Chemtrails

Ja, dat van buiten zijn rode geirriteerde ogen krijgen en benauwd voelen herken ik, en ook haaruitval! :oops:
Of zou dat aan mijn leeftijd liggen en zit ik nog een beetje in een ontkenningsfase? :unsure: ;)
Gezond eten alleen werkt bij mij niet meer om al die zooi in de lucht af te voeren.
Het is gewoon veel te veel zooi en stress momenteel.
Als ik mijn energiestromen op energetisch niveau open en op peil houdt, blijf ik mij lichamelijk aardig oké voelen en heb ik stukken minder last van bovenbeschreven klachten.
Dat vereist dan wel weer wat oefendiscipline, ongeveer een half uur per dag, en dat is dan gewoon maar even zo.
Surv en Warrior of Light,

Zouden jullie willen delen welke luchtreiniger jullie hebben?

(Ik weet het, ik reageer op een bericht van lang geleden, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.)

Ben zelf op zoek naar een luchtreiniger vanwege pollen/stuifmeel en chemtrails.
Is een simpel apparaat voldoende of loont het om meer geld uit te geven?
 
Surv en Warrior of Light,

Zouden jullie willen delen welke luchtreiniger jullie hebben?

(Ik weet het, ik reageer op een bericht van lang geleden, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.)

Ben zelf op zoek naar een luchtreiniger vanwege pollen/stuifmeel en chemtrails.
Is een simpel apparaat voldoende of loont het om meer geld uit te geven?

Surv is hier niet meer actief.
 
O, jammer. Maar bedankt voor het melden. @Warrior of light , kan jij iets meer vertellen over jouw luchtreiniger?
Jahoor ik heb deze. Ik heb sowieso nu veel minder stof in huis. Ik had deze om die reden aangeschaft daar mijn oudste zoon extreem last heeft van allergie. Ook minder last van hooikoorts klachten in huis. Op chemtrail dagen als de deur open staat dan slaat ie meteen op rood wat dus aangeeft dat de lucht zwaar vervuild is!

 
Ik gebruik diffusers met goede essentiele oliën waardoor de lucht gezuiverd wordt van vervuiling. Op slaapkamer elke nacht aan en overdag ook best vaak. Zoons hebben ook hooikoorts klachten maar veel minder tot niet met de diffusers of een simpel rollertje wat makkelijk te smeren en mee te nemen is.
 
Jahoor ik heb deze. Ik heb sowieso nu veel minder stof in huis. Ik had deze om die reden aangeschaft daar mijn oudste zoon extreem last heeft van allergie. Ook minder last van hooikoorts klachten in huis. Op chemtrail dagen als de deur open staat dan slaat ie meteen op rood wat dus aangeeft dat de lucht zwaar vervuild is!

Dank voor het delen. Fijn te horen dat een reiniger in deze prijsklasse prima zijn werk doet.
Ik heb iets vergelijkbaars besteld, maar dan wat kleiner van formaat. En hij zou iets stiller zijn. Ben benieuwd.
 
Dank voor het delen. Fijn te horen dat een reiniger in deze prijsklasse prima zijn werk doet.
Ik heb iets vergelijkbaars besteld, maar dan wat kleiner van formaat. En hij zou iets stiller zijn. Ben benieuwd.
Mag ik vragen welke je besteld hebt? Wij willen ook iets kleiner kopen.
 
Mag ik vragen welke je besteld hebt? Wij willen ook iets kleiner kopen.
Ik heb deze besteld.
Goedkoopste in NL bij bol.com en mediamarkt (ik weet het, foute bedrijven, maar soms moet je wat ;) )

Hier staat dat hij tot 17m2 reinigt, maar dat is de standaard voor astma. Bij allergieën kan deze een ruimte van 25m2 oid reinigen. Voor gewoon frisse lucht kun je hem in een nog grotere ruimte gebruiken.

De Winix Zero kan in een grotere ruimte, maar neemt dus ook meer plaats in en is zwaarder om te verplaatsen.

Ik gebruikte de site van coolblue om specificaties te vergelijken.

Normaal gesproken zou ik meer tijd besteden aan uitpluizen, maar ik heb nu te maken met een extreme pollenallergie en niet veel energie om dit te doen.

Ik krijg wel de indruk dat een reiniger van 100-200 euro al een groot verschil kan maken. En dat je dus niet per se honderden of duizend euro's uit hoeft te geven voor een resultaat. Dat was voor mij eigenlijk het bangrijkste om te weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze besteld.
Goedkoopste in NL bij bol.com en mediamarkt (ik weet het, foute bedrijven, maar soms moet je wat ;) )

Hier staat dat hij tot 17m2 reinigt, maar dat is de standaard voor astma. Bij allergieën kan deze een ruimte van 25m2 oid reinigen. Voor gewoon frisse lucht kun je hem in een nog grotere ruimte gebruiken.

De Winix Zero kan in een grotere ruimte, maar neemt dus ook meer plaats in en is zwaarder om te verplaatsen.

Ik gebruikte de site van coolblue om specificaties te vergelijken.

Normaal gesproken zou ik meer tijd besteden aan uitpluizen, maar ik heb nu te maken met een extreme pollenallergie en niet veel energie om dit te doen.

Ik krijg wel de indruk dat een reiniger van 100-200 euro al een groot verschil kan maken. En dat je dus niet per se honderden of duizend euro's uit hoeft te geven voor een resultaat. Dat was voor mij eigenlijk het bangrijkste om te weten.
Heb je Quercetine weleens geprobeerd tegen pollenallergie? Mijn zoon heeft er veel baat bij.
 
Jahoor ik heb deze. Ik heb sowieso nu veel minder stof in huis. Ik had deze om die reden aangeschaft daar mijn oudste zoon extreem last heeft van allergie. Ook minder last van hooikoorts klachten in huis. Op chemtrail dagen als de deur open staat dan slaat ie meteen op rood wat dus aangeeft dat de lucht zwaar vervuild is!

Wij hebben ook een Winix, al bijna een jaar. Het helpt mij zeker tegen allergie klachten. Vooral als het buiten flink waait heb ik toch nog wel last. Binnen met de Winix aan trekt het dan snel weg.

Mijn man zet hem ook wel eens aan na het koken, vooral als ik vis gebakken heb wil de Winix nog wel eens rood uitslaan 😊

Het apparaat is trouwens niet heel zwaar en best wel stil.
 


Al sinds jaar en dag wordt er driftig gediscussieerd over de witte sporen die vliegtuigen achterlaten in de lucht. De meest achterdochtige dissident spreekt van chemtrails, waarmee overheden niet alleen het weer, maar ook flora, fauna en zelfs de gezondheid van mensen manipuleren. “Het is gewoon gecondenseerde waterdamp,” zegt men aan de andere kant van het spectrum; een ‘complottheorie’ en nothing to see here.

Maar hoe zit het nu? Om niet te verdwalen in het konijnenhol der chemtrails laten we de meest vergaande theorieën – over depopulatie en het vergiftigen van de planeet – buiten beschouwing. We beperken ons tot de vraag of overheden neerslag kunnen manipuleren. Kunnen en doen overheden dit? We doken erin.

Bekijk de volledige uitzending van blckbx today van woensdag 20 april via: https://www.blckbx.tv/livestreams/blc...
 

Dit is ´oud' nieuws,dateert van circa maart 2020,begin van de locldowns, wanneer de regering het besluit heeft genomen dat er gesproeid kan worden : ´ om biociden in de lucht te gebruiken. Een maand nadat de alarmtoestand was afgekondigd, rechtvaardigde de regering in het BOE dat deze techniek een van de "meest doeltreffende" is tegen het coronavirus omdat met "verneveling, thermonebulisatie en micronebulisatietechnieken alle oppervlakken snel worden bereikt". ´
´ El 19 de mayo de 2015, el eurodiputado Ramon Tremosa i Balcells (ALDE) anunció en el Parlamento Europeo que cuatro trabajadores de la Agencia Estatal de Meteorología habían confesado que España está siendo rociada en su totalidad desde aviones que esparcen por la atmósfera dióxido de plomo, yoduro de plata y diatomita. El objetivo, según el mismo europarlamentario, sería alejar las lluvias y permitir que suban las temperaturas, lo que crea un ambiente climático veraniego para el turismo y, al mismo tiempo, ayuda a las corporaciones del sector agrícola. Esto, a su vez, está produciendo gotas frías de gran intensidad. ´
Op 19 mei 2015 kondigde Ramon Tremosa i Balcells, lid van het Europees Parlement (ALDE), in het Europees Parlement aan dat vier werknemers van het Staatsbureau voor Meteorologie hadden bekend dat Spanje in zijn geheel wordt besproeid vanuit vliegtuigen die looddioxide, zilverjodide en diatomiet in de atmosfeer verspreiden. Volgens hetzelfde parlementslid zou het de bedoeling zijn de regens weg te houden en de temperaturen te laten stijgen, wat een zomers klimaat schept voor het toerisme en tegelijk de bedrijven in de landbouwsector helpt. Dit veroorzaakt op zijn beurt koude druppels van grote intensiteit.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan