Black Magic/Zwarte Magie

Die man heeft heel veel goede zaken geschreven

https://jchristoff.com/covid-test-doesnt-test-for-covid/

Dorothé
 
Hier een podcast van hem over het thema

https://soundcloud.com/user-50904611/podcast-37-jason-christoff-the-black-magic-used-to-rule-you

Dorothé
 
Het bevestigt in ieder geval dat jouw woorden zich al voor jou gemanifesteerd hebben 😅.
 
Mooie samenvatting Mike. Des te belangrijker om te beseffen dat wij in onze kracht moeten staan. En steeds weer de wereld moeten visualiseren en realiseren  zoals wij die willen.

 
Hij bevestigt me dus ook in mijn reeds in 2009 (!) op Gezondheidsradio verkondigde visie dat virussen niet bestaan en dat de 'germ theory' op de schop moet!

Mike
 
Mike,

ik heb je verhaal nu ook helemaal aandachtig doorgelezen. Uitgeprint en gele stift gebruikt om te onderstrepen.

Dit verhaal komt weer in mijn klapper.

Weer fantastisch wat je allemaal neergezet hebt. Dit is de reden dat ik dit forum zo geweldig vind, want wat ik hier hoor en lees, dat zie ik nergens anders. Iedereen geeft wat stukjes weer, maar jij geeft al vóór alle andere personen één geheel weer.

Mijn vertrouwen in jou laat me geloven, geduld hebben en vertrouwen in een goede afloop van het verhaal. Het is zwaar, maar we zijn aan de laatste loodjes (gezien de gehele geschiedenis van de mensheid) bezig.

Dank weer voor je samenvatting en uitleg hierbij.

Er was niet veel nieuws bij omdat ik het forum elke dag volg en dus weet wat je allemaal geschreven hebt. Het was alleen weer heel fijn dit in een mooie opeenvolgende verhaallijn te kunnen lezen.

Op het moment heb ik geen vragen zoals in het verleden.

Natuurlijk geldt ook voor mij hoe meer ik weet hoe minder ik uiteindelijk weet. Maar voor nu is dat in orde en volg ik onze spirituele oorlog die nu gaande is en leer elke dag weer meer.

Dorothé
 
Dank voor de toevoegingen allemaal, ik ga me in deze man verdiepen, te beginnen met de geplaatste artikelen en podcast!

Mike
 
Blij dat het door mij geplaatste artikel resoneerde met jullie.

Al eerder heb ik gepost over de kracht en magie van woorden.

Onlangs stuitte ik op het boek van Pao Chang : Word Magic The Powers and Occult Definitions of Words.



Een beknopte samenvatting van de introductie:

Words spoken aloud transform into sound, frequency and vibrations which are fundamental building blocks of matter.

The physical world we live in is made of matter; therefore it is also made of sound, frequency and vibration.

On a deeper level, the material world was brought into existence using the power of spoken words.

The secrets of the universe and the true history of mankind are hidden in words.

Words create our reality. Learning how to decipher words to find their spiritual meaning enhances our ability to innerstand the knowledge of God, making it easier to achieve spiritual freedom and eternal life.

Many words were introduced by the Dark Forces as hypnotic symbols to manipulate and control our minds. The source of the Dark Forces malevolent behavior is a cosmic ‘virus’. It’s goal is to infect all living things in the universe with its selfish and destructive thoughts causing death and destruction througout the universe by draining its host of energy.

The good news: We can only be infected when we live in a state of ignorance, fear, hatred and irresponsibility.

 
The good news: We can only be infected when we live in a state of ignorance, fear, hatred and irresponsibility.
Which sadly describes at least 2/3rds of the population...

Mike
 
Ik ben de uitzending aan het beluisteren van Sietske Bergsma



Ze geeft uitleg over het boek: People of the lie

https://www.amazon.com/People-Lie-Hope-Healing-Human/dp/0684848597

Luisterboek

&t=0s

(rond minuut 50 van de uitzending van Sietske Bergsma, maar van te voren heeft ze er al over gesproken) Ze zegt dat de schrijver Scott Peck zegt dat de slapers het evil vertegenwoordigen. Niet omdat ze dat in de eerste plaats zijn, maar omdat ze het kwaad creëren in de wereld. Omdat onze intuïtie verzwakt is zijn we niet meer in staat om het kwaad te benoemen  en te herkennen en er iets aan te doen.

Dus misschien ligt er ook wel een uitleg in het boek van Scott Peck.

Dorothé
 
Sietske Bergsma heeft een interessante uitzending

 (vanaf minuut 50 wordt het echt interessant)

Boekbespreking: People of the lie van Scott Peck.

Ze zegt dat de slapers het eigenlijke evil zijn  omdat ze het kwaad op grotere schaal creëren.

Dit komt omdat ze hun intuïtie verloren hebben en daarmee het kwaad niet meer zien. Het kwaad komt allereerst door een psychopaat die een zondebok creëert en dan kunnen de schapen zich op deze zondebok richten en daarmee hun eigen leugen waarin ze geloven uitwissen. Dus in de termen van nu, Rutte is een psychopaat en zet de leugen van het coronavirus in de wereld, de mensen geloven dit, de complotdenkers doorzien dit, de complotdenker wordt uiteindelijk de zondebok waar de mensen zich op gaan richten en zo hoeven ze niet meer na te denken over hun eigen rol en verantwoordelijkheid in de wereld en hun eigen taak om actief het goede te doen in hun eigen omgeving. Dit hoeft niet meer als je een zondebok hebt. Psychopaten begrijpen hoe je mensen kunt afleiden en omleiden omdat ze zelf ook zo werken. Deugdmensen zullen die zondebok dan gebruiken om zelf goed te praten wat ze doen.

Dorothé
 
Bedankt voor deze tip van Sietske Bergsma, Dorothé. Ik zit zelf ook vaak te analyseren wat er in die deugdhoofden omgaat.

Om in hun deugleugen te blijven geloven offeren ze hun kinderen op voor meer "besmettingen". Begrijp ik dat goed?

Hier zijn de lagere scholen dicht en voetbalclubs sluiten de velden voor trainingen. Omdat de "besmettingen" omhoog gaan.
 
Die van Sietske ga ik nog beluisteren. Ik moet zeggen dat ik.niet zo goed tegen haar kan. Heeft niets te maken met wat ze inhoudelijk te vertellen heeft maar met haar stijl en energie, zegt niets over haar maar over mij.

Ik heb de artikelen van Jason Christoff gelezen. Wat hij over de PCR-test schrijft wist ik via o.a. Willem Engel, maar Christoff zet het allemaal helder en duidelijk op een rijtje. De PCR is bedoeld om miniscuul en fragmentarisch DNA-materiaal uit te kunnen vergroten en te onderzoeken en had nooit een laboratorium mogen verlaten. Wat Christoff schrijft over het moderne bijgeloof van niet-bestaande virussen was mij ook al bekend, roep ik al minimaal een jaartje of 12, maar wederom helder en duidelijk beschreven.

Hij is niet alleen een goede schrijver maar ook een goede prater, want ik heb de podcast over zwarte magie beluisterd. Hij stelt dat deze mensachtige wezens, die zich al vele duizenden jaren onder ons begeven en al even zo lang machtsposities bekleden en in alle oude culturen en geschriften ter wereld worden beschreven, zelf ook niet weten waarom ze zo immoreel en verdorven zijn en vergelijkt ze met schorpioenen. Als je een schorpioen vraagt waarom hij steekt kan de schorpioen daar ook geen antwoord op geven, want hij is gewoon een schorpioen. Deze vergelijking gaat mank, omdat een schorpioen steekt als hij zich bedreigd voelt. Deze wezens doen niet wat ze doen uit verdediging, maar zijn juist aanvallend op de meest wrede en sadistische manier mogelijk. En de reden waarom is van spirituele aard: ze eren Lucifer en bespotten God en de schepping. Jammer, een gemiste kans voor Jason Christoff om dit verder uit te diepen.

Mike

 
Which sadly describes at least 2/3rds of the population…


Mijns inziens is bijna de gehele mensheid in deze staat gebracht.

Creëren we werkelijk bewust met het woord onze hemel op aarde zoals het in de bijbel staat?

"In het begin was het Woord, het Woord was bij God en het Woord was God. Het was in het begin bij God. Alles is erdoorontstaan en zonder dit is niets ontstaan van wat bestaat. In het Woord was leven en het leven was het licht voor de mensen. "

Of creëren we by default zoals Abraham Hicks het noemt. Zoals ik bijvoorbeeld onlangs nog een niet wakkere mens aanduidde met schaap. Welk krachtveld ben ik dan aan het voeden?

Ook interessant in deze context is wat Pao schrijft over ons dna.
Wat wetenschappers junk dna noemen is volgens hem in feite slapend dna. Dit slapend dna bevat de sleutel naar het losmaken van herinneringen van onze werkelijke afkomst en geschiedenis. Tevens bevat het ook de sleutel voor het activeren van onze slapende spirituele krachten.

De reden dat ons junk dna of slapend dna niet meer functioneert is omdat de frequentie van ons lichaam er niet meer in harmonie mee vibreert.

Hogere elementen van ons dna staan op uit. Onze spirituele krachten en hogere gewaarwordingen zijn verzwakt. Voor de Dark Forces is het dan heel gemakkelijk om ons met woorden te misleiden en te manipuleren.

Om ons te wapenen tegen deze manipulatie is het nodig ons woordgebruik wijs te kiezen.
 
Hey Godsgeschenk / Dorothe, ook namens mij bedankt voor je link naar het betoog van Sietske Bergsma.

Had je die video van ´Amazing Polly´ ook gezien over het boek van Scott Peck ´People of the lie´ waarover ze het ook had https://www.bitchute.com/video/glPQeTtfRaGy/ ?

Ik zag die link net toevallig voorbij komen.

Fantastisch dat Bergsma bij haar video ook linkt naar het totale luisterboek over

´People of the Lie´: &t=0s
 
Ja. Ik vind haar zeer goed. Beluister elke uitzending omdat ze thema's naar een hoger perspectief plaatst en dus tegen het licht plaatst.

Hierdoor ga je er zelf ook over nadenken. Ik zet haar uitzending altijd meerdere malen stop en ga overleggen bij mezelf of schrijf het op. Zo doe ik dat ook met boeken. Wat dat betreft vind ik haar podcasts geweldig. Soms een onserieuze noot erin, maar dat maakt het alleen maar luchtig.

Dat van Amazing Polly vertelt ze ook en de link staat inderdaad bij Sietske op de website.

Al met al, ik ben blij met haar.

Of dit het antwoord is op black magic, dat kan ik niet zeggen, maar in ieder geval weer draagt het bij tot de awakening.

Ik denk dat alles wat bijdraagt tot de awakening, ons laat loskomen van het evil.

Dorothé
 
@Spal,

Bedankt voor je info.
De reden dat ons junk dna of slapend dna niet meer functioneert is omdat de frequentie van ons lichaam er niet meer in harmonie mee vibreert.

Hogere elementen van ons dna staan op uit. Onze spirituele krachten en hogere gewaarwordingen zijn verzwakt. Voor de Dark Forces is het dan heel gemakkelijk om ons met woorden te misleiden en te manipuleren.
Dat komt toch een beetje neer op wat Sietske zegt dat we niet meer intuïtief zijn. Dus onze spiritualiteit, ons voelend vermogen om dingen op waarheid in te schatten, ons bewustzijn, ons derde oog, allemaal begrippen voor hetzelfde. Het is gedaald door alle mogelijke zaken. Maar met grote nadelige gevolgen.

Ook in de boeken van D. Icke worden deze zaken besproken.

Dorothé
 
Over zwarte magie gesproken...

https://www.thesun.co.uk/tech/1358274/jaw-dropping-photos-taken-above-cerns-large-hadron-collider-lead-to-wild-new-conspiracy-theories-and-prove-portals-are-opening/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.148
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan