Fred de Boer
Well-known member
werkt wel (bij mij); borax intypen in balk! 6,95 per kg@ maarten2, weet ik niet, want jouw link werkt niet. dus ik weet niet wat je ervoor betaald.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
werkt wel (bij mij); borax intypen in balk! 6,95 per kg@ maarten2, weet ik niet, want jouw link werkt niet. dus ik weet niet wat je ervoor betaald.
![]()
Ben ik een tijdje terug ook naar op zoek geweest. In NL alleen nog te krijgen voor zakelijke klanten. Vond toen wel deze bij een buitenlandse dierenshop:Kent iemand een verkooppunt voor boron poeder?
Ik vind alleen tabletten en capsules met ongewenste toevoegingen.
vier-patas.de
Misschien ken je iemand met een KamervanKoophandel-nummer, dan kun je via die persoon als zakelijke klant bestellen.Ben ik een tijdje terug ook naar op zoek geweest. In NL alleen nog te krijgen voor zakelijke klanten. Vond toen wel deze bij een buitenlandse dierenshop:
![]()
Borax Pulver - 99,9% Natriumtetraborat
Borax: Das neu entdeckte MultitalentBorax gehörte früher – es ist gar nicht so lange her – zur Grundausrüstung eines jeden Haushalts. Von Hausfrauen wie Handwerkern gleichermaßen geschätzt, fand das weiße Pulver Anwendung als Desinfektions-, Wasch- und Hautpflegemittel, kämpfte gegen Ameisen...vier-patas.de