Chemtrails

Als Michael Jackson inderdaad gek was op KFC, dan was zijn doodsoorzaak wellicht een overdosis E621...

 
Er staat me wel iets bij dat Prince geen kinderen kan krijgen? Maar dat is geroddel daar was ik natuurlijk ook niet bij ;-)

De meest waanzinnige vegan artiest die ik ken moet toch wel Morrissey zijn. Geweldige muziek hoor en een van de beste concerten die ik ooit zag was van hem. Maar dit soort uitspraken http://www.dailymail.co.uk/news/art...difference-abattoir-supporting-Auschwitz.html doet hij vaak. Hij wil zelfs alleen optreden op festivals als er nergens in de wijde omtrek vlees verkocht wordt, dus geen frikandellen in de frietkramen.



 
Quote:
Kaaskanlekkerzijn

Lid

Is het jullie ook wel een opgevallen dat het op 5 mei altijd mooi weer is strak blauwe lucht lekkere temperatuur en geen regen


Zondag 4 mei was een van de beste dagen van m'n leven, zo krachtig heb ik me niet vaak gevoeld. Gisteren helder blauwe lucht en 20 van die vliegtuig strepen boven m'n huis, voel onverklaarbaar veel woede en stress.

 
Nergens last van gehad, heerlijke dag gisteren en perfect weer. Lekker 2 uur op de racefiets gezeten en mooie route gemaakt.

 
Nee, ik vond het nog wel iets aan de frisse kant voor 5 mei. Maar heerlijk weer en geen strepen, ondanks alle vliegtuigen en helikopters die heen en weer en over vlogen. Ik vroeg me ook af of dat op deze dag in de rest van Nederland ook zo is maar niet overal dus. Echt relaxt was het voor mij ook niet te veel lawaai en ik kon op de een of andere vreemde manier ineens niet goed tegen fel licht.

 
Verbaast mij toch een beetje dat Prince geniaal is (wat ik ook vind), maar hij is toch wel zowat de Godfather van de decadente 'verdorven' muziekcultuur van tegenwoordig. Of zijn jullie vergeten dat Prince de wereld rondtrok met een soort bordeel als entourage.

Ik citeer ter illustratie even de Popencyclopedie (al uit 1984 (!)) : "...Hij is door zijn zeer expliciete teksten over thema's als n****n, p****n, triootjes en incest ook een van de meest controversiele muzikanten..." "...de decadente, seksuele teksten gaan zeer ver...", enzovoorts. Denk ook 's aan Vanity Six, de dames uit zijn bandje die solo gingen in niets verhullende lingerie.

Maar tegelijkertijd winden jullie je wel op over Miley Cyrus en Beyonce, dat is een "hoer" ?

Ter evenwicht en illustratie hier een andere kant van Miley Cyrus :

 
Klopt, Bastiaan. Michael Jackson was eerst ook een ven hen, maar wist zich los te weken, Idem met Prince. Ik zie dit nog niet zo snel gebeuren met Miley Cyrus en Beyoncé.

Mike

 
Busted Pilot Forgets To Turn Off CHEMTRAILS While Landing

http://worldtruth.tv/busted-pilot-forgets-to-turn-off-chemtrails-while-landing/

 
Luister naar of lees (hieronder) wat dhr. Caldeira zegt

http://www.geoengineeringwatch.org/...ation-campaign-with-geoengineer-ken-caldeira/

Quote:
Caldeira: “I used to work at Lawrence Livermore Lab where we all participated in a meeting. Where we sat around the room thinking of ways to manipulate geophysical systems to use it as a weapon. That means could you somehow interfere with the earth’s functioning in a way that you could use it as a military weapon. Could you change climate, what could you do to manipulate the earth’s physical system. Some of the ideas were, could we blow up hydrogen bombs underwater or offshore to make a tidal wave that would go over a city. The result was isn’t it easier to drop the hydrogen bomb on the city? Now, you could imagine putting pathogens in a cloud. Let the cloud go over somewhere and rain down on your enemy, do chemical or germ warfare. That may work on something as big as the former Soviet Union, where you could be pretty sure that in a few days that cloud would rain out.”


 
Ik heb gisteren een heel goede video gezien. Hij is echt angstaanwekkend. Hieruit blijkt dat biologische producten dus helaas niet zo goed zijn als wij hopen. Hier zei men zelfs dat kasproducten veiliger waren.
Wat doe ik dan nu met mijn moestuintje?
In mijn vrije tijd ben ik graag buiten, zit graag in het zonnetje en lees of wandel graag. Dit is dus dan ook niet meer goed.
Mijn katten mogen lekker in de tuin spelen, is dus ook niet goed.
We kunnen wel met goede voeding ons er tegen beschermen, maar het is echt verschrikkelijk. Ik dacht met biologische producten, met eigen moestuin en met natuur- en scharrelvlees mij te kunnen beschermen. Ik heb ecologische poetsmiddelen en natuurcosmetica....MAAR IK KAN ME DUS NIET BESCHERMEN.

Wat kan men doen, ik wil gezond blijven.......
Hier de link van de tekst en de video
http://www.gewoon-nieuws.nl/2015/03/chemtrails-de-geheime-oorlog/#.VQQXlctFDIU

Ik heb hier echt angst van gekregen en ben compleet onzeker geworden.
 
Dorothebjs,

Misschien moet je zulke berichtgeving dan niet lezen als je er gek van Word???

Zoizo is het de vraag wat er van waar is.
Maak je niet druk, ik geloof er niks van dat kast groente beter is als zelf geteelde onbespoten groenten, dus lekker blijven doen je bent er goed mee bezig!

Veruit het overgrote deel van de mensheid Word ook niet direct ziek van de rommel en zooi die ze binnen krijgen.
Dan komt het met jou vast goed gezien je bewust leeft ;)

Rust/balans in jezelf, that's the key!
Alleen nog dingen lezen waar je eventueel verandering in kan brengen: voeding/ cosmetica/ pannen/ etc noem t maar.

Succes ;)
 
Dank je wel Maarten. Ja, ik hoop er op dat dat waar is. Volgens Mike (ik ben ook naar een lezing over ontgiften van hem geweest) kunnen we met de voeding veel doen. En de dieren bezitten een goede galblaas en lever om de gifstoffen er uit te halen. Dus, daar hoop ik dan toch maar op.

Maar het is wel erg als je dat allemaal zo leest, ziet en hoort....
 
Airotoxic syndrome: nu een bewezen beroepsziekte voor piloten: https://dl.dropboxusercontent.com/u/209895/tijdelijk/Dodelijk%20gif%20in%20vliegtuig%20-%20De%20Telegraaf%20-%20Blendle.pdf
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.444
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan