cannabis olie

Gisteren zat ik te lezen over zelf kweken op het balkon. Daar is wel info over.
Planten worden blijkbaar 3 meter hoog. Mogen liever niet nat worden. Kan schimmel inkomen. Ik heb wel zaadjes. Ga het eens proberen. vorig jaar zaadjes geplant die deden helemaal niets.
 
Planten hoeven niet 3 meter hoog te worden. De planten van autoflower zaden zijn makkelijk voor beginners te kweken en worden maar een meter hoog.

Kijk hier bijvoorbeeld maar eens: https://sensiseeds.com/nl/autoflowering
Als je de zaden/planten zoekt die in ons klimaat passen is er vast een mooie opbrengst na de zomer.
 
Klopt, ik heb ze intussen tussen 0,5 en ruim 3 mtr gehad.
Ik heb nu een kasje en wanneer ze te hoog worden bind ik ze gewoon als een boog naar beneden dus max 2 mtr.
 
Mochten de planten wel hoog worden kan je ze omleiden: zoals Cholisteriscool inderdaad ook al schrijft.
 
Bij gedogen denkt men -ten onrechte- dat het wel mag. Het is verboden om te telen. Als er een melding komt en de politie staat aan je deur dan ben je verplicht om mee te werken aan verwijdering en vernietiging. Tevens zijn er woningbouwverenigingen die regelgeving hebben dat je dan uit je huis gezet kan worden. Er worden ook al mogelijkheden bekeken om je uit je koophuis te kunnen zetten, even geen idee hoever ze daarmee zijn qua wetgeving. Er zijn echter gemeenten die deze regel hebben.
Het rommelt heel erg rond dit onderwerp, maar gedogen betekent dus niet dat je 5 plantjes mag hebben, maar dat als je meewerkt aan verwijdering word je niet vervolgd en krijg je geen straf opgelegd. Dan moet het volgens mij ook nog eens gaan om buitenteelt, want als je het binnen teelt merken ze het al snel als bedrijfsmatig aan en ben je de pisang.

Woensdag 8 februari komt er een uitspraak van de rechter in een geding met de vraag of cbd een medicijn is. Als het als medicijn aangemerkt wordt zijn we de sjaak, want dan mag alleen de dokter het voorschrijven en is het een verboden middel.


 
Kleine correctie, Nederland kent geen rechters maar inquisiteurs.
Het "rechtssysteem " is gebaseerd op cannonieke wetgeving (Vaticaan).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Canoniek_recht
 
Vader weet zijn zoon die aan ruim 500 (!) epilepsie-aanvallen leed van 22 (!) epilepsiepillen per dag te bevrijden d.m.v. cdb-olie:



Mike
 
Heb enkele weken geleden THC via THC-Olie.nl gekocht. Ging vrij makkelijk, dat moet nu toch ook nog kunnen. Lijkt me ook goed spul en goeie info erbij.
 
Hallo, ik heb hier 'n flesje cannabisolie staan, 14,4 % THCA 10,6% CBDA. Koude volledige extractie, koude pers olijfolie. Is nog niet open geweest.
Wie kan ik er 'n plezier mee doen?
 
Daar kun je mij wel mee plezieren, maar het hangt een beetje van de vraagprijs af ;-)
 
Paar dagen met die olie bezig, proefondervindelijk nu op 3 druppels en merk echt helemaal niks. Ik ga maar rustig door met opbouwen. Ik gebruik het echt om eindelijk eens wat beter/dieper te kunnen slapen maar dat ziet er nog niet naar uit helaas.
 
Sommigen worden er juist alerter van, het werkt niet bij iedereen als slaapmiddel. Heb je cbd of thc?
 
@elkedageenei: thc olie. Gister 5 druppels merkte nog niet veel alleen werd wel ietsjes suffer dan de dagen ervoor. Ik ga vandaag eens 7 druppels proberen.
Ja de eerste 2 dagen werd ik ook energieker.
 
doe voorzichtig, ik ben in psychose achtige toestand geraakt door te veel thc.
 
Sampjes, produceert je lichaam wel genoeg maagzuur? Misschien neem je de THC niet goed op, ook omdat je van andere supplementen vaak niet veel merkt.

Ik heb geen ervaring met THC-olie, maar bij 7 druppels lijkt me dat je toch al wel aardig stoned moet raken, maar misschien heb ik het mis.

Heb je CBD olie, al dan niet in combinatie met THC, geprobeerd?

Mark

 
Altijd voorzichtig zijn met thc. Het kan een laag % zijn waardoor je niets merkt of het past niet bij jou. Ervaring is altijd persoonlijk. Mark aangezien het onder de tong wordt gehouden heeft het in dit geval in mijn ogen niet veel te maken met wel of niet voldoende maagzuur.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan