Chemtrails

Lang geleden dat ik zo een blauwe lucht heb gezien in Nederland.. kijken hoelang het duurt voordat die hufters weer gaan sproeien!?
 
Hebben chentrails invloed op de kleur van de bladeren? Ergens in de jaren 90 zat ik in de bus met mijn zus van de ene stad naar de andere. Ik weet nog dat ik dacht van huh, de bladeren van de bomen zijn lichter geworden? Die waren altijd vrij donker groen en waren nu lichtgroen. Maar ik zei er niks over want ik dacht dat ik het mij verbeeld had.
Totdat mijn zus naast me het zei, van huh de bomen zijn lichter geworden
 
Hebben chentrails invloed op de kleur van de bladeren? Ergens in de jaren 90 zat ik in de bus met mijn zus van de ene stad naar de andere. Ik weet nog dat ik dacht van huh, de bladeren van de bomen zijn lichter geworden? Die waren altijd vrij donker groen en waren nu lichtgroen. Maar ik zei er niks over want ik dacht dat ik het mij verbeeld had.
Totdat mijn zus naast me het zei, van huh de bomen zijn lichter geworden
Mijn logica is dat bomen juist meer bladgroenkorrels aanmaken bij minder zonlicht om het tekort van fotosynthese te compenseren.
 
Laatst bewerkt:
Mijn logica is dat bomen juist meer bladgroenkorrels aanmaken bij minder zonlicht om het tekort van fotosynthese te compenseren.
Zou het er dan wel mee te maken kunnen hebben? Want de bomen zijn nooit meer zo donkergroen geworden als ze waren in de jaren 90. Ik kan me voorstellen dat door chemtrails er minder zonlicht binnenkomt. Ik vermoed dat ze mid jaren 90 zijn begonnen te sprayen
 
KNMI noemt deze troep consequent ”sluierbewolkig” en ontkennen keihard dat het om besproeingen gaat. Ik heb ze diverse keren aangeschreven, maar ze blijven bij hun standpunt. Weg met die minkukels als Gerrit Hiemstr.
Ja ik heb weeronline destijds aangeschreven en exact zelfde antwoord. Spelen allemaal onder dezelfde satanische hoed.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.077
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan