zo ziek kunnen zijn. Nou, geloof het maar. En het is nog veel zieker, maar als ik daarover begin kun je het waarschijnlijk psychisch niet aan.

Mike


Ja dat geloof ik dus heel zéker wel, ik twijfel niet aan mijn bewust zijn, dat ze iets doen hoeft men soms niet lang over na te denken maar HOE ze het doen wel want er gaan vaak verschillende theorieën rond.

Een aparte sproeien installatie in een vliegtuig lijkt mij niks reëel.

Dus wat jij (mike) al zij, het zit in de kerosine..

Dat maakt dus ook dat (bij wel of geen streep te zien) altijd gif gestrooid word..

De strepen komen weliswaar iets eerder tot stand door dat er meer deeltjes (zware metalen) zijn voor vocht om zich aan te binden.

Maar de chemtrail blijft afhankelijk van de lucht vochtigheid en lucht druk.

Dat is dus wat ik wilden zeggen in eerdere post's.. De streep geeft naar m i niet aan of er gesproeid word.

Want de streep is gewoonweg condens en binding AAN het gif waar het bij de juiste weer omstandigheden mogelijk is.

 
Naïef.

Quote:
en de aanslag op bv je tuinmeubelen Liesje. De kerosine verbrandt ook vast niet tot niets en dat wappert ook weer naar beneden. Het was beter geweest als ze brede stroken natuur onder de routes hadden gelegd


Ze vliegen...? Een km of 10 hoog dacht ik zo?

Ik denk dat het door alle lucht stromen in die 10km down heel egaal over de aarde verspreid neerdwarrelt zou het niet?

 
Maarten

in de regio Schiphol (waar Liesje woont) vliegen ze natuurlijk veel lager en opstijgen en landen misschien ook geeft meer uitstoot. Plus de herrie.

Reden genoeg om ook bij niet geklooide kerosine die natuurbanen aan te leggen. Je wilt er niet wonen en je wilt er ook geen voedselproductie onder. Blijft over een hertenstrook, botanische tuin, weet ik veel.

 
Naief, ik werk op schiphol in de logistiek Import/export. De vliegtuigen die landen en opstijgen voor personenvervoer of vracht daar zie je geen enkel spoor achter.

 
Je kunt het misschien zo zien, als bomen en planten stuifmeel los laten zie je dat niet direct in de lucht maar je auto zit er helemaal onder.

 
Die aanslag komt merendeels van bomen planten, en het is zeker zo dat de uitstoot van vliegtuigen niet gezond is maar ik heb het over de zichtbare strepen van chemtrail vliegtuigen.

Niet over slap geouwehoer van die lui die de grootste rotzooi dagelijks in hun mond stoppen,(en daarmee en als maar verslechterd milieu sponsoren) en dan klagen over vervuiling van vliegtuigen op hun tuinmeubelen. De typische Nederlander van de afgelopen 40jaar overal en iedereen de schuld geven maar nooit naar jezelf kijken.

En trouwens ik denk dat de chemtrail vliegtuigen opstijgen bij de militaire vliegvelden. Dat weet ik wel zeker.

 
Quote:
robinAlexander

Naief, ik werk op schiphol in de logistiek Import/export. De vliegtuigen die landen en opstijgen voor personenvervoer of vracht daar zie je geen enkel spoor achter.


Door wat voor vliegtuigen die chemtrails nu het meeste worden veroorzaak weet ik niet precies. Maar ze hebben wel gelijk dat het condensatiesporen zijn, alleen zitten er meer chemicaliën in die het vliegtuig niet nodig heeft (zacht uit gedrukt) en die ervoor zorgen dat de strepen dikker zijn en dat ze langer zichtbaar blijven. Het worden strepen omdat de lucht op grote hoogte veel kouder is dan de uitlaatgassen van het vliegtuig. Het is dus logisch dat je van opstijgende vliegtuigen niks ziet, auto's laten ook geen strepen van een paar meter achter zich.

 
misschien heb je hier wat aan:

http://www.niburu.nl/chemtrails/3332-waarom-sproeien-ze-in-vredesnaam-video

of deze:

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M5&s=M10&ss=P814&l=NL

ik weet wel dat mijn vensterbanken, auto, alles buiten veel viezer is dan ooit geweest is en dat is geen hersenspinsel van mij, dat valt me nl al jarenlang op. In het begin geloofde ik nog in allerlei "buitenlandse"zandstormen waar ze mee aankwamen via het nieuws maar daar trap ik niet meer in.

Het is gewoon die troep die in de lucht hangt uit vliegtuigen die naar beneden zakt.

En vroeger hadden we Hollandse luchten, schapenwolkjes en geen sluierbewolking die je ziet als gevolg van wat de strepen veroorzaken. De lucht is gewoon heel vaak dichtgesproeid.

 
Het kruid dat heermoes of ook wel paardenstaart heet, bevat silicum, helpt vrij effectief tegen nanopartikels van aluminium uit je systeem te krijgen. http://www.naturalnews.com/034756_silica_anti-aging_heavy_metals.html#
Quote:
Silica sources

Horsetail is an excellent and inexpensive herbal source of silica. Horsetail has been around for centuries, and mostly forgotten until recent research attention uncovered more attributes. Until then, horsetail was used mostly as a diuretic or treatment for kidney stones.

Anything for which silica is useful will benefit from horsetail. And there are supplements that are formulated for silica intake that you may want to look into. Foods that help keep your silica levels high are: Unrefined whole grains such as rye, barley, oats, and wheat. Alfalfa sprouts nuts, and other seeds will boost your silica levels.


 
Ik las dat heermoes inderdaad een opruimer is van rotzooi. Als de bodem erg vervuild is groeit er heermoes, de opruimer van de natuur. Momenteel ben ik bezig met een vloeibare siliciumkuur, en merk veel verschil aan mijn huid (verder is het lastig te pijlen wat er verbetert, ben pas een week bezig).

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan