Chemtrails

Quote:
Als niet cristen kun jij daar niet over oordelen .


Deze quote die jij selecteert selecteerde ik niet.

Ja het niet kunnen oordelen is wel onzin, maar ik bedoel dat het bewust wording niet uitmaakt waar je in (of niet in) gelooft.

Quote:
Mike je gaat nu toch wel een beetje ver vind ik . Bewustwording heeft niets te maken met christelijke achtergrond



Deze dus..

En pak eens een verrekijker, je ziet de 'chemtrail' altijd in lijn met de motoren en pas laat tot stand komen soms zelfs meer dan vliegtuig lengte van de motoren.. Duidelijk condenseren lijkt mij.

Bewustwording is het durven zien van de duistere en misleidende praktijken.. Maar dat geldt niet alleen voor wat de reguliere of elite uitspoken toch?

Zoals er in een ander topic werd er de voor en nadelen gemeld van internet voor ons maar ook voor de elite..

Wij kunnen veel vinden op internet inclusief disinfo.

Er zijn heel wat dingen waar ik je in volg mike, het door overheden wegdrukken van de waarheid over voeding, vaccinaties, medicatie, 9/11, Syrië.. Een complete agenda omtrent dit alles...

(bijna) Al deze dingen heb ik me lang niet volledig in verdiept want daar is ook weer mega veel over te lezen en het meest belang heb ik bij voeding, dat is iets waar ik ook wat aan kan doen.

Maar chemtrails.. Ben ik niet van overtuigd.. Omdat het zoals ik al zij niet direct van het vliegtuig komt maar tientallen meters er achter tot stand komt onder andere.

 
Ik wilde iets zeggen over zaligheid en onnzolen en zo, maar dat heb ik al gedaan, dus ik laat het hierbij.

Mike

 
Waarom ga je niet inhoudelijk in op de observaties van Maarten Mike? (of laat je met rust)

De hoeveelheid des info op deze wereld is dermate groot dat een kritische houding ten aanzien van alle info gewenst is! Ook als de bron vol met zuivere intenties zit en niet licht iets roept. Kijk maar naar je eigen voortschrijdende inzicht.

 
Wie heden ten dage nog nog steeds niet wil zien dat we besproeid worden met chemtrails heeft vast boter op zijn hoofd.

En dat zal geen biologische roomboter zijn...

 
Degene die denkt dat elke streep achter een vliegtuig een chemtrail is heeft ook een kleverig hoofd.

 
Als ik zoek op "wat betekent chemtrails" dan krijg ik een verhaal over koudelucht en condens enz.. Dat heb ik zowiezo altijd gedacht, een soort condens.

Het schijnt dat ze boven amstelveen wel kerosine lozen, ik weet dat ook niet zeker maar soms stinkt het hier wel een beetje. En waarom zouden ze dat dan lozen, lijkt me geldverspilling.

 
en de aanslag op bv je tuinmeubelen Liesje. De kerosine verbrandt ook vast niet tot niets en dat wappert ook weer naar beneden. Het was beter geweest als ze brede stroken natuur onder de routes hadden gelegd

 
Als je op de site van flightradar24 kijkt, is het steevast zo dat je daar niet de vliegtuigen ziet die nou juist een spoor achterlaten die blijft hangen en uitwaaiert.

Zijn er meer mensen die dat opvalt ?

 
Hoe komt het toch dat mensen spontaan ziek worden in het vliegtuig ?

En waarom mogen die piloten daar niets over zeggen ?

Dat zegt toch al genoeg ?

 
Lees je even in dames en heren, en dat is meer dan googelen 'wat is chemtrails' en geldverspilling.

Landbouwgronden onvruchtbaar maken voor gewassen anders dan die van Monsanto bijvoorbeeld. Het hoe, wat, waarom, wie en sinds wanneer komt allemaal uitgebreid in dit interview.

http://www.argusoog.org/gezond-en-wel-14-april-2013/

 
Goede reactie, thijs!

Zie ook een eerdere reactie van mij in deze topic (1 pagina terug):

Quote:
Het gaat veel verder dan geld alleen. Deze mensen hebben al meer geld dan ze ooit in hun leven kunnen uitgeven...


Zie ook andere reacties van mij in andere topics:

Quote:
Word wakker uit je sluimer! Het gaat zelfs nog veel verder dan geld, we hebben hier te maken met een doodscultuur die ons d.m.v. langzame vergiftiging om zeep helpt en verhindert dat we ons ware menselijke potentieel verwezenlijken. Ze zijn uit op ons bewustzijn en ons bewustzijn is onze vrijheid!


Quote:
Er wordt nog wel eens gedacht dat het enige wat hier achter zit winstoogmerk is. Dit gaat verder, veel verder dan geld, dit is een absoluut satanische agenda, we hebben hier te maken met een duistere spiritualiteit!


Mike

 
Misschien is het nu een goed moment om uit te leggen waarom deze satanische elite een obsessie heeft met bloed, waarom er verhalen zijn van bloedzuigende vampieren en waarom men bloedrituelen (zoals oorlog) uitvoert. Alleen ik ga het niet uitleggen maar Phil Valentine, vanaf 15:50:



Mike

 
Ik heb nergens gezegd dat ik het sproeien ontken, ik geloof alleen nooit dat elke streep een chemtrail is.

Wel eens na gedacht waar ze het dan allemaal laten?

Op verschillende sites kom ik foto's tegen van vliegtuigen waar een deel of alle stoelen er uit gerooid zijn en grootte tanks voor in de plaats... En dit zou elk vliegtuig hebben???

Geen mens die achterom kijkt van,, héj wat een rare tanks :roll:

En op elk vliegveld staan natuurlijk gigantische. Opslagtanks en komen grote tankauto's met gif om al die vliegtuigen te vullen..

En dat noemt mij onnozel??? Lekker simpel van je mike.

 
Ik heb ook nooit gezegd dat elke streep een chemtrail is, dus ik weet niet waar jij dit vandaan haalt. Verder hangen er geen giftanks achter de vliegtuigen, maar zitten er specifieke stoffen (zware metalen) verwerkt in de kerosine. De piloten zelf weten ook niet dat ze chemtrails creeren via hun kerosine-uitstoot. Dus ja, opnieuw erg onnozel om dit zo te stellen.

Mike

 
Quote:
Ik heb ook nooit gezegd dat elke streep een chemtrail is, dus ik weet niet waar jij dit vandaan haalt


De posten die er al stonden gaven mij de indruk dat er door sommige werd aan genomen dat alle strepen chemtrails zijn.

Ik gaf in mijn eerste post aan dat m i, als een streep stopt nog niks zegt over het zijn van chem of contrail, en de duur van instant blijven ook niet direct.

Quote:
opnieuw erg onnozel om dit zo te stellen.


Ik stel dit dus juist niet zo! Dat is wat mij zo onmogelijk leek, en ik wilde mijn visie delen zodat sommige zich niet om niks zorgen zitten te maken om iets wat het niet altijd zorgelijk is.

Wil je mij niet begrijpen? Zit je wat dwars? Want je blijft me maar als onnozele weg zetten...

 
Het is de Nationale Dag der Onnozelen. Ik weet het zeker. Stom dat ik dit niet in mijn agenda heb opgeschreven!

Je zult me wel een sarcast vinden, maar dit forum is uniek omdat ik de mannelijke energie vertegenwoordig. In deze geoestrogeniseerde Nederlandse maatschappij overheerst de vrouwelijke energie van consensus (polderen) en van onvoorwaardelijke liefde (iedereen te vriend houden). De mannelijke energie staat voor het tegenovergestelde, dus: voorwaardelijke liefde. Ik wil iedereen hier met liefde en plezier verder helpen, maar dan moet je niet met allerlei flauwekul aankomen over giftanks die achter vliegtuigen aanhangen en die op vliegvelden staan.

Nice try, goodby, don't waste my time. Of je snapt het, of je snapt het niet. Ik hoef niet iedereen te vriend te houden, mijn liefde is voorwaardelijk, dus ik besteed mijn tijd en energie liever aan mensen die wel verder willen komen qua gezondheid en bewustzijn. Ik kan de hele wereld niet redden en wil dit ook niet.

Mike

 
Quote:
maar dan moet je niet met allerlei flauwekul aankomen over giftanks die achter vliegtuigen aanhangen en die op vliegvelden staan.


8O

Dit bedoelde ik sarcastisch!!!!! Dit was niet mijn visie!!!! Jeemig mike!! Ik dacht dat ik moeite met lezen had..

Quote:
Of je snapt het, of je snapt het niet.


Je bevestigt zelf dat mijn visie/beredenering/logische en realistische kijk goed is.

Quote:
Ik hoef niet iedereen te vriend te houden


Ik ook niet.

 
Toen ik vanmorgen de deur uit stapte schrok ik van het beeld. Een helderblauwe lucht en nog niet eerder zoveel strepen te zien. Nu is het alleen nog maar een blauwe lucht. Het leek wel of de chemtrails een wolkendek vormden, maar het waren echt allemaal aparte strepen. En dan denk je gezondheid in de frisse buitenlucht te vinden. Helaas, deze morgen was het beter binnen blijven!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan