cannabis olie

Klopt inderdaad ja, was ik vergeten. Maagzuurverhaal zou alleen nog van toepassing zijn als Sampjes de THC vrij snel doorslikt.

Mark
 
Sampjes, gebruik je THC indica? THC sativa heeft nl. een andere werking.
www.zamnesia.nl/content/320-sativa-vs-indica-effecten
 
@ muis: heb je toen wel rustig opgebouwd? Dus elke dag een druppel erbij. Ik heb dat wel zo gedaan en gister 8 druppels maar merkte eigenlijk weer vrij weinig hoor.

@ mark: heb sowieso een maagprobleem heb de helicobacter en laatste tijd ondanks extra betaine hcl toch weer maagzuur, misselijkheid en boeren. Ik probeer de olie inderdaad zo lang mogelijk in mijn mond te houden al is de smaak voor mij echt smerig.

nelleke, ik heb even research gedaan en de thc is zeer waarschijnlijk de indicia soort.
 
Heb in het verleden overigens ook CBD olie van zamnesia uitgeprobeerd de 4% en ook toen merkte ik vrij weinig behalve dat ik steeds misselijker werd naarmate ik de dosis verhoogde, ben toen maar gestopt.
 
Zeker rustig opgebouwd, ik nam er al geruime tijd 6 en vaak op nuchtere maag. Toen ik die ene dag ging ontbijten na de druppels gebeurde het.
 
Oh dat is raar dan want ik dacht dat juist bij thc je snel wat merkt althans dat lees ik overal? Dat je dus binnen 15 min na inname verschil moet merken. En als je dan al dagen 6 druppels neemt en op een dag ineens zo een enge ervaring krijgt is wel schrikken dan.
Ik wil aan de ene kant ermee stoppen omdat ik echt niet zo een ervaring als jou wil meemaken. Aan de andere kant zonde vh flesje want het is best prijzig.
 
Hoi ,

Zou CBD olie kunnen verlichten bij de ziekte van Pfeiffer?

Mijn zoon is er behoorlijk ziek van , dikke klieren en slaapt veel ,eet slecht en koorts.
 
Wat vervelend voor je zoon Johnny. Ben het eens met Mkke, cbd is het proberen waard, veel mensen met uiteenlopende klachten hebben er baat bij en baat het niet het schaadt ook niet.
 
er stond zowaar een uitgebreid artikel in de Libelle (van mijn schoonma) over cannabisolie en uitleg over verschil van thc en cbd.
Bijzonder en hoopvol!
 
Het is enorm mainstream aan het worden. Ik hoorde laatst mijn eigen schoonzus hierover en meer mainstream dan dat bestaat bijna niet!

MIke
 
Ik hoorde laatst mijn eigen schoonzus hierover en meer mainstream dan dat bestaat bijna niet!
Haha zo ken ik er ook nog wel een paar!

Het is enorm mainstream aan het worden.

Reken maar dat big pharma met argus ogen kijkt, want als er een patent op te zetten is, zullen ze het via dat kanaal laten lopen.
 
Reken maar dat big pharma met argus ogen kijkt, want als er een patent op te zetten is, zullen ze het via dat kanaal laten lopen.

Check,
https://qz.com/927649/the-us-government-grants-cannabis-patents-though-weed-is-illegal/

 
Het zijn overal dezelfde klootzakken, zowel de inquisiteurs als de executeurs.
Er zijn andere benamingen voor gekomen maar het systeem is nooit veranderd.
Nog een patentje uit 2001 van dat levensbedreigende spul.
https://realfarmacy.com/u-s-government-has-patents-on-cannabis/




 
De CBD olie lijkt een steen! aan het herstel van de ziekte van Pfeiffer bij te dragen, sinds het gebruik gaat het elke dag een stuk beter. Geen pijnstillers , bijna geen verhoging, Klieren zijn een heel stuk minder opgezet, keelpijn is nu na 4 dagen volledig weg .. Het kan natuurlijk net toevallig een omslagpunt in het ziektebeeld zijn geweest maar dat blijft gissen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan