Chemtrails

Vanmiddag reed ik op a27 bij houten en woensdag hele rare wolken in de lucht. Kon helaas geen foto maken rijdend en wel.
 
Al jaren erger ik me groen en geel dat we besproeid worden. Het KNMI, bij monde van een zeker meneer Hiemstra, lacht het wegen blijft roepen dat het om “sluierbewolking“ gaat. Nog triester is dat de TK weigerde een WOB verzoek hierover in behandeling te nemen. Dat is overduidelijk indirecte erkenning. Met het corrupte partijkartel worden onze rechten met voeten getreden.
 
Vandaag voor het eerst sinds tijden een onbewolkte lucht hier in Elst (gld). Echt strak blauw is die lucht ook niet. Blijkbaar hangt er toch nog wat in de lucht wat nog niet neergedaald is.
Aan degene die nog steeds geloven dat chemteails gewoon condensstrepen zijn moet maar eens de vraag gesteld worden waarom vliegtuigen 30, 40 jaar geleden geen condensstrepen veroorzaakten en we een azuurblauwe lucht hadden. Waarschijnlijk zeggen ze dat het komt door klimaatverandering.
 
Ik heb het idee dat het in het Westen erger is. Dit was 2019-10 Orbanistan. Momenteel af en toe, maar minder dan boven Holland en veel minder dan dit. Na dit gezegd te hebben...morgen ongetwijfeld....
✈️✈️✈️ Meestal dag voor regen: "dan: Orban heeft weer [DS] betaald voor regen". De kas is nu leeg.
hun19.jpg
 
Weer eens wat anders dan die saaie streepjes:
Het World Economic Forum (WEF) promoot een plan om zonlicht te blokkeren met behulp van ‘ruimtebellen’, zogenaamd om ‘klimaatverandering’ te bestrijden. Ook miljardair Bill Gates houdt zich hiermee bezig. Vorig jaar ging zijn project om de zon te dimmen in de ijskast.


Wetenschappers waren van plan om een grote ballon met reflecterende deeltjes op te laten. Die moesten in de stratosfeer zonlicht tegenhouden. Milieugroepen en lokale bewoners hebben zich fel verzet tegen het project, dat moest plaatsvinden in Zweden.
 
In de jaren dat ik internationaal koerier was zag ik wel verschillen. Soms stopte het aan de grens. Mike heeft dat ook al eens gerapporteerd bij gezondheidsradio

Hier in de Morvan zie ik het opmerkelijk minder. De reden is denk ik dat hier de waterbekkens van Parijs zijn. Het water dat ook de elites aldaar drinken en in baden [?]
 
Alle Defensie-apparaten (en Defensie Ministers) in de wereld moeten het dus weten, anders waren die vliegtuigen wel uit de lucht geschoten.
Helaas alleen dat project in de ijskast. Ooit (toen ik bewijs nog niet bewaarde) zag ik een video. Daarin Kill Bill Gates die O2 gehalte van 21% naar 16% wilde brengen. Why? "Just because it is possible, we can live at 16%!" How? "Met chemtrailen van titaanoxide en titaansulfide."

Rond 16% O2: AHA! Verminderde aandacht, verminderd denkvermogen, verminderde coördinatie

Vitamine Z blokkeren / O2 naar beneden (Lockdowns) ... omgekeerde zuurstoftherapie.
Time to kick them out.
 
Chemtrails - pic 2022-07 hun DSC05980ss.jpg
Ik had ook niet moeten zeggen.. valt hier mee. Nou jou beetje wel, want het is (nog?) niet zo erg boter-kaas-en-eieren-in-de-lucht als Zaanstad (Ragnar) en Duitsland (WoL). Niet goed te zien.. wel een algehele melkwitte waas van eerdere krijtstrepen. Evengoed wel leuk uitzicht hier.
 

Bijlagen

  • hunstrk.jpg
    hunstrk.jpg
    323,4 KB · Weergaven: 8
In de jaren dat ik internationaal koerier was zag ik wel verschillen. Soms stopte het aan de grens. Mike heeft dat ook al eens gerapporteerd bij gezondheidsradio

Hier in de Morvan zie ik het opmerkelijk minder. De reden is denk ik dat hier de waterbekkens van Parijs zijn. Het water dat ook de elites aldaar drinken en in baden [?]

Van het zuiden van Frankrijk weet ik van zomervakanties dat de lucht daar vaak donkerblauw is. Vooral in de departementen Gard, Herault en Vaucluse kan er weken achter elkaar nauwelijks bewolking zijn. Boven Parc National des Cévennes (Gard, Herault, Lozère) vliegen vrijwel geen vliegtuigen. Dat is ook te zien op Flightradar24. Er is dan ook bijna geen “sluierbewolking”. In bijna 20 jaar heb ik het daar maar zelden gezien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan