bitterzout

Ik heb een zak van brouwland, daar woon ik vlakbij, daar staat op magnesiumsulfaat, brouwzout, in verschillende talen, en dan dat je het pas in het water moet doen na het koken. Verder niks, maar het wordt dus blijkbaar ook gebruikt bij het brouwen van drank, ik denk bier.

Ik haal in dezelfde winkel ook bicarb en daar staat op dat je het niet moet innemen, ik heb nog gezegd dat ik er niet alleen de plee mee schoonmaak maar ook mijn tanden mee poets en dat was geen probleem zeiden ze :lol: Ze zijn verplicht het zo op de verpakking te zetten.

 
Mijn dochter (5 jaar) heeft al een aantal dagen problemen met de stoelgang. Ze weigert om naar de wc te gaan omdat het zoveel pijn doet. Is bitterzout ook te gebruiken door kinderen of is dit te heftig? Zoja, wat voor een dosering moet ik gebruiken?

 
Bedankt voor de reacties :D! Ik heb me al gered. De kracht van rauwe melk heeft zich wederom bewezen: twee bekers rauwe melk laten drinken, en binnen 15 minuten was het probleem opgelost!

 
Klopt, ik heb dat ook wel on-line aangeboden zien worden voor landbouwdoeleinden, maar dat is geen food-grade kwaliteit en zou ik in ieder geval niet innemen.

Bij food-grade ligt de kwaliteit hoger en is minder verontreiniging (zware metalen en dergelijke) toegestaan dan bij 'agriculture grade'. Daarom is food-grade meestal duurder dan agriculture grade.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan