bloedarmoede, ijzertekort, moe etc

Herr Sens, Wat U beschrijft hierboven lees ik allemaal al heel heel vaak. Ik krijg automatisch info over gezondheid van Opleidingsinstituten, o.a. BIOK (Belgie).
Ik heb last van een trage schildklier, een verstoorde darmflora, hashimoto, doorlaatbare darm,
Niettemin kan niemand me helpen met mijn gezondheid. Daar heb ik me allang bij neergelegd, maar doe uiteraard wat ik kan (orthomoleculair enz.) Niet regulier.

Bent U soms Natuurarts? Opleiding in Duitsland?
Zie mijn voorstellen over Poliepen.
 
Bedankt voor je uitleg!

Hoewel ik veel minder klachten heb best interessant wat je zegt daarover.
Ingewikkeld ook. Mijn cortisol is idd wel steeds erg laag. eerdaags misschien verstandig om de bloedwaarden nog eens te laten meten.

Voor wat betreft die conflicten, tja, dat zou heel goed kunnen. 4 jaar strijd met werkgever. Pas besloten om weer tot een beiendiging van dienstverband te komen. We komen er helaas niet uit in de onderhandelingen omdat ik geen genoegen neem met zijn voorstel tot het minimale. Zeker niet wanneer men gaat pushen. Dus, dan gaan we gaan we gewoon weer strijden voor behoud van wat ik heb met de mededeling dat ie dan maar naar de rechter moet gaan. Nu een andere baan bv is geen optie. Ik ben niet van plan om meer uren te gaan werken voor minder inkomen. Nu is er de mogelijkheid om in de overige uren extra inkomsten te genereren die hard nodig zijn.
Dus toxisch, ja, heel goed mogelijk. Daarnaast veel stress van alle info hier.
Ontgiften is dus dweilen met de kraan open.
 
Ja, ontgiften is vaak dweilen met de kraan open maar als je niet dweilt stijgt het water zienderogen en dat wil je ook weer niet ..
Dus het het heeft wel degelijk enige zin, je moet toch enigszins kunnen blijven functioneren ..
 
Als je van boven naar beneden werkt, dus eerst je 'conflicten' aanpakt en onder ogen ziet gaat de rest veel vlotter. Je kan ook van onder naar boven werken uiteraard maar dat gaat wat langer duren ..
Wij hebben allemaal de kunst verleerd om naar onze instincten en intuïtie te leren luisteren.
Als je hongert naar vlees, vet en zout is daar een gegronde reden voor ..
Ga je dan jezelf wijsmaken dat "dat niet gezond is omdat de dokter dat zeg" dan ga je als het ware tegen je natuur in en ontkoppel je je van de wijsheid van je eigen lichaam.
 
Wij vergeten trouwens nogal eens dat voeding ook een specifieke vibratie heeft. Via voeding en drank voedt je dus je lichaam en geest ook energetisch. Vermits je lichaam zich om de 7 jaar regenereert kan je jezelf dus een ganse transformatie laten ondergaan, en dus ook je brein.
 
Zo heb ik ondervonden dat een periode van ong 2 weken sap maken van verse bio-groenten een enorme impact heeft op je lichaam én op je geest. Groene groenten zijn omgezet zonlicht, dus je voedt je lichaam dus energetisch en fysiek op een zeer efficiënte wijze.
 
Binc houd je van muziek en dans?
Ik zelf wel, dus vanavond weer leuk op duitse RTL Let,s dance.
 
Dankjewel voor je info her Sens.

Ik verbaas mezelf er ook over dat mensen dat niet eten waar ze behoeften aan hebben. Klinkt niet logisch.

Tja, conflicten, de laatste tijd van boven en onder en buitenaf. Alsof lucifer bezit heeft genomen van mezelf. Dus waar begin je dan. In elk geval eigen omgeving eerst puin ruimen. Dat duurt al te lang voort. Dan de wereld waar niemand normaal meer is en normaal doet.

Je zegt groente sap. Interssant. Misschien ga ik dat eens proberen ondanks het idee dat ik daarvan kan gruwelen om op sap te leven. Leef je dan echt 2 weken lang alleen op groente sap? Zonder vet en zonder verhongeren?

Inmiddels 1 conflict van buitenaf opgelost. Vandaag blijkt dat onze nieuwe HR medewerkster de enige is die geschrokken is van de situatie omtrent werk waar ik in zat. Dus zonet gehoord dat er eindelijk akkoord is op de voorwaarden die ik gesteld heb. Hij had er heel veel moeite mee maar zij en ik hebben werkgever kunnen overtuigen dat mijn voorwaarden reeel zijn.
Van die gevangenis ben ik verlost.
Dan kan ik dus eindelijk verder.

Maar over die groente sap, bedoel je dan gedwongen vegetariër? Spijsvertering problemen ervaar ik niet eigenlijk. En dan ontgift ook je lever van groente?



 
Binc houd je van muziek en dans?
Ik zelf wel, dus vanavond weer leuk op duitse RTL Let,s dance.

Jawel hoor. Met een borrel erbij best gezellig. Alleen is dat laatste niet al te best voor de lever. ?

Ik moet gewoon even tot mezelf komen momenteel. Alle info is teveel.
 
Binc, wat fijn dat je eindelijk van je "werk" verlost gaat worden. Hopelijk snel.
Die geestelijke rust heb je gewoon nodig nog een tijdje.
 
Zeker weten! De verwijten naar mij bleven maar doorgaan in de hoop dat ik zelf op zou stappen. Inmiddels 4 jaar.
Zelfs de juriste had niet meer verwacht dat hij akkoord zou gaan met mijn voorwaarden.
Dus ja, ik ben blij weer wat toxiciteit geëlimineerd te hebben onder mijn voorwaarden.
 
Bink zulk gedrag van je baas gaat echt niet in je kouwe kleren zitten.
Je moest overleven en kon niet "zonder geld" opstappen.
Verwacht niet van jezelf dat je dit zomaar achter je kunt laten. Dit vergt tijd.
 
Het gaat me niet eens alleen om geld. Hij moet het maar voelen zodat ie dit nooit weer in ze kop haalt deze praktijken. Blijkbaar zijn manier om een bedrijf draaiende te houden. Daarnaast gaat het me ook om opleiding. Hij had beter 4 jaar geleden al op me voorwaarden in kunnen gaan. Had hem een hele hoop gescheeld. Plus dat ie nu wettelijk een extra maand opzegtermijn heeft ivm langer dan 5 jaar in dienst. Is ook mijn schuld ??

Of het in me koude kleren gaat zitten weet ik nog niet. Momenteel ben ik in een opruim woede beland. Laatst zei hij dat ie het gevoel had dat ik spelletjes speel.
Hij heeft het dus over ze eigen spelletjes. Maar nee, ook wederom weer mijn schuld natuurlijk want ik moet zelf verantwoording nemen.

Deze Corona toestanden komen mij echt fantastisch uit. momenteel helemaal niet erg dat thuis werken. Hoef ik hem niet meer te zien en de vaststelling kan allemaal digitaal. Wel heeft ie vanmiddag nog gebeld met de mededeling dat ik het spelletje goed gespeeld heb Ik heb hem verwonderd gevraagd waarom ie me dan niet feliciteert.
Verder kan ie doodvallen wat mij betreft. Klinkt hard maar zo ervaar ik het. Wel eerst ff dokken nog natuurlijk. Dan ga ik opleiding doen en vergeet ik deze crisis.
 
Grappig, die opruimwoede. Schoonschip maken, in alle opzichten.
 
Ja, dat is nodig en het werpt in elk geval ander licht op dingen waarbij ik mezelf hopelijk meer uitgerust ga voelen. Ik ging er mee naar bed en stond ermee op. Volgens mij werken je hersens Ook als je slaapt namelijk.
 
Hey Binc,
Ja, je hersens werken uiteraard als je slaapt :) In feite zijn ze bezig alles te verwerken, ook alles wat zich op onbewust afspeelt. En dat is belangrijk !
Hoe meer je jezelf gaat opruimen, om het zo te zeggen, hoe meer je je brein ontlast en je schoon schip kunt maken. Daarom is opruimen ook zo helend, onbewust neemt je brein dit ook op en helpt je een handje door ook alle emotionele shit op te kuisen.
Een nette en harmonieuze omgeving is dan ook zeer belangrijk ! Het is goed voor je mentale rust. En hoe minder toxiciteit in je relaties, op je werk of waar ook, hoe beter ..
Goed dat al één zware last van je schouders is, dat ga je merken.
In groentesap zitten zoveel vitanesen mineralen dat je automatisch minder gaat eten, het geen behoefte op dat moment aan zwaar voedsel dat toch niet verteert. Het gaat onmiddellijk aan de slag om alle afval op te ruimen omdat het eindelijk even geen energie moet steken in vertering. Je energieniveau gaat zeer snel de hoogte in, hoe paradoxaal dat ook mag klinken ..
Aangewezen is wel dat je je lever en je ontgiftingsmechanisme wat ondersteunt. Ik heb het zelf gedaan maar ik had natuurlijk wat achtergrond. Je kan is informeren of er bij jou in de buurt geen natuurgeneeskundige is die zon detox- en vastenkuur begeleidt. Die kan ook info geven in welke fase je zit en wat er gebeurt. Zeker als je aan een chronische aandoeniing leidt zal allicht je schema wat aangepast moeten worden.
 
Veel succes,je bent goed bezig !

Als je behoefte hebt om je terug te trekken, luister hier dan naar. Je brein kan alleen tot rust komen als je het stil maakt en jezelf verzorgt en geeft wat je lichaam en je geest nodig heeft.
Zie het als een stofwolk in je hoofd. Je kan geen fatsoenlijke beslissingen nemen in je hoofd als het zon janboel is. Dat stof en die vervuiling moeten eerst gaan liggen, zodat je terug contact kan maken met wie je bent en wat je echt wil. Dan borrelt het vanzelf op als je het de tijd geeft, zoals een bron in het bos ..
Laat al die afleiding en zware zaken voor wat het is .. je kan zulke heftige info niet zomaar in een paar maanden verwerken. Je hebt daar tijd voor nodig (en dus goede slaap !!) om alles te kaderen.
Besteed de meeste aandacht aan de echt belangrijke dingen, een goede slaap, voedzaam en energetisch eten (bijenpollen bijv.) en zaken die je geest optillen (muziek), de natuur en schoonheid ..
Je zal zien dat je getransformeerd uit zon retraite terugkomt en je veel helderder kan zien wat JOUW prioriteiten zijn in dit leven. Dat heeft met een verschuiving in energie te maken.
 
Zoals de Fransen zeggen; il faut de temps en temps reculer pour mieux sauter !
Soms moet je even een stapje achteruit zetten om vervolgens te kunnen springen ..
Romagi heeft gelijk, probeer muziek en dans te integreren als je hier gevoelig aan bent, dat kan wonderen doen
 
Kap met alles wat je energie vreet en integreer meer zaken die je energie geven, zo zou je het kunnen samenvatten ..
Maar is dus een lenteschoonmaak nodig ;-)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan