Chemtrails

Hier in Zeeland al dagenlang 's-morgens vroeg grote rasters. Tegen en in de avond bijna evenwijdig lopende chemtrails. Als je het verschil aanwijst t.o.v. condensstrepen gaan sommigen het gelukkig ook zien.
 
Hier in Zeeland al dagenlang 's-morgens vroeg grote rasters. Tegen en in de avond bijna evenwijdig lopende chemtrails. Als je het verschil aanwijst t.o.v. condensstrepen gaan sommigen het gelukkig ook zien.
Ik hoor van heel veel mensen uit mijn omgeving die verder niet bekend zijn met hooikoorts en niet geprikt zijn, dat ze geïrriteerde keel hebben, geïrriteerde ogen, jeuk in de oren, verstopte neus of juist een loopneus. Wel echt opvallend tegelijk ook met zoveel chemtrails🤔
 
Ik had gisterochtend echt de indruk dat vogels echt raar deden. Ik zag 1 vogel die ondersteboven en met gespreide vleugels in een boom hing en iets aan het eten was daar.

In de middag liep ik in het centrum en toen hoorde ik ze tekeer gaan. Ze gaan normaal altijd wel tekeer maar niet zo
 
Ik had gisterochtend echt de indruk dat vogels echt raar deden. Ik zag 1 vogel die ondersteboven en met gespreide vleugels in een boom hing en iets aan het eten was daar.

In de middag liep ik in het centrum en toen hoorde ik ze tekeer gaan. Ze gaan normaal altijd wel tekeer maar niet zo
Dat zijn halsbandparkieten..die hangen wel vaker op hun kop tijdens het eten🤣
 
Na 3 dagen prachtige echte wolken gezien te hebben. Zijn ze weer begonnen met die mooie vliegtuig strepen😏 niks aan de hand hoor voor de rest.
 
Na 3 dagen prachtige echte wolken gezien te hebben. Zijn ze weer begonnen met die mooie vliegtuig strepen😏 niks aan de hand hoor voor de rest.
Ze hadden het gister al aangekondigd onder het mom van ‘sluierbewolking’ dus ik vanochtend kijken en de lucht weer vol met strepen. De vliegtuigen vliegen driftig heen en weer. Ach ja ze kunnen het maken want de insecten kijken toch niet omhoog😉 en ja het zijn gewoon vliegtuigstepen toch.

Kijk zo was het begin vd week😍
A82D5192-F785-4D25-8B2C-6A6F73A9BBDC.jpeg
 
Ze hadden het gister al aangekondigd onder het mom van ‘sluierbewolking’ dus ik vanochtend kijken en de lucht weer vol met strepen. De vliegtuigen vliegen driftig heen en weer. Ach ja ze kunnen het maken want de insecten kijken toch niet omhoog😉 en ja het zijn gewoon vliegtuigstepen toch.

Kijk zo was het begin vd week😍
Bekijk bijlage 13300

Wat een hoop wandelende stikstofveroorzakers op die foto.
 
Ze hadden het gister al aangekondigd onder het mom van ‘sluierbewolking’ dus ik vanochtend kijken en de lucht weer vol met strepen. De vliegtuigen vliegen driftig heen en weer. Ach ja ze kunnen het maken want de insecten kijken toch niet omhoog😉 en ja het zijn gewoon vliegtuigstepen toch.

Kijk zo was het begin vd week😍
Bekijk bijlage 13300

Dat is de oprijlaan van Hoeve Biesland 🙂
 
Net waren ze hier ook weer flink aan de gang, ik zat in de tuin, keek omhoog en zag dus dit😠
 

Bijlagen

  • B480934F-D25D-41FA-8A30-83EC9B2F1749.jpeg
    B480934F-D25D-41FA-8A30-83EC9B2F1749.jpeg
    713,3 KB · Weergaven: 3

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.707
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan