Buitenaards leven

In het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.
Dit is exact wat ik hier al geruime tijd verkondig. Dit is Mark of the Beast. Daarom zijn deze mensen ook 'lost forever'. Daarom ook: You and your families are safe, promise. Dit geldt enkel voor de zachtmoedigen, die de aarde zullen erven.

Mike
 
Dit is exact wat ik hier al geruime tijd verkondig. Dit is Mark of the Beast. Daarom zijn deze mensen ook 'lost forever'. Daarom ook: You and your families are safe, promise. Dit geldt enkel voor de zachtmoedigen, die de aarde zullen erven.

Mike
En daar is geen speld tussen te krijgen,
 
Tijdens mijn lezingen word ik regelmatig aangesproken over zogeheten 'med beds'. Ik ben maar eens gaan opzoeken wat dat nu eigenlijk is. Let op het volgende citaat, afkomstig van deze site:

De technologie van de Med Beds is niet van planeet Aarde. Het is geen door mensen gemaakte technologie. Het is een technologie die aan de mensheid is gegeven door buitenaardse ET's. Een Med Bed is gebaseerd op de energie van tachyondeeltjes en plasma (plasma) energie.

Neem me maar niet kwalijk dat ik dan onmiddellijk sceptisch ben over het bestaan van med beds. Geloof wat je wil geloven, maar ik haak af!

Mike
 
Bijzonder interessant gesprek:
Tim
Ja, zie ze ook wel 'ns vliegen 🦋🐝🦇🦅🐦
 
Mainstream media going to start rolling out UFO stories to distract people from all the BOOMs going on exposing the globalists.



Mike
 
Joe Rogan says that the UFO sightings Congress and the Pentagon are suddenly acknowledging are most likely highly classified U.S. military technology.

"Why would we assume that those aren't just super capable drones that we don't know exist yet?"


Mike
 
1664173300899.png

The “National Intelligence Manager for Aviation” office of the Air Force rolled out a new logo over the weekend.

What do you see?

🛸

Link: https://www.airdomainintelligence.mil
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan