BioClandestine

Het lijkt erop dat Maricopa er alles aan doet om hun geplande uitstel van de verkiezingen te rechtvaardigen, zodat ze kiezersfraude kunnen plegen.

De Arizona Gubernatorial vertegenwoordigt Amerika's standpunt over kiezersbedrog. Het is de lakmoesproef voor publieke bewustwording, en het kan waarschijnlijk leiden tot het einde van de DNC, en de Deep State weet dat.

Als Kari Lake binnenkomt, en "ground zero for voter fraud" blootlegt, is de DNC klaar.

Als er 1 race is die de DNC MOET stelen, dan is het deze wel.

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/MistyG17/27578)
MistyG
Confirmed!! 20% of Maricopa County’s tabulators are not working. 1 out of 5 not being counted.
Why weren’t these checked and verified before today?

Dorothé
 
Het lijkt erop dat Maricopa er alles aan doet om hun geplande uitstel van de verkiezingen te rechtvaardigen, zodat ze kiezersfraude kunnen plegen.

De Arizona Gubernatorial vertegenwoordigt Amerika's standpunt over kiezersbedrog. Het is de lakmoesproef voor publieke bewustwording, en het kan waarschijnlijk leiden tot het einde van de DNC, en de Deep State weet dat.

Als Kari Lake binnenkomt, en "ground zero voor kiezersfraude" blootlegt, is de DNC klaar.

Als er 1 race is die de DNC MOET stelen, dan is het deze wel.

-Clandestiene


 
Dus ik denk dat Bret Baier nu ook een verkiezingsontkenner en samenzweringstheoreticus is omdat hij op het overduidelijke wijst?

Vergeet nooit dat links diegenen van ons die redelijke observaties durfden te maken en vragen stelden over de veiligheid van onze verkiezingen, schaamteloos censureerde en discrimineerde.

Volkomen geldige vragen die meer dan gerechtvaardigd zijn door de acties van vandaag in Maricopa County.

De "samenzweringstheoretici" hadden gelijk... alweer!

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/beckernews/4032)
Becker News
Fox News reports on voting machine trouble in Phoenix AZ which is in Maricopa County

Dorothé
 
De eerste indicatoren wijzen erop dat de rode golf aan de gang is.

We hebben nog een lange weg te gaan. We moeten het stelen stoppen in Arizona, Pennsylvania en mogelijk Georgia. Maar de eerste trends wijzen erop dat het land naar rechts is verschoven.

Het ziet er goed uit, maar blijf koel. Charlie Mike.

-Clandestiene
Dorothé
 
De enorme rode golf in Florida is een gevolg van Desantis' Covid-beleid. Wat erop wijst dat de rest van het land het Covid-beleid van de DNC afkeurt.

Dit betekent onheil voor links en hun kansen in andere voorspelde close races.

Florida, vroeger bekend als een paarse/schommelende staat, is diep rood geworden. Florida staat met 29 stemmen op de derde plaats in het kiescollege, wat een slecht voorteken is voor de Democraten in 2024. En de Latijnse bevolking stemt meer rood.

De rode golf is begonnen.

#RedWave

-Clandestiened

Dorothé
 
Tot nu toe is de verschuiving van 20 punten naar rood in Florida nog niet zichtbaar in de rest van het land.

We kunnen dit toeschrijven aan de massale uittocht van blauwe staten naar Florida om vrij te zijn van coviduele lockdowns, en de steun van Desantis groeide mee.

Zo'n grote verschuiving zien we niet in andere staten.

Het lijkt erop dat we het Huis krijgen. Over de senaat wordt pas op 6 december beslist. We hebben een paar gouverneurschappen verloren.

Het is zeker geen golf op dit moment, maar toch goed tot nu toe.

-Clandestiene

Dorothé
 
Ik hoor de boeven al huilen en mensen handelen naar hun emoties in plaats van logica.

Deze keer in 2020 ging de meerderheid van ons naar bed met de gedachte dat Trump ging winnen, en in de kleine uurtjes brak de hel los.

Het is nog maar 2 uur EST. Als we één ding geleerd hebben van de afgelopen 6+ jaar, kunnen we chaos verwachten.

Observeer en reageer. Er is nog veel meer te zien.

De militaire operatie stopt niet omdat we niet zoveel zetels wonnen als we wilden.

-Clandestiene

Dorothé
 
Ik begrijp het doemdenken helemaal niet.

We hebben zetels omgedraaid en gaan het Huis winnen, en het ziet ernaar uit dat we vanaf nu de Senaat gaan winnen met 51 of mogelijk 52 zetels. Of het wordt 53/54.

Dat betekent dat we nog steeds controle hebben over beide kamers en alle onderzoeken kunnen doen die we eisen en de agenda van de globalisten kunnen tegenhouden.

De enige race die we een groot "verlies" kunnen noemen is de PA Senaat race. Voor de rest doen we het verdomd goed.

-Clandestiene

Dorothé
 
1668016474527.png
Ons enige grote "verlies" was de PA Senaat race.

Maar als we één DNC-kandidaat moeten kiezen die we zoveel mogelijk aan de normies willen laten zien, is het deze hansworst.

Het ziet ernaar uit dat we het Huis en de Senaat gaan pakken, en Kari Lake leidt de gouverneurschap van AZ, de belangrijkste race van deze verkiezingen (ground zero voor kiezersfraude).

Als we beide kamers krijgen, AZ, en we offeren een zetel op om Fetterman de DNC 24/7 incompetent te laten lijken...

Klinkt niet zo slecht.

-Clandestiene

Dorothé
 
Ik bekijk dit praktisch en analytisch.

Te veel mensen beoordelen "succes" op basis van strikt numerieke factoren.

Onze grens in de Senaat was 53/54 zetels. Het is niet dicht bij een supermeerderheid, dus het zet ons niet over de rand in termen van filibuster.

We kijken naar een meerderheid van 51/52 zetels, wat ons nog steeds dezelfde functionele controle geeft als met 1-2 zetels meer.

Zie je het voordeel van controle, maar met Fetterman voorop?

Zonder 60+ zetels zouden we geen wetgeving aannemen of Biden/Kamala verwijderen. De marge tussen 54 en 52 zetels is irrelevant. Wat we verloren in meerderheden, kregen we in Fetterman.

Zolang we meerderheden hebben en Kari Lake AZ wint, raken we onze functionele capaciteit.

-Clandestien.

Dorothé
 
Het ziet ernaar uit dat we Nevada winnen, en dan zitten we een tijdje op 50.

Georgia gaat naar een run-off, Chase Oliver kiezers, de Libertariër die 2,1% van de stemmen kreeg, zal waarschijnlijk Walker neigen in de run-off en er zal een hogere opkomst zijn omdat het de komende maand een groot nationaal verhaal wordt en een broeinest voor fraude.

Arizona zal eeuwig aanslepen en een broeinest van fraude zijn.

Ik denk dat we met 52 eindigen en een heleboel normies wakker maken tussen nu en 6 december.

Kiezersfraude zal de komende maand de media halen. Zie je hoe dit voordelig kan zijn?

-Clandestiene

Dorothé
 
Net als in de AZ Primary, zagen we de mail-in stem in het voordeel van Lake's tegenstander, en de in-person stem was overweldigend in het voordeel van Lake.

Kari gaat aan de leiding met slechts 68% van de stemmen binnen. Haar marge zal alleen maar groeien naarmate er meer stemmen binnenkomen, en Masters zal zijn marge ook afdekken.

Ondertussen wordt verkiezingsfraude onder de loep genomen in het epicentrum van Amerikaanse kiezersfraude, Maricopa County, omdat ze hun stemmen niet tijdig kunnen tellen.

Observeer en reageer.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/PepeMatter/12867)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Ric Grenell says that the data shows a red wave in Arizona.
Let's go Patriots.

Dorothé
 
Joe Biden zegt dat de rode golf niet heeft plaatsgevonden.

Ondertussen heeft de America-First GOP nu de controle over alle onderzoeken en commissies van het congres. Ze kunnen alle rechterbenoemingen van Biden tegenhouden. De DNC kan geen wetgeving aannemen.

Hunter's Laptop, FBI politisering en kiezersfraude staan op het punt de prioriteiten van het Congres over te nemen en de schijnvertoning van 6 januari zal verdwijnen.

Links probeert dit als een verlies voor ons te zien, in een poging jullie te ontmoedigen.

Trap er niet in.

-Clandestiene

Dorothé
 
Laten we zeggen dat we het beste scenario hadden.

We winnen Pennsylvania, New Hampshire, Washington, EN Colorado. Dan hebben we 55/56 zetels in de senaat en laten we zeggen dat we 240 zetels in het Huis krijgen.

Wat dan? Verandert onze situatie/missie? Wat kunnen we anders doen met een iets grotere meerderheid?

Niets.

Al onze functionele mogelijkheden en onze weg vooruit zouden precies hetzelfde zijn. We kunnen niets meer doen met 56 zetels dan met 52.

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/TheStormHasArrived17/11731)
TheStormHasArrived17
Kash Patel addresses the doomers:

“It’s ridiculous. The mission for 2022 was stop the Joe Biden agenda and we are on the verge of doing that.

Congress controls the money. The Senate controls the appointments & the budgeting process - and we are on the verge of capturing that, and the Dems know that…

Dorothé
 
Oké, nu het erop lijkt dat de gemeenschap Fox News heeft uitgezet en van de richel is gestapt 😂 kunnen we ons weer concentreren, want er is werk aan de winkel.

We gaan het Huis en de Senaat krijgen. Maar voordat we bevestiging krijgen van de Senaat, moeten de normies eerst iets zien.

De rest van de counties kunnen in een dag verkiezingen houden, maar Maricopa duurt een week? Nu zal het epicentrum van verkiezingsfraude onder de nationale microscoop liggen. ALLE OGEN OP!

Ik ruik een normale gebeurtenis.

-Clandestiene

Dorothé
 
Heb je liever 53 zetels in de Senaat, of 52 zetels in de Senaat en links die probeert Fetterman Biden's vervanger te maken.

Strategisch gezien brengt 53 ons niet verder. We gaan de Senaat al controleren. Maar Fetterman als de nieuwe lieveling van de media zou meer opleveren dan een zetel verliezen als we de kamer al controleren.

Ik krijg AOC vibraties. We hoeven hem alleen maar voor de camera te zetten en we zullen op de lange termijn profiteren.

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/BennyJohnson/6831)
Benny Johnson
Deranged libs on MSNBC are already salivating over a Fetterman Presidential run:

Dorothé
 
Kari Lake's lichaamstaal suggereert dat ze eerlijk en zelfverzekerd is, zoals het hoort. Het is een mathematische zekerheid dat ze wint op basis van de uitstaande stemmen zoals ze de in-person vote met een grote marge wint.

En het normie-wekken is nu aan de gang. Maricopa ligt nu onder de nationale microscoop.

Nu zal de vijand gedwongen worden vals te spelen terwijl het hele land toekijkt.

Wat kan er fout gaan? 😈

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/realKarliBonne/132780)
Midnight Rider Channel 🇺🇸
Kari Lake

Dorothé
 
Kari Lake wint aan validiteit met elk uur dat de race in AZ nog niet beslist is.

De stembussen zijn al meer dan 24 uur gesloten en we zitten nog steeds op 70%.

Neem de hele week om te tellen. Ga je gang. De patriotten hebben de fraude overtroffen en Katie Hobbs weet dat.

Hoe langer het duurt, hoe meer het de onderzoeken rechtvaardigt die Kari Lake gaat doen naar de verkiezingsintegriteit in AZ.

Kari gaat de verschroeide aarde in en ik ben er helemaal klaar voor.

-Clandestiene

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan