Biologische tandarts

Haha, het is zeer zeker geen verassing dat het idd onmogelijk is in jou geval om een beter mens te worden.
 
waar slaat dit op?
Trouwens staan er twee spelfouten in je berichtje.

Waarom al die aanvallen maar mij toe.
Zeer raar. Het is wel heel makkelijk om allerlei verwijten naar een ander af te vuren. Heb het maar al te vaak meegemaakt.
Zijn we niet allen bezig elke dag, met proberen een beter mens te worden?
Ik snap gerust je boodschappen wel, al zijn ze wat fel.

Ik merk in mijn omgeving veel wat niet begrepen wordt (ook omdat mensen vooral medici niets van het menselijk lichaam snappen).

Ik ben als gevoelig persoon - en altijd op zoek naar een goede geozondheid- geboren en ja ook het nodige meegemaakt ook met mijn ouders.
Waar ik behoorlijke klappen van heb opgelopen (toen ik 19 was).
Tot op de dag van vandaag word ik eraan herinnerd. Ik doe het altijd zo goed mogelijk. Het is jammer dat ik nu wat lichamelijke issues heb....!!!!!!! Want ik was zeer sterk en vitaal tot 3 maanden geleden. Door corona is de stress er denk ik ingeslagen en tja toen de beet op de vork..

Maar ik weet van mezelf dat ik altijd van het de beste bedoelingen handel. Dus al die aanvallen Binc vind ik niet lief.
Leuk je nieuwe haarkleur, staat goed.



 
Het is toch wat om jezelf zo bezig te houden met mij en mijn haarkleur, iplv je voortzetting in je zoektocht naar een tandarts. Ach ja, iets met prioriteiten.
 
Even kort

iemand hier ervaring met tandarts Starrenburg in Honselersdijk?

Wel wat ver weg.
Klachten nemen toe, vraag me af of een niet biotandarts in de buurt niet praktischer zou zijn. Word nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd maar kom er ooit wel uit, op een oplossing. :)
 
De klachten zijn niet misteverstaan sinds ingeslepen kiezen, vertelde het net aan iemand die vond het ook heavy. Helaas kan ik er niet mee blijven lopen.



Ik heb een optie voor een holistische tandarts donderdag maar het blijft een gok.
 
Ik ben bij een biotandarts geweest echter raakte ik in paniek ik durfde niets te laten doen.

Ik heb sinds een vulling (composiet met keramiek) erop is geplaatst daar best wel wat last van.
Ook door een tand die een vreemde vorm heeft, voel ik mij niet lekker.

Overigens is er nu 'n gevoeligheid op een voortand ontstaan en daarvoor heb ik wel 'n vaste tandarts nodig om ff snel heen te gaan eerlijkgezegd liever niet op 6 uur afstand (zoals waar ik vorige week was). Dat ging niet helemaal goed.
 
https://www.tcba.nl/jim?fbclid=IwAR2MMmAtsMCrqwaDsXe9mj9_M83AOieCCJgYDIoW0cwHiKj3-AJ7DG_f39E



niet biologisch....

wat denken jullie?
 
hoe schadelijk zijn composietvullingen met bpa nu echt? Ik ben er nog steeds niet achter.. lekt het er nu wel uit of niet?
ik lees meerdere onderzoeken hierover...



ik weet dat ELS de gezonde variant is maar lees ook dat sommige tandartsen zeggen dat deze vullingen snel uitvallen...........
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan