Chemtrails

@ Tanja: metaal wordt van het glas gescheiden, maar wat er daarna mee gebeurt is niet zo zeker, dat hangt van het bedrijf af.

 
Ik gebruik slechts om de paar weken een blokje. Als je accepteert dat dingen minder schoon uit de vaat komen gaat dat best. Kopjes even met de hand voor wassen. Ik doe blokjes erin als de familie langskomt om het glaswerk ed weer schoon te krijgen. Oke de dingen zijn minder schoon, maar ik weet ook zeker dat ik geen resten van het blokje consumeer.

 
Omdat ik graag van alles uitprobeer heb ik ook eens soda gebruikt in plaats van een blokje. Dat gaat ook aardig goed. Als je dus geen blokjes wilt gebruiken is soda een goed alternatief.

 
@San, nee hoor, een plaatje van WWW geplukt. Mijn katten zijn anders mooi ;-) Een rode kater, 2 zwart-witte katers, een helemaal zwarte poes, en de lieve oude Tønder, bijna helemaal zwart met witte voetjes en een witte bef. Altijd schone vaat!

 
Is het jullie ook wel een opgevallen dat het op 5 mei altijd mooi weer is strak blauwe lucht lekkere temperatuur en geen regen. De dagen er voor is het dan vrijwel altijd weer zoals we nu hebben, grijs regenbuien en fris. Misschien is het in de rest van het land niet zo of valt het niet zo op omdat er geen bevrijdingfestival is en je je het niet specifiek herinnert.

Het bevrijdingsfestival is hier heel erg groot en je kan met gemak de bekende artiesten om zeilen. Van verre weg de meeste artiesten heeft niemand met wie ik dan ben ooit van gehoord, voor heel veel soorten muziek is er een apart podium, er is ook een apart podium met bluesmuziek. (Ik zet dit er even bij zodat er niemand gaat denken dat ik een fan ben van illuminatie artiesten)

 
Nee, dat is mij nooit opgevallen.

Maar misschien moet je een kaart kopen voor Prince, die komt 25 mei voor groots optreden naar Nederland. Kun je met hem praten over chemtrails. Ik hoop erbij te zijn, geniale artiest.

 
Nee ik vind dat een beetje te duur en hij heeft niet het soort muziek waar ik van houd. Ik kan ook niet onder het bevrijdingsfestival uit. Of ik zou echt de hele dag tot 12 uur weg moeten blijven. Maar het is best leuk om met wat vrienden heen te gaan.

 
Tuna,

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Prince is inderdaad een geniale artiest. Is ook zijn eigen koers gaan varen, door eerst zijn eigen artiestennaam te ontkennen (TAFKAP) en later zijn eigen label te beginnen.

Mike

 
Ik moet wel zeggen dat ik nooit echt naar Prince heb geluisterd, ik dacht dat hij dezelfde soort muziek had als al die andere artiesten.

 
Let allemaal maar eens op het weer maandag en niet alleen op de afwezigheid van chemtrails, er zijn een paar mensen die een feestje willen vieren en daar hebben ze graag mooi weer bij.

 
Quote:
Prince is inderdaad een geniale artiest.


Dus niet iedere veganist is een dwaas met gekrompen hersenen... :wink:

 
Quote:
Is Prince wel veganistisch?


Ik ben er niet bij als hij zit te eten, maar er circuleren vele lijsten op het Internet met namen van bekende veganisten en vegetariërs. Prince staat er veelvuldig op.

Zo ook Michael Jackson en Janet Jackson.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan