cannabis olie

een medebewoner in het huis van onze dochter krijgt cbd olie 10% via de Transvaalapotheek in Den Haag.
Kosten plm 170 euro, wel vergoed (coulance meen ik) bij de verzekering.

Ik heb daar de fabrikant eens over gebeld een tijdje geleden, dit is van binnenkweek, kunstmest, en wordt gamma bestraald.
 
Als ik nu ergens olie koop met een hoog percentage THC - wat dus illegaal is - moet ik dat hier niet op het forum zetten. Want wie weet wie er allemaal meeleest. Dat de apotheek zoveel geld vraagt wist ik al, maar alleen als de arts dat voorschrijft. Hoe ziek moet je zijn v oordat je dat krijgt. Pas als de chemo niet meer werkt zeker. En bovendien weer een erg hoge prijs, moet dat nou zonodig?
Wordt er alweer een slaatje uitgeslagen.
 
als je thc produkten wil zou ik gewoon een paar zaadjes bestellen, en van de plantjes pasta maken. Dan slaat niemand er een slaatje uit behalve jijzelf, weet je precies wat je in huis hebt en kun je ook alles van de plant gebruiken.
 
hoi Mark,
seminar wordt dus o.a. gegeven door een medewerkster van Bedrocan.
Zoals ik al noemde hierboven, zij maken geen natuurlijke cbd, het is binnenkweek, met kunstmest en is gamma bestraald.

Ik zit alsnog er wel aan te denken of het nut/zin heeft om dit seminar te bezoeken.
 
Ik zie inderdaad dat het 15,- euro kost. Ik ben zeker ergens anders terechtgekomen dat begon ook eerder in de ochtend en was 95,-. Ik ga niet zoeken waar ik dat gezien heb maar wel sorry. Goed dat je het hebt gecorrigeerd.
 
heb gemaild met Cibdol met de vraag waarom hun olie goudgeel is als het van stengels/bladen en bloemtoppen gemaakt is?
antwoord:" onze olie was eerst zwart van kleur,dit had niet echt te maken met bladen/bloemen/of bloemknoppen maar vooral door het feit dat er van de cbd een pasta werd gemaakt die aangemengd met olijfolie,deze pasta was zwart van kleur en overheerste het eindprodukt.
De geavanceerde apparatuur die ze nu hebben zorgt ervoor dat de olie vloeibaarder is dan voorheen en helderder van kleur"
Nou,dan zal dan wel goed zijn?
had meer het idee zoals van dat je 100% Steviapoeder bestelt en dat het dan WIT blijkt te zijn ipv groen....
zo'n idee had ik met die olie ook een beetje,voor mijn gevoel moest die groenig zijn!
En sorry: ik had er zelf overheen gelezen dat er TOCH ergens op het doosje olijfolie vermeld stond,had het niet opgemerkt!
Voorlopig heb ik weer flesje Cibdol besteld,prijsverschillen voor 10 ml: goedkoopste 26,95 en duurste 35,00! scheelt nogal.
Heb het meebesteld bij Vitamientjenodig voor 28 euro omdat ik daar nog meer moest bestellen en zo geen verzendkosten had.
 
Cholesteroliscool

Even googlen op cannabispaste. bijv. http://www.naturallifeenergy.com/cannabis-paste/ Ik weet zo geen kant en klaar recept maar het komt er op neer dat je het spul dat je hebt in de oven verhit tot het krokant is (er zijn nog al wat verschillende meningen over hoe lang en hoe heet) en dan met de mixer door de kokosolie mengen, voila, pasta. De dosering daarvan is een beetje trial and error. Er kan niet veel mis gaan :p Een paar zaadjes en je kan voor jaren pasta maken, het is veel goedkoper dan cbdolie kopen en veel gemakkelijker dan zelf olie maken, maar er zit natuurlijk wel thc in.

hier nog wat toepassingen :)
 
THC zou ik pas nemen bij serieuze aandoeningen zoals kanker.
CBD heeft op zichzelf ook al positieve eigenschappen en lijkt me zinvoller om preventief te nemen dan THC.

Mark
 
Ik gebruik CBD olie en voeg daar 1 of 2 druppeltjes THC aan toe tijdens het innemen. Meestal slaap ik daardoor beter (dieper)
 
Ik dacht dat ik geen baat had bij het 's avonds innemen van 1 klein druppeltje thc olie, toch nam ik het wel regelmatig. Onlangs kwam ik er achter dat wanneer ik geen thc had genomen ik de ochtend erna steeds depressief was. Heb gelijk een nieuwe voorraad laten aanrukken :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.210
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan