bloedtest resultaten

Ik gebruik bijv. ¨gewoon¨ pilletjes van now met d3 van 5000IU (internationale eenheden) per dag.
Ik weet overigens niet mijn huidige vitamine d-niveau in mijn bloed.
Verder is magnesiumsuppletie ook van belang: maar mogelijk gebruik je al die zechsalzeevlokken oraal bijv. bij je sole?
En daarnaast: heeft now tegenwoordig ook gecombineerde druppels vitamine k2/d3.
Ook het proberen waard voor je misschien.
Vitamine d3-suppletie wordt pas toxisch boven de 30.000IU per dag.
Ik zit trouwens altijd met mijn rug naar die uvb-lamp: geen bril nodig.
Ik heb er wel eentje, maar die gebruik ik daarom dus nooit.
Kan ik lekker iets anders doen als ik met mijn rug voor die lamp zit.
 
Twee quotes van http://www.news4all.org/mijn-uvb-lamp

It is believed that vitamin D3 from oral supplements, which is unsulfated, cannot be converted to D3 sulfate, and may therefore not have the identical health benefits as the vitamin D your skin synthesizes

Where does vitamin D fit into all of this? We know that persons with celiac disease have low blood levels of vitamin D. This is thought to be due their inability to absorb the vitamin D. The atrophy (cell death) that occurs in the small bowel makes it virtually impossible for patients with advanced celiac disease to absorb vitamin D.

 
Hallo Lievergezond, je hebt het goed begrepen en ik heb geduld. Wanneer je gelegenheid hebt de lamp op te halen, hoor ik wel van je.
Groetjes, Hilde


Hoi Hilde, ja ik heb nog steeds interesse.
Als je geduld hebt, dan wil ik over 3 weken of zo graag de lampen ophalen.
Even kijken, heb ik het volgende goed begrepen: vraag je 100 euro voor armatuur en lampen?
In dat geval ga ik bij voorbaat akkoord.





 
Hoi Hilde is helemaal goed.
Ik laat het je weten wanneer ik in de buurt ben.
Of: vind je het goed als ik een doorstuurmailverzoek doe aan Mike?
 
Hoi Lievergezond, bedoel je dat Mike een mail van jou doorstuurt aan mij ? Of dat hij onze mailadressen aan elkaar verstrekt ? Ik vind dat alletwee prima ! Komt trouwens bij nader inzien bijna op hetzelfde neer !
 
Hoi Hilde, status om je op de hoogte te houden: afgelopen donderdag 30-4-2015 heb ik een mail gestuurd naar de beheerder met de vraag of die mijn mail naar jou wilde doorsturen.
 
hoi Lievergezond, ik heb je mailtje nog niet ontvangen; ik houd het in de gaten !
 
hoi Lievergezond, ik heb je mailtje nog steeds niet ontvangen; tis maar dat je het weet !
 
Ik heb nooit een mail ontvangen, anders had ik daar wel actie op ondernomen. Maar ik ga jullie NU met elkaar in contact brengen, houd je mail in de gaten!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan