cannabis olie

Ik lees hier terug dat cannabis als alkaloïde wordt aangemerkt. Bij het verwerken van alkaloïdes is er altijd sprake van een inspanning van de lever, waarbij dus voedingsstoffen worden ontrekt voor de verwerking. Bij de meeste alkaloïdes is er een LD50, dus dodelijke dosis, die vaak lager ligt dan de maximale hoeveelheid die je zou kunnen innemen.

Cannabis bevat terpenoïdes. Een net iets andere klas stoffen, die vooral makkelijk vetoplosbaar zijn. De eigenschap van deze terpenoïdes icm de affiniteit voor de THC receptor die van nature aanwezig is, maakt dat cannabis nauwelijks werk vereist. De LD50 dosis ligt zo hoog dat je zelfs met IV deze nog niet kunt toedienen. Maw cannabis zal door zijn eigenschappen niet snel tot gebreken leiden. Hierdoor is THC een bijzonder medicinale toepasbare stof.

De marihuana die je in NL kunt kopen is vaak behandeld met pesticiden en opgekweekt onder kunstlicht. Het circuit dat voor de verspreiding zorgt, legt ook mensen om en doet andere niet zo gunstige dingen (niet de overheid dat niet zou doen). Dit zorgt voor een product dat als bijverschijnsel heeft dat het lichaam nogal wat werk te verzetten heeft en met slechte vibes in aanraking is.

 
&feature=youtu.be
Quote:
Marijuana Saves Father's Son

Published on Nov 30, 2014

Ripped from documentary The culture high.


 
Wiet de groene sloper: http://www.npo.nl/3onderzoekt/19-11-2014/VPWON_1226190 via http://www.leefbewust.com/2014/nieuws/211114.html

Tegenwoordig zit de wietteelt in flats en appartementencomplexen: die zie je van boven met een helikopter niet met een infraroodcamera als ze tussen andere appartementen in zitten. Ze zijn wel van buitenaf te herkennen aan het licht of als het een buur betreft aan de warmte tegen de muren bij de buren. Brandgevaar ligt op de loer. Bijgevolg is wel dat de buren niet hoeven te stoken. Iemand wiens buren wiet teelden had een zeer lage energierekening.

 
Die gevaarlijke situaties ontstaan alleen maar omdat het allemaal in de illegaliteit wordt gedrukt. Wat de NPO hier doet is nog maar weer eens extra de mensen erop wijzen hoe gevaarlijk 'drugs' zoals wiet zijn.

Laten ze maar eens de genezende kant ervan belichten. O nee, wacht, dat is absoluut niet de taak van de Mainstream Media/Staatsomroep.

 
Perfect middel en supergezond maar je moet wel de echte natuurlijke hebben en voor diegene die het er niet zo op hebben bezie dan maar eens eerst de volgende ervaring...

Monique heelt van darmkanker!

In dit filmpje wordt Monique geïnterviewd door Stichting Mediwiet. Monique heeft half april 2014 de diagnose darmkanker met uitzaaiingen gekregen en vertelt in dit interview over haar ervaring met mediwietolie.



 
Er zijn vele voorbeelden van de geneeskrachtige werking van hennepolie (cbd) en wietolie (thc), zoals inderdaad ook de casus van Monique, echter is het helaas door de massa, de politiek en de agenda van de heersers in de hoek gedrukt dat het hier een goedje betreft wat slecht voor je is en dat je als paria behandeld moet worden als je er ook maar iets mee te maken wilt hebben. Big Farma heeft dit goed voor elkaar gekregen.

Bestudering van de marihuana plant en de producten die ervan te maken zijn kan wel eens een openbaring voor menigeen zijn.

 


Monique heelt van darmkanker!
Published on Nov 3, 2014

Monique heelt van
darmkanker dankzij
de wietolie denkt ze
zelf, haar artsen
denken van niet.
De tijd zal het leren.



Ik heb altijd voor ogen gehad dat als ik een kans wilde maken mijn kanker succesvol met cannabisolie te behandelen ik er echt veel van in zou moeten nemen. Twee redenen, dat is wat Rick Simpson adviseert (kom ik verderop op terug). En ik heb kort na mijn diagnose contact gezocht met een Nederlandse cannabis onderzoeker voor extra informatie. Wat mij uit het telefoongesprek is bij gebleven is de boodschap dat als ik een kans wilde maken ik echt veel in zou moeten nemen. Dit heb ik altijd voor ogen gehouden. Mijn leven heeft enkele maanden volledig in het teken van cannabisolie slikken gestaan. Iets wat veel prettiger is dan de uitwerking van chemo, maar wel iets waar je druk mee bent, wat betekent dat het normale leven even niet in beeld is. Met name omdat je toch slomer bent, veel meer slaapt, soms onverwachts ineens knetterstoned wordt, en dan voor pampus op de bank ligt. Ook nu nog steeds staat mijn leven in het teken van de olie, maar nu mijn kanker volgens de laatste scan bijna helemaal verdwenen is ben ik er wel wat relaxter mee, en sla ik af en toe wat makkelijker een dosis over omdat dat mij beter uitkomt. https://www.facebook.com/wietolie/posts/540300062774151
 
Marijuana Research Supports Its Safety and Benefits
Herb That Triggers Cancer Cell Death and Cuts Off the Tumor's Blood Supply
Your body has its own endocannabinoid system, with endogenous chemical messengers very similar to those in marijuana acting on matching receptors located on cells throughout your body
Most research to date shows that cannabis offers significant health benefits for minimal risk, thanks to your endocannabinoid system http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/05/16/research-supports-marijuana-benefits.aspx?e_cid=20150516Z1_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20150516Z1&et_cid=DM74698&et_rid=954846757
 


Dit zijn 5 aaneengesloten filmpjes over het onderwerp cannabis en de medicinale werking, enz. Op verzoek van Marijan hier neergezet.

Mike
 
ik had CBD olie besteld omdat het zou helpen bij "mentale problemen" aangezien het neuro-protectief is en ontstekingswerend maar het veroorzaakt/ verergerde paniekaanvallen bij mij. CBD en THC kunnen best samen genomen worden want balanceren elkaar maar ik woon in Belgie dus THC niet legaal te verkrijgen.
 
Mahonie ,
Zoals de meeste hier op het forum onder ons hebben van alles geprobeerd
om van diverse aandoeningen te kunnen herstellen .
We proberen elkaar te ondersteunen in adviezen waar het maar mogelijk is.
( Even een weerspiegeling tussen jou en mij )
Jij was aan het druppelen met CBD olie ?
Hoeveel druppels neem / nam jij ?
Het zou kunnen dat je misschien één druppeltje / of Twee druppeltjes
teveel onder de tong neemt ?
Ikzelf merk bij mijzelf dat als ik het per ongeluk in het dagelijkse routine avond ritueel één of twee druppeltjes per ongelijk teveel druppel ,
Poeh ,.dan kan men aardig gaan hallucineren tijdens het inslapen.
Wat natuurlijk beslist niet prettig is ,
want men kan dan aardig van het padje geraken , ja .
Men kan dan in het onderbewustzijn , gaan ervaren hoe de wereld écht in elkaar versmolten zit met het hogere Universum .
Dat is geen pretje , Nee .
Ik neem zelf niet die lichte CBD olie , die jij waarschijnlijk tot je neemt .
Ik heb de Zware wietolie met het rode dopje , en moet zeer precies 3 druppeltjes nemen en dan beleef ik een fijne ontspannen nachtrust voor de brains .
Dus misschien kun je wellicht 1 of 2 druppeltjes minderen.
Ikzelf heb ook de lichte CBD druppels geprobeerd ,
maar het had bij mij totaal géén effect , op niets _nothing .

Dan zag ik even in de vluchtigheid dat jij misschien
door teveel vitamine C gebruik een te laag kopergehalte zou kunnen hebben ?
Dat zou zeer goed kunnen zo kunnen zijn , ja.
Naast Runderlever nuttigen , loop ik zelf met magneten rond , dag en nacht.
Ik draag sinds deze week een Koper Hartje

http://schakel.vpweb.nl/Magnetisme.html

En ik ben verder behangen met magneet armbandjes ,magneetstrips
en magnetenzooltjes onder de voetjes.

http://henkvdzanden.energetix.tv/magnawell-magnet4go-inlegzolen-2800-nl-1.aspx?skuid=56470
Magneten werken ook gunstig tegen electro Smog / TV , GSM, ipad ,Laptop ,enz.







Mahonie , ik hoop dat je hier wat aan hebt,
zodat jezelf ook weer het JIPPIE JIPPIE Levenspad mag gaan ervaren.

Peace for you aswell .


 
Poekie ,

Ja , cannabis olie is een natuurlijk product ,
vervaardigt uit verschillende planten hennep rassen .
Wernard Bruining geeft vele lezingen kris kras door Nederland.
Hij trekt redelijk wat mensen aan in de zalen.
Prima vent , met respect voor de natuur , en legt het ons allemaal uit

http://www.stichtingmediwiet.nl/info/lezingfanclubdag/

Er gaan onvoorstelbaar vele mensen sávonds naar bed ,
met wat druppeltjes onder de tong .
Ook kinderen die last van Epileptische aanvallen of ADHD
worden er goed mee geholpen
 
Panda, welke wietolie heb je precies? Rood dopje zegt me niets.
Ik heb een wat grotere fles gekocht Het heet hennepzaadolie plus. er zit 0,2 % THC in. (35,- euro) Totale inhoud staat er niet op. Volgens mij verkopen ze geen olie die meer THC heeft.
Ik neem af en toe wat druppels maar merk er niets van. Ik zou wel graag wat meer THC hebben. Dan verkopen ze nog een spuit van 60,- euro, dat zal wel voor echte kankerpatienten zijn die veel pijn hebben. Weet niet hoeveel THC daar in zit.
 
Hennepzaadolie en wietolie zijn 2 verschillende producten. De eerste bevat (bijna) geen THC, de tweede wel.

Mike
 
Is ook verwarrend, want nu verkopen ze naast hennepzaadolie, (wat dus niet van de plant, maar van het zaad wordt gemaakt en overal te koop is in natuurvoedingswinkels en zelfs de grotere supermarkten maar geen geneeskrachtige werking heeft) ook nog cannabisolie met beperkte geneeskrachtige werking,zonder thc, omdat met thc niet mag. De cannabisolie met thc is geneeskrachtig maar moeilijk te krijgen en zou je zelf moeten maken.
 
De cannabisolie met thc is geneeskrachtig maar moeilijk te krijgen en zou je zelf moeten maken.

De THC olie is wat minder makkelijk, maar toch niet "moeilijk" te verkrijgen: http://www.stichtingmediwiet.nl/intake-algemeen/

Zelf maken is de goedkoopste optie natuurlijk.

Hennepzaadolie = olie van hennepzaad
CBD olie = cannabis olie = olie met CBD en een klein percentage THC
Wietolie = THC olie = Rick Simpson olie
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.170
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan