Black Magic/Zwarte Magie

Wiet, hasj, coke en speed is ze ook niet vreemd. Het is het uitschot van dat geloof met deze mentaliteit die het niet zo nauw nemen met hun geloof.

 
WELKE cultuur? Ik heb nog nooit zo'n achterlijke vorm van mensheid meegemaakt. En het is meer on-topic dan je denkt. Vraag jezelf af hoe het kan dat overal waar de islam voet aan de grond krijgt mensen regelrechte demonische bezetenheid ontwikkelen. Reken maar dat dit zwarte magie is, de Koran is gewoon een boek met duivelsverzen!

Mike

 
Iemand poste hier iets over sjamanen en dreadlocks, was een grap zeker?
Klopt misschien wel. Willem Engel heeft ook dreadlocks en krijgt de satanische entiteiten over zich heen. Word ook beschuldigd van rastafari. Alleen vanwege zijn haar stijl.

 
Reken maar dat dit zwarte magie is, de Koran is gewoon een boek met duivelsverzen!
Bo Yin Ra:

Eén van de belangrijkste middelen tot vorming van de ziel is de inwerking door bepaalde klankreeksen van de menselijke taal.

Oeroud is de kennis van zulk een inwerking.

Deze wijsheid ligt heden ten dage grotendeels onder puin bedolven maar anders is het in de Oriënt, waar men nog zeer wel van de machtige inwerking door inwendig gesproken woorden weet en daarvan met goede zowel als kwade bedoelingen dagelijks gebruik maakt.

 
Vraag jezelf af hoe het kan dat overal waar de islam voet aan de grond krijgt mensen regelrechte demonische bezetenheid ontwikkelen. Reken maar dat dit zwarte magie is, de Koran is gewoon een boek met duivelsverzen!
Onder veel Afrikaanse, surinaamse en arabische culturen komt veel zwarte magie voor. Ook onder niet moslims van deze volkoren, dus dat weet ik niet zo zeker of de koran daarmee te maken heeft.

De Koran wordt gebruikt om djinns(slechte entiteiten) uit te drijven. Ik heb ooit eens zo een filmpje gezien dat ze middels koran mensen genezen van deze bezetenheid? Heel creapy was dat! En heb het ook persoonlijk gehoord van een bekende van mij dat juist de djinns niet tegen de koranverzen kunnen?

Ik geloof ook wel dat djinns (negatieve entiteiten) bestaan hoor maar je moet je er ook niet teveel mee bezighouden werd mij geadviseerd. Dan trek je het juist aan en in de arabische gemeenschap zijn ze hier veel op gefocust ook betreft boze oog enzo er zitten in die landen veel tovenaars die juist geen moslim zijn. Die doen voodoo middels omgedraaide koranverzen en zijn dus zelf absoluut geen moslim.

 
Klopt misschien wel. Willem Engel heeft ook dreadlocks en krijgt de satanische entiteiten over zich heen. Word ook beschuldigd van rastafari. Alleen vanwege zijn haar stijl.
Oké interessant, ja klopt idd hij werd wel daarvan beschuldigd terwijl Willem zich denk ik van geen kwaad bewust is. Er is ook nog zoveel info verborgen heb ik het idee.

 
Heb je veel moslimvrienden, Sampjes? Het lijkt er wel op, want ik lees dezelfde mooie praatjes terug die ik ook hoor van moslims als ze hun 'heilige' boek en hun moordlustige, pedofiele 'profeet' verdedigen. Onthoud dat de duivel zich bedient van bedrog en misleiding, vandaar dat dit de 'religie van de vrede' is. Noem mij 1 land, 1 cultuur dat verder is gekomen dankzij de islam. Ik geef een paar voorzetjes: Assyrie (nu Syrie) was ooit een hoogstaande christelijke samenleving en toen kwam de islam, Egypte was ooit de allerhoogste beschaving van het Afrikaanse continent en toen kwam de islam, Indonesie voor de islam was een toonbeeld van Aziatische beschaving - en zo kan ik nog wel even doorgaan. Overal waar die lui komen verandert alles in een rokende puinhoop. Dus ja, het heeft alles met islam en dat duivelse boek van hen te maken!

Mike

 
Voor wat betreft dreadlocks en satanisme, waar is het bewijs? 'Ik heb wel eens gehoord/gelezen' is niet goed genoeg, vooral niet als het komt van iemand die zich beroept op zijn gedegen feitenkennis!

Mike

 
@mike , ja klopt en zelfs in de familie! Maar totaal geen problemen met deze mensen eerlijk gezegd. Het is niet de religie maar de mensen die het zelf verpesten ( zo wordt steeds gezegd)en Cabal zit bijv ook vuistdiep in SA.

Wat ik weet is voordat de islam kwam het er heftig aan toe ging in Arabie. Met de komst vd islam is dat ‘positief’veranderd. Ook op financieel gebied zoals een rente verbod. En pedofiele profeet? leeftijd van huwen lag in die tijd lager dan nu zegt men, en echt seks had hij pas toen ze ouder was. Ik verwoord nu even wat mij is gezegd he, don’t shoot the messenger.

Moslims beweren ook juist met de komst vd islam dat bijv de wiskunde is ontdekt, ze schijnen van alles te hebben ontdekt juist door de komst vd Islam maar hebben door hun Ego alles weer losgelaten en overgelaten aan de Westerlingen. Doorpakken lukte nooit, waarom niet? Gewoon lui volk?

Wat ik bij jou weer merk is dat je best wel vijandig bent naar de Islam toe. Wie zegt dat de info over de Islam die jij tot je neemt wel zuiver is en klopt. Die Engelse website die je mij ooit gaf vertrouw ik voor geen meter, heb ze eens gemaild met een aantal dingen die niet klopte en nooit antwoord gehad? Wel vreemd.

Er is een ook een NLse christelijke website die kritische is naar de islam en die zijn veel toegankelijker en staan wel open voor elkaar. Er zijn daardoor zelfs moslims bekeerd tot het christendom.

Ik kan er nog wel open minded naar kijken zeg maar. Ik heb dat ook met andere ‘religies’. Hindoeïsme vind ik ook maar zoiets raars, hindoestanen heb ik vroeger ook veel mee gewerkt enzo en gecoacht en waren vol afschuw over hun eigen mensen en veel waren diep ongelukkig. De mensen verpesten het zelf werd mij dan gezegd.

Ik ben zelf wel meer van de verbinding en zie ook gewoon mooie mensen ertussen ongeacht religie/afkomst.

 
Ik herken nog meer van de fabeltjes waarmee islamieten hun duivelse 'geloof' vergoeilijken, zoals de PEDOFILIE van Mohammed. Gaan ze over dat KOPPENSNELLEN van hem ook zeggen: ach, zo losten ze vroeger conflicten op, dat waren andere tijden?

Ja, ik ben vijandig naar de islam, want de islam is SATANISCH, punt. Prima als je geen problemen hebt met die mensen, niet iedere moslim is per definitie een satanist, maar zo werkt satanisme ook: naieve, goedgelovige mensen voor je karretje spannen en je agenda laten uitvoeren. Niet iedere moslim is een jihadist, maar alle jihadisten zijn wel moslims. Niet iedere moslim is een terrorist, maar (bijna) alle terroristen zijn wel moslims. Binnenkort is het weer Ramadan, dan gaan we weer de jaarlijkse Bomb-a-Thon bijhouden.

Ik als Logicus zie patronen. Het is hetzelfde verhaal als met vrouwen, de uitzondering bevestigt de regel. Het patroon van de islam is nu al 1400 jaar dood en verderf. En nee, ze hebben de wiskunde niet uitgevonden, maar wel gekaapt van veel intelligentere culturen (die ze vervolgens hebben uitgeroeid). Jij mag zijn van de verbinding, maar dat betekent nog niet dat je de onzinverhalen die ze je op de mouw spellen waarmee ze hun barbaarse 'religie' rechtvaardigen maar zomaar voor zoete koek zou moeten slikken. De arabische cultuur is een stuk opgeknapt dankzij de islam, dat zie je zo! :roll:

Mike

 
Binnenkort is het weer Ramadan, dan gaan we weer de jaarlijkse Bomb-a-Thon bijhouden.
Dat doet de Cabal gewoon🙄 Ik ken geen enkele moslim in mijn kring die bommen gooit tijdens ramadan. Denk dat je dat echt los van elkaar moet zien. Ramadan draait om spiritualiteit en de strijd met je ziel aangaan en dat je die maand extra naar binnen keert.

Besef ook dat Cabal gewoon aan verdeel en heers doet en de islam eerder als vijand ziet dan als vriend.

Ik trek in twijfel of de Islam satanisch is, zij zijn volgens mij juist tegen alles wat van Satan is. Ze zoeken ook toevlucht bij Allah tegen de Satan. Beetje dubbel dan toch?

Tja Mike, we kunnen het ook niet overal over eens zijn met elkaar😉 Moet ook kunnen!

 
Dreadlocks : dat zijn gevlochten haren. Einde. Jeez…
Ja daarom dacht ik ook dat het een grap was en kan er nog niet iets over vinden. Dat van rastafari had ik wel eens voorbij zien komen toen die Wouter Raatgever het erover had. Maar om nou elke rasta-man die stempel te geven vind ik wat ver gezocht.

 
Ik zit mezelf af te vragen of er binnen de islamitische culturen sws 'iets nieuws' is uitgevonden? Volgens mij hebben ze letterlijk alles gekaapt van andere culturen. Zelfs hun barbaarse praktijken hebben ze niet eens zelf uitgevonden...

 
Gebrainwashed? Nou dat zeker niet!

Wel jammer dat je al bevooroordeeld bent door te zeggen:‘het zal toch niks uithalen’, waarom zou ik het dan eigenlijk nog lezen🙄 Ik ga het wel lezen want ik verbreed graag mijn kennis.

Je had toch ook kunnen zeggen: ik raadt je aan dit artikel te lezen en punt. Niet al bij voorbaat conclusies gaan trekken. Bedoel ik niet betweterig hoor maar gewoon een tip( training communicatie weet je nog)😬

 
Dreadlocks : dat zijn gevlochten haren. Einde. Jeez…
Dat zou je idd denken ja. Echter, rastafari is wel een beweging waar velen met dreadlocks toehoren.

Nu ga ik niet beweren dat Willem Engel bij dat geloof is aangesloten. Maar al zou dat wel zo zijn, wat is er exact mis dat geloof behalve dat ze aan de vegetarische kant staan? Waarom moet Willem vanwege zijn deelde zichzelf verdedigen?

Het punt is dat men dit geloof weg zet als criminele organisatie. Haast een terroristische. Kan dat soms iets te maken hebben met dat ook dit geloof is gedramatiseerd als satanisch? Wat is er mis met die beweging of dat geloof?

En dat voor een paar dreadlocks. Nog ff en dreadlocks worden verboden.

 
OK Sampjes, daar heb je een punt. Niet voor niets had ik als Logicus zelf al bedacht dat jij mijn communicatiemedewerker zou moeten worden. Ik zie dat je helemaal overladen bent met de gebruikelijke smoesjes waarmee moslims de wandaden van hun 'liefdevolle' profeet en religie proberen recht te praten en ik was te kort door de bocht om te denken dat je toch niet op andere gedachten te brengen was.

Maar nu je toch open staat voor mijn argumentatie, vraag jezelf af waarom er geen zelfcorrigerend vermogen is onder moslims en hun 'cultuur'. Een paar voorbeelden:

Islamitische terreur? 'Ja, maar dat zijn geen moslims'. O nee? Ze hebben toevallig wel dezelfde religie, dat zijn jullie mensen!

'Ja, maar dat doet de Deep State'. Zie mijn artikel, ik ontken niet dat veiligheidsdiensten vaak een rol spelen bij diverse aanslagen, maar ik schrijf ook dat in een vijver vol (potentiele) extremisten het niet zo moeilijk is om aan 'useful idiots' te komen om voor je karretje te spannen. Waarom zijn de mannen allemaal zo heefhoofdig? Geen wonder dat ze geen alcohol mogen drinken, want dan ging het helemaal mis! Maar ook zonder alcohol zijn ze standaard opgefokt.

'Ja, maar als westerse landen hun land komen bombarderen creeer je ook extremisme'. Klopt, maar daarmee heb je niet verklaard hoe de islam nu al 1400 doet aan barbaarse veroveringen wereldwijd.

Er is geen zelfcorrigerend vermogen omdat ze heel handig constant de schuld en verantwoordelijkheid leggen bij anderen en ontkennen hoe VERROT hun eigen 'cultuur' is. Je kunt een probleem dat je niet erkent ook niet oplossen. Ook jij bent besmet met deze gedachtegang. Alleen omdat jij aardige, rustige moslims kent wil nog niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Ook jij zult moeten erkennen dat er reeds vanaf het prille begin STRUCTUREEL iets mis is met de islamitische 'cultuur' en dit zit heus niet alleen in de uitwas die Saoedi-Arabie heet, dit zit in ELKE moslim, ook jouw familielid/leden! Een goed filmpje hierover heb ik in mijn artikel geplaatst, maar ik zet het hier nog maar eens neer, even doorklikken want 'beledigend':


Democratie bestaat niet binnen de islam. De hoogstaande Perzische cultuur leidde tot democratie onder leiding van Mohammed Mossadeq in Iran tussen 1951 en 1953, een unicum voor het midden-oosten. Dat konden de Britse overheersers niet verkroppen en Mosaddeq werd afgezet en vervangen door de Sjah, die een pseudodemocratie creeerde en tot 1979 aanbleef, toen hij werd verdreven door de ayatollahs die daar nu de scepter zwaaien. Als islam zo vredelievend en democratisch was hadden ze niet de wrede dictatuur gecreeerd die Iran sindsdien is. Het probleem is dat mensen die geen rekenschap en verantwoordelijkheid willen afleggen altijd dictaturen in de hand werken, dat zien we nu ook hier in het westen met al die makke schapen die nog steeds geloven in een altruistische overheid. Islamieten geloven in het altruisme van een pedofiele koppensneller en daarom kunnen ze helemaal niet omgaan met de vrijheden van een democratische samenleving en dus horen ze hier ook niet thuis.

Als je naar het grotere plaatje durft te kijken zie je een spoor van vernieling en onderdrukking door de islam nu al 1400 jaar lang over de hele wereld. De waarheid is dat islam (= onderwerping) een SATANISCHE pseudoreligie is gecreeerd door het Vaticaan en dat iedereen die erdoor besmet raakt over de hele wereld bezeten wordt door deze zeer duistere energie die zich maskeert als een 'liefdevolle religie'.

Mike

 
Kan dat soms iets te maken hebben met dat ook dit geloof is gedramatiseerd als satanisch? Wat is er mis met die beweging of dat geloof?
Satanisch is het niet. Rastafari is wel door de powers-that-be gecreeerd om de stoere krijgers die Caribische eilandbewoners altijd zijn geweest tot passieve wietrokers te maken en ze fysiek te verzwakken door veganisme. De beweging is nog geen 100 jaar oud en werd in Amerika gepromoot door Marcus Garvey, een vrijmetselaar die deel uitmaakte van de zwarte vrijmetselaarsbeweging Boule. Er vindt geen Satanverering plaats onder rastafari's (tenzij ze oude voodoogebruiken bezigen meegenomen vanuit Afrika), het is vooral bedoeld om geen fysieke krijgers van sterke zwarte mannen te maken die in opstand kunnen komen, want dat is een groot probleem geweest voor de Britse overheersers in het verleden. En nee, Willem Engel is geen rastafari. Hopelijk is e.e.a. nu opgehelderd en kunnen we weer verder.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.202
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan