Buitenaards leven



Tim
 
Misschien wel vergezocht en wishful thinking, maar ik vond het wel een interessante theorie, in het Duits, maar redelijk te volgen, helaas kon ik alleen de telegram link delen.

link

Zou wel rijmen met patriots in control
 
Misschien wel vergezocht en wishful thinking, maar ik vond het wel een interessante theorie, in het Duits, maar redelijk te volgen, helaas kon ik alleen de telegram link delen.

link

Zou wel rijmen met patriots in control
Ik kan heel klein beetje volgen, misschien wil Dorothe dit wat vertalen. Ik mis de clou denk ik
 
Ik kan heel klein beetje volgen, misschien wil Dorothe dit wat vertalen. Ik mis de clou denk ik
Bedoel je deze
of het filmpje? In het filmpje heeft hij het over annunaki, en het is misschien dom, maar toen ben ik gestopt. Maar zeg maar eventjes welke info je bedoelt.

Dorothé
 
In het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.
 
In het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.
Dit zie ik als een serieuze optie!
 
In het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.

Dat begrijp ik niet. De uitvinders en degenen die het "vaccin" van bovenaf promoten hebben zelf toch helemaal geen verbinding met het goddelijke. Maar misschien is er een andere invalshoek die ik heb gemist.
 
Dat begrijp ik niet. De uitvinders en degenen die het "vaccin" van bovenaf promoten hebben zelf toch helemaal geen verbinding met het goddelijke. Maar misschien is er een andere invalshoek die ik heb gemist.
Daarom mijn opmerking: Zou wel rijmen met patriots in control
Maw, onderdeel van The Plan.
 
In het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.
Dank je Tanja. Had ik er niet uitgehaald
 
Bedoel je deze
of het filmpje? In het filmpje heeft hij het over annunaki, en het is misschien dom, maar toen ben ik gestopt. Maar zeg maar eventjes welke info je bedoelt.

Dorothé
Tanja gaf het antwoord in kort. Ging over filmpje.
 
Misschien wel vergezocht en wishful thinking, maar ik vond het wel een interessante theorie, in het Duits, maar redelijk te volgen, helaas kon ik alleen de telegram link delen.

link

Zou wel rijmen met patriots in control

Weet ik zo net nog niet Tanja of dit ver gezocht is.

De Sumeriërs hebben veel informatie hierover voor ons achtergelaten op hun cuneiforms. En ook andere ancient beschavingen hebben dit opgetekend.

Echter main stream wetenschap houdt dit verborgen omdat zij er baat bij hebben dat we geloven in de versie dat onze beschaving pas 5000 jaar oud is en dat we afstammen van de apen.

Wat weten per slot van rekening over onze afkomst?
Hoever zijn we bereid uit te zoemen?

Met welke reden is er bijvoorbeeld geknutseld met ons chromosoom 2? En door wie als het volgens andere wetenschappers nooit op een natuurlijke wijze zijn huidige vorm heeft verkregen?
 
Nee klopt Spal, als het niet zou resoneren dan had ik het niet gedeeld. En inderdaad weten we veel niet, en is er nog zo veel te ontrafelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: muis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.761
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan