Chemtrails

@San, hoe ben je ertoe gekomen en wat voor klachten heb/had je?

 
Ik zat nog eens het recept van Mike's smoothie door te nemen via een oude link op de site van Ron Fonteine. Daar las ik iets over het toevoegen van kiezelzuurpoeder, silicium. Ben even gaan speuren wat het voor je doet. Een tekort zorgt voor droog haar, droge huid, etc. Toen naar de gezondheidswinkel getogen om het te halen, leek me wel een goede aanvulling. Kreeg als advies een kuur te doen 2x per jaar, vloeibaar is het best opneembaar anders bindt het zich aan andere stoffen. En per toeval knapt mijn huid er van op, denk dat ik dan een tekort heb.

 
Misschien toch maar eens een haaranalyse overwegen?

27 oktober 2013 -
Quote:
Haartest laat duizelingwekkende verhoging aluminium en andere zware metalen zien

http://www.earth-matters.nl/51/8240/chemtrails/haartest-laat-duizelingwekkende-verhoging-aluminium-en-andere-zware-metalen-zien.html

https://s3.amazonaws.com/skyderalert/file/static/hair.jpg

 
Het kantoor waar ik tijdelijk werk kijkt bijna uit op het militaire vliegveld Gilze-Rijen. En vandaag hingen er toch ontzettend veel chemtrails! En dan te bedenken dat waar ik werk heel veel verstoorde en daardoor gevaarlijke mensen "wonen". Die worden gevoed met medicatie en vulling en als ze al buiten komen, dan daalt er gif op ze neer. Kansloos....

 
Het leken wel wolken te worden, zoveel, dik en groot! En een "normaal" vliegtuig ging er tussendoor, zijn witte streep loste mooi snel op.

Dacht even dat het te maken had met de vliegbasis, maar bij jou was t dus ook mijnlijf.

 
Ja ze vlogen af en aan en zelfs weer door de andere strepen heen .

Boven de polder en richting Lelystad was het nog erger .

 
Straks om 22,45 op ZDF (duits) Zoom - das tagliche Gift - Risiko Pestizide. Eens kijken wat zij te melden hebben.

 
Goed nieuws mensen! 911 is ook geen inside job maar toch helemaal vanuit Afghanistan gedaan door Osama.

http://kloptdatwel.nl/2011/09/11/is-er-bewijs-voor-een-11-september-samenzwering-nee/
Quote:
De ‘onverklaarbare’ instoring van WTC-toren 7

De restanten van gebouw 7 zijn te zien in de rechterbovenhoek (wikipedia)

De ineenstorting van gebouw 7 dat niet door één van de vliegtuigen werd geraakt, wordt ook aangevoerd als bewijs dat de instoring een ‘inside job’ was. De ’9/11-Truthers’ halen hiervoor vaak aan dat het gebouw ook in bijna vrije-val snelheid recht naar beneden storte. Maar dit klopt niet. Het gebouw is in drie fasen met verschillende snelheden ingestort en daarbij bovendien opzij gevallen op een manier die niet goed door explosieven kan worden verklaard. De instorting is veroorzaakt door de instorting van de andere torens en door felle brand


Zie hier het 'in drie fasen met verschillende snelheid instorten' van het enorme gebouw waar een brandje aan de gang was:



 
Quote:
...van het enorme gebouw waar een brandje aan de gang was


Ja, je zou bijna denken dat een miniem brandje dus heel gevaarlijk is. Zou de architectuur van zo'n gebouw dan te slecht zijn?

Zou men nu dan niet moeten waarschuwen als er een miniem brandje is, dat er dan kans op instortingsgevaar dreigt?

9/11 was een inside job. Als je dat niet gelooft, dan laat je je echt alles wijs maken.

 
Het is de moeite waard om de chemtrails die we zelf veroorzaken te verminderen. Ik bedoel daarmee dat we een aantal dingen doen waardoor we het milieu zo min mogelijk (chemisch) belasten.

Koop zo min mogelijk producten die verpakt zijn in een verpakking waar aluminium in verwerkt zit. Veel papieren pakken zijn aan de binnenkant voorzien van een laagje aluminium, tetrabrik onder andere. Veel plastic bekerachtige verpakkingen hebben een aluminium deksel, dat is redelijk goed te scheiden van de beker en kan dus apart bewaard worden:

Gooi aluminium niet bij het restafval, maar spaar het op en lever het in bij een bedrijf dat oude metalen inzamelt. Denk verder aan metalen doppen van flessen, dat is vrijwel altijd aluminium, heel al en toe kom je nog een loden dop op een wijnfles tegen, dat is veel zachter dan aluminium en kan je ook beter apart houden en inleveren.

Blikjes zijn van staal of aluminium, beide soorten hebben aluminium deksels. Met een magneet kom je er snel achter met welk metaal je te doen hebt in dit geval.

Verder zijn er nog aardig wat aluminium gebruiksvoorwerpen, die kunnen ook bij het oude aluminium bewaard worden. Denk aan deurkrukken, tandwielen van sportieve fietsen, de randen van jasbeschermers die je regelmatig op straat ziet liggen. Oude (koeken-) pannen en soms nog groter bestek als soeplepels e.d.

Tubes zijn van aluminium of plastic. Dat verschil is wel duidelijk, de aluminium tubes kunnen ook weer bewaard worden.

Ik heb me er op toegelegd om vooral zo min mogelijk zaken te kopen die in milieubelastende materialen verpakt zitten. Wassen doe ik met soda, dat zit in een plastic zak van PE, redelijk onschadelijk en stukken beter dan dozen waspoeder met 5 kleurendruk, waarvan de inhoud ook nog eens de nodige onnodige chemie bevat. Wasverzachter heb ik vervangen door een scheutje schoonmaakazijn.

De vaatwasser doet het ook goed met een half blokje als de vaat niet te veel vet bevat.

Ik kies ook het lichtste programma zonder voorspoelen en spoelglans is niet nodig.

Verder geen enkele chemie nodig voor de persoonlijke verzorging, scheelt ook weer.

 
Quote:
als de vaat niet te veel vet bevat.


Dat komt in mijn huis eigenlijk niet meer voor Gerard, maar je hebt gelijk dat je zelf moet proberen zo min mogelijk belastend te zijn voor de aarde. Ik vroeg me af, als je flessen weggooit met dop in de glasbak, of die dan 'goed' terecht komen, of bij restafval worden gedumpt.

 
Quote:
als de vaat niet te veel vet bevat



Gewoon de borden aflikken, lekker al dat vet eraf, dan kun je met een kwart blokje toe. :wink:

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan