Chemtrails

‘Woestijn stof’ vandaag in de lucht na een hele dag met een veel te blauwe lucht keerde gelukkig de witte waas weer terug. Fijn!
 

Bijlagen

  • 3BEECCDC-BFC9-419B-979F-C8E2DD47FA2B.jpeg
    3BEECCDC-BFC9-419B-979F-C8E2DD47FA2B.jpeg
    710,2 KB · Weergaven: 3
Is gewoon sluierbewolking hoor, knmi had het voor vandaag ook al voorspeld. Kijk maar en het klopt ook.. echt gewoon natuurlijke bewolking niks vreemd aan
 

Bijlagen

  • 9039BDC2-017C-4B64-BC72-DBE034839DB4.jpeg
    9039BDC2-017C-4B64-BC72-DBE034839DB4.jpeg
    1 MB · Weergaven: 4
Als chemtrails niet bestaan mogen ze mij uitleggen wat dit is,heel de avond komen ze hier (zoetermeer) weer langs 😡Bekijk bijlage 11264
Niet alleen chemtrails maar ook echt HAARP ‘wolken’ lucht. Van die rare kleine wolkjes naast elkaar. Heb hier eens eerder voorbij zien komen dat middels HAARP deze vreemde wolkenlucht tot stand komt. Weermanipulatie dus gezien flinke regenval die eraan komt a.s donderdag en vrijdag.
 
Niet alleen chemtrails maar ook echt HAARP ‘wolken’ lucht. Van die rare kleine wolkjes naast elkaar. Heb hier eens eerder voorbij zien komen dat middels HAARP deze vreemde wolkenlucht tot stand komt. Weermanipulatie dus gezien flinke regenval die eraan komt a.s donderdag en vrijdag.
Ja dat is zeker zo , ze manipuleren alles .
Het wordt tijd dat alle biolabs in rook opgaan
 
Heftig veel chemtrails vandaag!dit was vanmorgen vroeg. De lucht is nu compleet wit. Net werden ook een hoop fotos gedeeld op telegram, en daarbij hoor ik van mensem dat ze vandaag extreem veel ‘hooikoorts’ klachten hebben.
Morgen verwachten ze noodweer, goh hoe zou dat toch komen? Oh wacht, climate change ofcourse!
6D2E7190-4A7D-4112-A55C-601DA93CEDA4.jpeg
 
Heftig veel chemtrails vandaag!dit was vanmorgen vroeg. De lucht is nu compleet wit. Net werden ook een hoop fotos gedeeld op telegram, en daarbij hoor ik van mensem dat ze vandaag extreem veel ‘hooikoorts’ klachten hebben.
Morgen verwachten ze noodweer, goh hoe zou dat toch komen? Oh wacht, climate change ofcourse!
Bekijk bijlage 11288
Veel hooikoortsachtige klachten.. ik merk dat ook om me heen.
 
Heftig veel chemtrails vandaag!dit was vanmorgen vroeg. De lucht is nu compleet wit. Net werden ook een hoop fotos gedeeld op telegram, en daarbij hoor ik van mensem dat ze vandaag extreem veel ‘hooikoorts’ klachten hebben.
Morgen verwachten ze noodweer, goh hoe zou dat toch komen? Oh wacht, climate change ofcourse!
Bekijk bijlage 11288
Zo zag het het hier ook uit vandaag. TRIEST
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.148
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan