cannabis olie

en die spuit van 60 euro Liesje is CBD puur.
Om weer de hoeveelheid (%) te hebben zoals ze het kant en klaar verkopen, Golyoli, kan je er 5x zoveel olijfolie bij doen.
http://groenvrij.24uurshop.nl/
Op deze manier makkelijk te doseren, uit spuit is lastig.
 
hier trouwens een update van Monique, van in het filmpje hierboven, met Monique gaat het niet erg lekker:
Monique
DARMKANKER

Update van Monique P. Mijn situatie is helaas behoorlijk aan het veranderen. Van de bijna volledige remissie ben ik nu in een situatie waarbij mijn darmtumor aan het groeien is, veel klachten veroorzaakt en een nieuwe aangetaste lymfeklier in mijn lies heeft opgeleverd. In eerste instantie ging het goed met de cannabiszetpillen, maar deze houden nu de pijn ook niet meer tegen. Ik heb een zwaar besluit genomen, en dat is dat ik weer chemo ga nemen, als ik dat niet doe is het waarschijnlijk een snel aflopende zaak. Ik zal daar zeker cannabis bij blijven gebruiken, en hoop er het beste van.
Apr
7
 
Liesje ,
Wiet olie is Cannabis is Marihuana is hennep en
( wordt van de Marihuana planten vervaardigd )
Hennepzaad olie wordt alleen van de hennepzaden vervaardigd .

Bij Wernard zijn de flesjes in deze Samenstelling ;
15 x verdund ,CBD olie ,mild , 0,173 % THC + 2 % CBD = flesje met Blauw Dopje.
5 x verdund ,breedwerkend , 9 % THC + 0,4 % CBD = flesje met Wit Dopje
3 x verdund ,kankerbestrijding e.d , 13,3 % THC + 3,3 % CBD = flesje met Rood Dopje
Nog 1 variant 25 % CBD t.o.v THC is de optimale verhouding voor kankerbestrijding.

Ik zou jou persoonlijk Het Flesje met het witte Dopje adviseren , omdat ik van jou begrepen heb , dat je Darm patient was / bent .

Wernard staat onder druk door de overheid , en hij moet voorzichtig zijn.
daarom stimuleert -probeert hij mensen op de rit te krijgen om Zelf hun Wietolie te maken thuis .
De overheid staat toe om 2 Hennep planten per woonadres te laten groeien in de tuin , of in pot binnenshuis .

Waarom ?? Zijn de Satanische overheden all over the world zo gefixeerd op het zelf kweken van Marihuana en het gebruik er van ??
Waarom hebben de overheden er zo'n stigma , taboe op gezet ?
Waarom hebben zij ons daarmee geïndoctrineerd dat het verboden is , door hen ?
Omdat het een Geestverruimend hulpmiddel is van Moederaarde , net als Ayahuasca ,
Papaver ,Truffels , Paddestoelen (Pado's )
Waarom zijn ze zo gebrand op het gebruik ervan ?
Onze Pijnappelklier heeft een heel belangrijke functie , en die hebben ze opzettelijk laten verschrompelen door wereldwijd Fluoride in ons drinkwater te doen. En jonge ouders worden op het consultatieburo geadviseerd op hun kleine peuters Fluoride tabletjes te laten innemen , én Baby's worden daar gebombardeerd met toxische Vaccinaties injecties . ( Het immuunsysteem opzettelijk aanvallen )
Wat grotere kinderen krijgen bij tandartsen /Orthodontisten Fluoride behandelingen.
Het verband wat hier in samenhangt is dat onze pijnappelklier de stof DMT ((Dimethyltryptamine ) af kan scheiden wat ons/Zielen in contact brengt met de Hogere sferen van ons Universum .
(Dat hebben ZE opzettelijk geblokkeerd bij ( ONS Godcreaties)
Gelukkig Ontwaken steeds meer mensen en kinderen uit hun onderbewust zijn ,
elke dag , op elk moment op deze Aardse Planeet.
Men wordt zich bewust van het Aardse Ego Illusie Toneel Spel.
Als wij allemaal Geestverruimende middelen tot ons nemen , kunnen ZIJ niet langer de macht op ons uit oefenen , omdat WIJ ,,Verlicht,, worden , in een hogere dimensie , onze Dromen worden helderder , de Stress , en Angsten nemen af .
En ZIJ leven van onze Goddelijke Energie , want ZIJ hebben geen Ziel ,
en Zij proberen dat al duizenden jaren zolang mogelijk dat tegen te werken , door ons als werk/loonslaven te gebruiken in deze Mind control Matrix .

Nog wat ,
Wernard heeft dus zijn eigen samenstellingen in de Wiet productie .
Als mensen het zelf thuis Fabriceren , zijn de verhoudingen in THC , en CBD meestal in andere verdunningen.

En Tanja , excuse me ,
Als Poekie / Lia sávonds voor het slapen gaan 2 of 3 druppeltjes onder de tong druppelt , ( Wordt metéén in de slijmvliezen onder de tong geabsorbeerd)
heeft dat geen effect op de H202 35 %
mits zij de H202 35% gewoon overdag apart neemt.

 
Panda bedankt voor deze info. Wat betreft de flesjes met de kleurtjes, ik zie dit niet op de bestel-site van Wernard, maar dat geeft niet, ik stuur hem wel een mail.
Verder ben ik inderdaad ook op de hoogte dat we het zelf kunnen maken, ga ik mettertijd wel proberen ja.
Ik ben in zoverre darmpatient dat ik darmen met water moet spoelen en dat voeding diaree kan geven. Verder ben ik niet ontevreden over mijn gezondheid (76 jaar)
Ik heb wel hier en daar pijnklachten (benen en rug) en daar wil ik de olie voor gebruiken.
Zijn er hier mensen die zelf al met een paar planten aan de gang zijn?
Ik heb eens een site bezocht waar uitgebreid werd gecommuniceerd hierover maar dat leek nogal ingewikkeld te zijn allemaal.
 
Ik snap wel dat je het beide kunt nemen Panda, het ging mij om tegelijkertijd, maw op hetzelfde moment. Dit om verwarring te voorkomen.
 
Heksje, wat ik heb gelezen ging over de planten zelf, je moet eerst een paar goede planten hebben, dus zelf kweken. Zonder lampen. Daar hadden mensen problemen mee.
 
Liesje, je hebt een prachtige leeftijd 76 jaren , mooi hoor.
Wernard probeert ons Nederlanders te helpen , bij hun ongemakken.
En natuurlijk kan hij zelf ons ,,allemaal,, niet voorzien in grote hoeveelheid in de afname daarvan , daarom zet hij mensen aan om het brouwseltje zelf te maken.

Echter , moet je voorzichtig zijn met het op goed vertrouwen te kopen van andere mensen , die het bij hun thuis in de keuken fabriceren.
Want er zijn er nog al wat die maar wat aan knoeien , met het gebruik van goedkope reingingsalcohol , in plaats van Drinkbare ethanol - ethylalcohol 96 %.
En die zo klakkeloos verkopen aan naïeve mensen , voor de geldwinst.
Natuurlijk is het beste om het zelf hygiënisch te maken .
Maar daar komt heel wat bij kijken .
Dan heb je het boek nodig met instructies van Wernard
( te verkrijgen op zijn website).
Ikzelf begin er voorlopig nog niet aan , en heb dus bij hem nog 2 flesjes met Rode dopje gekocht 2 x 75,00 dus 150 euro .
Daar doe ik zo'n half jaar mee.
Ik geef je hierbij zijn Tel.nr 06 54776171
Voor het storm loopt , geef hem alleen een kort SMSje .
Dan belt hij je terug met advies .
Wernard is ook op leeftijd en heeft zelf last van nek artrose en hij gebruikt het spulletje zelf ook voor de pijnen te onderdrukken , dus Liesje laat hem je helpen
zodat je verlichting krijgt in de pijnsensaties van je benen /rug

Hier kun je eventueel de benodigdheden kopen ; http://azarius.nl/
 
Ook bij www.apollyon.nl kun je zaden kopen en staat in de omschrijving de hoeveelheden CBD en THC. Wietplanten met gelijke hoeveelheden zijn meer de oorspronkelijke soorten en niet op THC gekweekt.

Dit filmpje maakt heel duidelijk waarom de overheden enz. ons dit willen onthouden:
https://www.youtube.com/watch?t=21&v=jUKa2GZ1xck
het zijn 5 opvolgende filmpjes van steeds 10 min., is nederlands ondertiteld, makkelijk te volgen dus.
 
de zaden kun je ook bestellen bij www.apollyon.nl.
Bij de zaden staat een omschrijving over CBD en THC gehaltes in de plant.
Gelijke hoeveelheden zijn de meer oorspronkelijke soorten heb ik begrepen en niet de doorgekweekte planten met hoog THC.

Hier nogmaals het filmpje waarin duidelijk wordt waarop overheid en pharma ons dit middel wil onthouden:
https://www.youtube.com/watch?t=21&v=jUKa2GZ1xck
Nederlands ondertiteld, dus makkelijk te volgen.

Panda, mooi geschreven hierboven!
 
mijn pc doet heel vreemd, ik krijg bijna geen bericht geplaatst.
dus test

Toevoeging, ik probeerde hier door te geven dat de zaden ook bij Apollyon in Rotterdam kunnen worden besteld.
In de omschrijving staat precies welke hoeveelheid CBD ten opzicht van THC er in een bepaalde plant voorkomt.


Nu plaatsen dus wel gelukt, het ging steeds mis op www.apollyon.nl
 
Er stonden 5 berichten van jou als spam gemarkeerd. Deze heb ik teruggezet zoals je ziet.

Mike
 
In het filmpje van die Canadees wordt verkondigd dat wietolie heel makkelijk een bepaald type huidkanker (BCC) kan genezen.
Ik ken iemand die dat heeft geprobeerd en het deed echt helemaal niets helaas. Echt totaal niets! En het zou een van de makkelijkste kankers zijn die met die olie te genezen is. Nu zie ik op het internet wel veel mensen die er baat bij hebben als hulpmiddel voor pijn en om te slapen etc en dat is heel mooi maar zijn er ook mensen in Nederland die echt genezen zijn van kanker met uitsluitend wietolie?
BCC's komen relatief vrij veel voor, zijn er mensen die dat wel hebben genezen met wietolie?
 
Er zijn zoveel verschillende oliën van verschillende planten (er zijn namelijk meer dan 150 soorten marihuana en hennep planten) dat het me te link lijkt om te zeggen of iets geneest of niet. Verder is naar mijn mening nog steeds belangrijk hoe iemand verder leeft (leefstijl en voeding).

Er wordt wat verwarring geschept omdat er diverse termen zijn voor verschillende oliën. Wietolie is thc olie en ook Rick Simpson olie. CBD olie is cannabisolie en ook golioly.

Het is dus de vraag welke olie jouw kennis heeft gebruikt en hoeveel hiervan is ingezet. Dan nog zijn er mensen waarbij de olie niet aanslaat. Dat zal mijns inziens wederom afhangen van heel veel factoren.
 
Er bestaan in mijn ogen geen wondermiddel in die zin dat 1 middel bij iedereen werkt helaas en alleen de olie lijkt mij ook niet genoeg.

Kleine wondertjes zijn er wel, ook in NL al is ze nog niet genezen is er wel veel verbetering, bv hier:

Zij neemt intussen (als ik in de reacties) rectaal de olie met zetpillen zodat ze niet stoned wordt, omdat ze grote hoeveelheden nodig heeft om stabiel te blijven.
 
Tanja, als je op mediwiet in het gastenboek kijkt zul je lezen dat deze zelfde Monique weer aan de chemo gaat omdat de olie toch niet bij haar aanslaat.

Bernard van Mediwiet geeft zelf trouwens al aan dat ongeveer 50% van de gebruikers er baat bij heeft. Dus zelf blijft hij ook aan de voorzichtige kant. Er is zoveel van afhankelijk.

Welke olie, van welke plant, in welke verhoudingen (CBD en THC)
Hoe staat de persoon er zelf in, in welke fase verkeert zijn ziekte/kanker
Is hij/zij al de chemische kant op geweest, of bestraling en/of operatie
Hoe is hij/zij fysiek

Lia
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.400
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan