BioClandestine

In mei creëerde ik "Clandestine's Army", een gecoördineerde interactiefarm.

In wezen rekruteerde ik meer dan 10k volgers om Twitter moderators te omzeilen en algoritmes te manipuleren op dezelfde manier als de Deep State doet, maar met echte mensen in plaats van bots, en waarheid in plaats van propaganda.

Het was succesvol, maar het was te vroeg. Als er een tijd is, dan is het nu.

Zou u geïnteresseerd zijn in het coördineren van onze inspanningen om Twitter's algoritmes te manipuleren om normies te red-pillen voor de midterms?

Antwoord in de poll hierboven.

Dorothé
 
Ik kan je niet helpen je oude accounts terug te krijgen, maar ik kan je stap voor stap vertellen hoe je een nieuwe maakt en niet geschorst wordt.

We hebben ongeveer 72 uur de tijd om wat normies terug te halen.

En als Trump een grote, laatste-second "oktober verrassing" heeft (zoals Hunter's Laptop in 2020), dan zullen we klaar zijn om normies red-pills uit te delen terwijl Twitter in chaos is en moderators het niet kunnen bijhouden.

Dorothé
 
Hoe de schorsing van Twitter te omzeilen.

1) Dekstop VPN. Kan de telefoon niet gebruiken als deze gekoppeld is aan een nummer dat gekoppeld is aan een geschorst account.

2) Maak gratis e-mail account, maak dan gratis Google voice nummer om later te gebruiken om te koppelen aan Twitter.

3) Maak een nieuwe Twitter account aan met e-mail. Ze zullen waarschijnlijk zeggen dat je "verdacht gedrag" vertoont, en eisen dat je telefoonnummer synchroniseert. Gebruik een nieuw google voice nummer.

4) Gebruik geen eerder gebruikte jpeg-bestanden voor uw avi of banner. Gebruik geen eerder gebruikte namen van opgeschorte accounts.

Dorothé
 
1667693948381.png
Deze mensen waren bewuste deelnemers aan politieke discriminatie die werd gesanctioneerd door de DHS/FBI, met behulp van Twitter als een proxy om de grondwet te omzeilen.

Twitter en links rechtvaardigden hun fascistische censuur met het argument van een "privé bedrijf", maar de bevelen voor moderatie kwamen in het geheim van de Amerikaanse regering...

Ze spanden samen met een corrupte regering om onze rechten te onderdrukken, en ze genoten ervan.

Ze zijn Nazi-gelijkwaardig en zouden als zodanig vervolgd moeten worden.

-Clandestiene

Dorothé
 
"Wie financiert Oekraïne?"

Rusland gaf ons het hele netwerk, met namen en een stroomschema.

Hier in mijn artikel van juli, behandel ik elk individu, overheidsinstantie, niet-overheidsinstantie, biolabbedrijf en groot farmaceutisch bedrijf, die betrokken zijn bij het Oekraïense biologische netwerk dat zij gebruiken als doorsluisfonds en proxy voor Deep State-activiteiten.

Soros, Clinton, Obama, Biden, Gates, Rockefeller, Rothschilds, en meer!

Russische MIL's bio-terreurbeschuldigingen tegen de DNC​


clandestien
19 juli
207
9

*** DISCLAIMER ***
Dit verhaal is niet recent. Dit is een Telegram-thread die ik schreef op 15/05/2022. Ik maak het hier opnieuw op Substack voor eenvoudig delen en documentatiedoeleinden via verzoek. Het is nog steeds een geweldige opfriscursus voor degenen die al op de hoogte zijn.
HOLY SHIT ALERT🚨🚨

Het Russische leger heeft onlangs een nieuw definitief rapport uitgebracht over het hele Amerikaanse biologische wapenplan ... Ze beweren dat de 4 meesterbreinen bovenop het biologische wapennetwerk Barack Obama, Hilary Clinton, Joe Biden en George Soros zijn. Evenals 12 andere NAVO-landen kenden en assisteerden de VS bij deze operatie om biologische wapens te ontwikkelen. Ze omvatten ook de Amerikaanse farmaceutische bedrijven Pfizer, Moderna en anderen.

Het is moeilijk om legitieme westerse bronnen te vinden om deze informatie te delen, aangezien geen van hen dit behandelt. Volledige radiostilte over Rusland dat de zittende president en vorige 3 Democratische presidentfamilies ervan beschuldigt verantwoordelijk te zijn voor C19 en het Amerikaanse biologische wapennetwerk in Oekraïne. En het Chinese leger is het eens met Rusland en hun bevindingen. Volledige black-out op Western Media.



Ik begrijp dat de resolutie op deze screenshots slecht is, dus hier is de volledige vertaling van de dia hierboven, waarin het hele vermeende Amerikaanse biologische netwerk in Oekraïne wordt geschetst, volgens de bevindingen van het Russische leger via de lopende speciale militaire operatie in Oekraïne. Zie onder:



Amerikaanse coördinatie van biologische laboratoria en onderzoek in Oekraïne

Ideologen
: De volgende entiteiten faciliteerden de operatie:

- Democratische Nationale Partij

- Barack Obama : Lancering van een programma voor biologische dreigingsvermindering in 2005

- Hilary Clinton : leidde de goedkeuring van de Amerikaanse strategie om biologische bedreigingen tegen te gaan en bevorderde de legalisering van onderzoek naar tweeërlei gebruik

- Joe Biden : coördineerde de activiteiten van de uitvoerders van het militair biologische programma, betrokken bij financiële fraude in Oekraïne

- George Soros : belangrijke sponsor van militair biologisch onderzoek in Oekraïne en lobbyist voor Big Pharma

Georganiseerd door de uitvoerende macht en academische centra : Voornoemde "ideologen" misbruikten hun positie om "taken vast te stellen" voor door de uitvoerende macht gecontroleerde agentschappen. Deze agentschappen bewapenen om de bevelen van de ideologen uit te voeren. Ze zijn als volgt:

- Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken

-Amerikaanse Ministerie van Defensie

- Amerikaanse ministerie van landbouw

-Amerikaanse Centrale Inlichtingendienst

-Amerikaanse agentschap voor dreigingsvermindering

-Amerikaans Centrum voor Ziekte en Controle

-US International Development Agency

-US Army W. Reed Research Institute

-Fort Detrick van het Amerikaanse leger, Medisch Instituut voor Infectieziekten

Sponsors : Voornoemde Amerikaanse agentschappen sluisden hun geld door een reeks niet-gouvernementele stichtingen en organisaties, bekend als "Sponsors". Ze kregen de taak om fondsen toe te wijzen voordat ze ze zelf naar de biologische laboratoria doorverwezen. Ook wel bekend als "witwassen van geld". De Sponsors die helpen bij het witwassen van geld zijn als volgt:

-De Bill en Melinda Gates Foundation

-De Clinton Foundation

- Rosemont Seneca (Hunter Biden)

-Open Samenleving

-Soros Fondsbeheer

- Fonds voor de ontwikkeling van civiel onderzoek

-De Rockefeller Foundation

-Ecohealth Alliantie

-Pilot groei

Executeurs in Oekraïne : Voornoemde sponsors "wasten" het geld dat werd verzonden door Amerikaanse uitvoerende agentschappen en stuurden ze naar de "uitvoerders". De eigenlijke biologische voorzieningen zelf. De labs kregen 'Financiering voor duaal onderzoek'. Ze kregen de opdracht:

-Creëren van elementen van selectieve biologische wapens

-Gebruik van Oekraïne als bio-polygoon

-Klinische proeven van nieuwe geneeskunde

De betrokken executeurs zijn de volgende:

-Amerikaanse ambassade in Oekraïne

- Oekraïens wetenschappelijk en technologisch centrum

-Oekraïne Ministerie van Defensie

-Oekraïne Ministerie van Volksgezondheid

-Zwart en Veatch

-Metabiota (Hunter Biden)

-CH2M Hill Jacob's Engineering

-Skymount Medisch

Farmaceutische bedrijven (Big Pharma) : Bovengenoemde uitvoerders zouden dan biologisch materiaal en onderzoek naar farmaceutische bedrijven verhandelen. Soms rechtstreeks, soms via de Amerikaanse strijdkrachten. De farmaceutische bedrijven zouden dan de "genezen" voor de massa creëren, omdat ze het onderzoek hebben om te weten hoe het moet, wat resulteert in miljarden winst. De farmaceutische bedrijven die onderzoek en materiaal naar biowapens hebben ontvangen, zijn de volgende.

-Pfizer

-Battelle

-Gilead

-Dynport-vaccin

-AbbVie

-parexel

-Eli Lilly en Co.

- Merck en Co.

-Modern

Van de tientallen miljarden winst van alle eindeloze injecties, wordt een deel vervolgens teruggeschopt naar de Ideologen die verantwoordelijk zijn voor het formuleren van de plot. Ze gebruiken het geld om hun campagnes te financieren en hun controle te behouden.

***PAUZE***

ZE WILLEN NIET DAT JE DIT ZIET. Daarom is controle over informatie zo belangrijk voor hen. Denk aan controle over Twitter. Denk desinformatie Governance Board. Ze mogen deze informatie niet laten circuleren. 2 nucleaire supermachten beschuldigden zojuist de Clintons, Bidens, Obamas en George Soros van het faciliteren van een plan om Amerikaanse DoD-fondsen te gebruiken om biologische wapens in Oekraïne te maken, gesluisd door Hunter Biden en Rosemont Seneca via Metabiota, om de ziekteverwekkers te creëren, en dan te oogsten het geld van vaccins om hun politieke campagnes via Pfizer en Moderna te financieren, om hun wurggreep op informatie en uiteindelijk al het menselijk leven te vergroten.

Hieronder vindt u de eerste pagina met het plan van de VS om drones te gebruiken om het ontketenen van watergedragen ziekteverwekkers in luchtdruppels via aerosolbussen te vergemakkelijken (Denk na hoe C19 wordt verspreid). Ik werd hiervan in februari op de hoogte gebracht via @RedPill78 en John Mark Dougan.





Hieronder zien we de feitelijke bonnen en fotobewijs van een biologische faciliteit in Oekraïne. Verstopt biologisch materiaal.

Foto's bovenaan, ziet eruit als officiële Engelse documentatie van een soort die ik aan de onderkant niet kan zien. Ik zal moeten wachten op transcripties om volledig begrip te krijgen, maar de Russen beweren dat dit het bewijs is van Amerikaanse biologische wapens en ze hebben nog veel meer.

U zult ook merken dat deze faciliteit er helemaal niet veilig uitziet. Het is geen laboratorium, het is een stash-huis met zeer verdachte apparatuur. Veel meer dan nalatigheid wanneer het resultaat van het vrijkomen van deze ziekteverwekkers is wat we de afgelopen 2 jaar hebben meegemaakt en (naar verluidt) 6,26 miljoen mensen hebben gedood.





Denk nu eens na over de absolute omvang hiervan. Rusland en China beschuldigen de laatste drie democratische presidentiële families van de VS, George Soros, Bill Gates en vele anderen, rechtstreeks van het uitvoeren van een tientallen jaren durend plan om een internationaal netwerk voor biologische wapens te creëren, om ziekteverwekkers te creëren zodat ze deze op het publiek kunnen loslaten. om controle over de wereld te krijgen, hun controle over de media en de MILJARDEN van gedwongen vaccinaties gebruiken om hun campagnes te leveren en de controle over informatie te behouden, zodat hun burgers niet te weten komen over wat er werkelijk aan de hand is. Denk aan 2000 muilezels en hoe de door de mens gemaakte ziekteverwekker C19 plaats heeft gemaakt voor dit schema en de DNC helpt de controle te behouden.

We zitten midden in WW3 en alle westerse media zijn volledig verduisterd. Geen greintje berichtgeving erover. Overal. In een echte wereld zouden de beschuldigingen zelf serieus worden genomen en de wereldbevolking zou hiervan op de hoogte moeten zijn. Zelfs als ze niet waar zijn, zouden we toch moeten weten dat 2 nucleaire wereldmachten de VS beschuldigen van het maken van biowapens en misschien wraak willen nemen voor het afslachten van hun burgers voor politiek gewin.

Ik zei het al in februari, dit is niet het begin van WW3, we zitten er middenin. C19 was het eerste wapen afgevuurd. En het eiste (naar verluidt) 6,26 miljoen levens. En Rusland en China hebben bewijs dat suggereert dat de "Amerikaanse Democratische Partij" verantwoordelijk is voor het maken en vrijgeven van dit wapen.

Voelt als "de afgrond" voor mij.

-Clandestiene 15/05/2022

Clandestine’s Newsletter (https://bioclandestine.substack.com/p/russian-mils-bio-terror-allegations)
Russian MIL’s Bio-Terror Allegations Against the DNC
***DISCLAIMER*** This story is not recent. This is a Telegram thread I wrote on 05/15/2022. I am recreating it here on Substack for easy sharing and documentation purposes via request. It is still a great refresher for those who are already aware.

Dorothé
 
1667773970888.png
Volgens mijn peiling van gisteren, willen meer dan 7.000 van jullie helpen wat normies wakker te maken.

Zorg ervoor dat je me volgt op Twitter, vanavond beginnen we met gecoördineerde hashtags en maken we ons klaar voor eventuele laatste seconde red-pill kansen.

Volg me @ClandestineV3

Dorothé
 
Ik wacht tot er iets valt om te profiteren terwijl de normies op Twitter kwetsbaar zijn, maar het is zo stil. Het is vreemd.

Als Trump iets achter de hand heeft, zal hij het de komende 12 uur moeten laten vallen. Maar gezien de rode golf die op komst is, denk ik niet dat we per se extra normies wakker moeten schudden. De optiek is nu perfect voor ons.

Maar terwijl de vijand deze verkiezing een week rekt, moeten wij ons richten op het beheersen van de ether en het verhaal.

Bereid je voor op waanzin.

Dorothé
 
1667837985470.png
Echt niet... Ze gaan echt proberen te doen alsof kiezersbedrog echt is, nadat ze de afgelopen 2 jaar mensen op het internet hebben verbannen voor het suggereren van kiezersbedrog.

We moeten extreem voorzichtig zijn. Ja, we kunnen de linkse partijen belachelijk maken en ze lastigvallen met hun eerdere verhaal dat kiezersbedrog een mythe is, maar hoe we ons van hen onderscheiden is dat we, zelfs nadat we gewonnen hebben, nog steeds willen dat kiezersbedrog onderzocht wordt.

Ga je gang. Ze zullen alleen DNC fraude vinden en ze zullen nog steeds verliezen.

Dorothé
 
1667838034394.png
En daar is het! De rijkste, en momenteel meest besproken man op de planeet heeft net openlijk de GOP goedgekeurd aan zijn 114 miljoen volgers en miljarden meer die deze tweet zullen zien.

Over stemmen winnen voor de verkiezingen gesproken. HOLY SHIT!

En bereid je nu voor op het collectieve gekrijs van links omdat ze hun vermogen om het verhaal te controleren kwijt zijn.

Mensen... dit is COLOSSAL!

-Clandestiene
Dorothé
 
1667838123193.png
Elon heeft Twitter niet van links afgepakt om blauw te blijven stemmen. Elon weet EXACT wat hij doet door zich te richten op de resterende onbesliste/omheinde Onafhankelijken.

Mensen zijn van nature bang om "alleen" te zijn. Niet vaak hoor je mensen met de status van Elon openlijk de GOP steunen.

Nu voelen de schapen die beschaamd zijn om blauw te stemmen zich niet zo alleen. Ze zijn geconditioneerd om te geloven dat niemand rood stemt, behalve racistische boerenkinkels. Nu zien ze dat dat een leugen is.

Dit is psychologische oorlogsvoering!

Dorothé
 
Links staat op het punt te gaan krijsen dat Elon Musk, een privé-burger die zijn vrijheid van meningsuiting uit op zijn privé-platform, zich schuldig maakt aan "verkiezingsbemoeienis".

Terwijl ze tegelijkertijd negeren dat de DHS/FBI Twitter opdroeg Hunter's Laptop in 2020 te censureren.

Dorothé
 
Dus de best betaalde aannemer van het Amerikaanse leger en de meest invloedrijke man op aarde, ontmantelt de Deep State van hun belangrijkste hersenspoelings- en verkiezingsinterventiemiddel, JUIST voor de midterms. Hij keert dan de machine tegen hen, waardoor de vrije stroom van informatie, miljoenen normies wakker maakt, en vervolgens iedereen goedkeurt om GOP te stemmen in de komende rode golf een dag voor de verkiezingsdag.

En er is nog steeds een hele groep mensen die denkt dat dit eigenlijk een Deep State complot is om je te misleiden.

Dorothé
 
1667843804385.png
Libs, weet dat we allemaal kakelen als Kamala, en jullie tranen zijn heerlijk.

Dorothé
 
Alle berichten van beide kanten wijzen erop dat dit een rode golf wordt.

Links weet dat ze de steun van het Amerikaanse volk hebben verloren.

Ze hebben niet eens geprobeerd een aantrekkelijk platform te bieden voor kiezers of centristen, omdat ze alleen vertrouwen op fraude en hersenspoeling.

Dit betekent dat dit ofwel een rode golf wordt, of dat de Deep State vertrouwen heeft in hun mogelijkheden tot kiezersbedrog.

Dus nu komt het aan op het voorkomen van de diefstal. Bereid je voor op een lange week.

-Clandestiene
Dorothé
 
Laten we zeggen dat het zo doorgaat. We krijgen onze #RedWave, links begint te roepen "verkiezingsfraude", "verkiezingsbemoeienis", en begint dan de verkiezingsuitslag te ontkennen.

Links zal in de positie zijn om hun eigen "6 januari" moment te hebben. Denk aan de komende "vurige maar meestal vreedzame" gecoördineerde protesten/rellen.

Als we onze #RedWave krijgen, heb ik het gevoel dat links 6 januari op een kinderfeestje zal laten lijken.

De hypocrisie maakt de cirkel rond.

-Clandestiene

Dorothé
 
1667853244175.png
Hey @WeTheMedia vertel je jongen @Absolute1776 om de shit te stoppen.

We staan aan de vooravond van de verkiezingen, en hij beschuldigt mij van het stelen van berichten van mensen?

Ik kopieer niemands werk. Ik link de bron of citeer waarheden en voeg mijn analyse toe, zoals iedereen doet.

Hij beschuldigt me hier al een tijdje van en ik accepteer deze onzin niet, zeker niet in verkiezingstijd.

Hou op met die onzin. Ik heb je nooit iets gedaan en ik verdien deze laster ook niet.

Dorothé
 
Beste mensen,

Normaal gesproken houd ik de meldingen van BioClandestine wel zo'n beetje bij. Medusa post ook heel veel. Ik denk dat er vanavond nog wel wat berichten gaan komen zo voor de midterms.
Helaas kan ik tot morgenavond niets meer posten. Ik ga nl. nu slapen en moet morgen vroeg op voor mijn stage en ben dan pas om 17:00 uur klaar. Ben dus nog later thuis.
Het zou fijn zijn als iemand anders de berichten dan post.
Dank hiervoor.

Dorothé
 
Ik ben heel blij met al die vertaalde teksten.
Kan iemand mij in het kort vertellen wat deze laatste dagen betekenen?
Wat de valkuil is?

 
Laatst bewerkt:
Hier is mijn Pre-Election Rundown!

Hier behandel ik de omvang van het politieke landschap als we morgen de verkiezingen ingaan. Waar we staan, welke mogelijke scenario's we kunnen verwachten, publieke perceptie, actuele gebeurtenissen, vloer / plafond projecties, en meer!

Patriotten, het is tijd om dit land terug te nemen. Laten we rijden.

#RedWave

Pre-Election Rundown Overzicht voor de verkiezingen​


Clandestineclandestien
5 hr ago5 uur geleden
161161
2222



Laten we het politieke landschap eens doornemen als we morgen de verkiezingen tegemoet gaan. Waar we staan, welke mogelijke scenario's we kunnen verwachten, publieke perceptie, actuele gebeurtenissen en meer.
Om te beginnen moeten we het vandaag hebben over Elon en zijn goedkeuring van GOP-kandidaten. Of je hem nu leuk vindt of niet, hij is op dit moment zonder twijfel de meest invloedrijke man op aarde. Zijn goedkeuring van de GOP ging naar zijn 114 miljoen volgers en haalde de voorpagina van elk verkooppunt, in opgetogenheid of afschuw.






De goedkeuring van Elon zal een aanzienlijke impact hebben bij de peilingen. Zijn goedkeuring komt over als meer een veroordeling van de DNC, wat ik eigenlijk leuker vind omdat het resoneert met het centristische perspectief, aangezien velen zich meer in de steek gelaten voelen door de DNC dan dat ze pro-Trump zijn. Maar als het rode stemmen oplevert, is dat het enige dat telt.
Elon richt zich op de centristen, onafhankelijken, onbeslisten, heksenjagers; de mensen die overtuigd kunnen worden om vóór morgen hun stem te wijzigen. Elon resoneert met deze centristische demografie, en hij heeft zojuist miljoenen van hen overtuigd om op GOP te stemmen.


We kunnen de impact die dit zal hebben bij de peilingen niet overschatten. Deze goedkeuring heeft geleid tot nog meer vertrouwen in een Rode Golf van zowel de conservatieve als de liberale media. De peilingen, het verhaal, de algemene verwachting is een enorme rode golf.
De linkse media zijn al begonnen met het verspreiden van het verhaal dat onze verkiezingen onzeker zijn, en leggen de basis om de resultaten van een komende Rode Golf te ontkennen. Ze beschuldigen Elon nu al van inmenging in de verkiezingen. De overweldigende hypocrisie die op het punt staat om door links te worden getoond, zal sommige Deep Sleepers wakker maken die de snelle ommekeer in het verhaal door de DNC zien. Links verbood al het gepraat over verkiezingsfraude, het demoniseren van "verkiezingsontkenners" als complottheoretici en mepbanen, om vervolgens om te draaien en 2022 te ontkennen. Het toneel wordt mooi klaargezet om de komende jaren wat schapen wakker te maken.
Volgens prognoses wint de GOP het Huis en bemachtigt ze minstens 50 zetels in de Senaat, evenals enkele gouverneurschappen in slagveldstaten. Dit zijn zeer lage projecties voor de GOP. Die zullen waarschijnlijk hoger zijn. De geprojecteerde vloer zou meerderheden in het Huis en de Senaat zijn. Plafondprojecties zouden een aanzienlijke meerderheid in het Huis kunnen zien, en 54 zetels zouden rond het plafond voor de Senaat zijn, en er zullen waarschijnlijk ook 30+ Republikeinse gouverneurs zijn.






Dit gaat er allemaal van uit dat de Deep State niet in staat is om zich een weg te banen uit deze dreigende Rode Golf zoals ze deden in 2020. Gezien het gebrek aan wijdverbreide stembriefjes, zullen ze uiterst nauwkeurig moeten zijn met hun overtollige toewijzing van stemmen. en ik denk niet dat ze met hun huidige formule (blootgesteld door 2000 muilezels) het tempo kunnen bijhouden. Ze kunnen er misschien een of twee stelen, maar het ziet er niet goed uit voor hen.
We moeten ons echter op alle onvoorziene omstandigheden voorbereiden. We moeten op grote schaal verslag uitbrengen over elk bewijs van kiezersfraude, mocht dit zich voordoen. Twitter verbiedt mensen niet langer voor verkiezingsontkenning, dus de liberale echokamers worden een eerlijk spel. We moeten zoveel mogelijk ogen hebben en ons deel doen om de verkiezingen te volgen en te rapporteren over elk misdrijf.
De belangrijkste verkiezing is de Arizona Gubernatorial race met Kari Lake. Zoals links het uitdrukte, is dit "ground zero voor verkiezingsontkenning". Kari Lake is het topje van de speer als het gaat om het bewijzen van kiezersfraude in 2020, en ze vormt een veel grotere bedreiging voor de DNC dan welke andere kandidaat dan ook. Als er een race moet zijn om te stelen, dan is het deze.
Kari Lake vertegenwoordigt ook Amerika's pols op kiezersfraude in 2020. Als Kari Lake en al deze andere "verkiezingen ontkennende" America First-kandidaten op overtuigende wijze winnen, zou dit betekenen dat het publiek achter Trump staat en niet het mediaverhaal gelooft dat kiezersfraude is een mythe. Races zoals Kari Lake zijn een lakmoesproef voor het openbare ontwaken.
Concluderend, als we komen opdagen en stemmen, zullen we het systeem overweldigen en zullen de bestaande kiezersfraudemechanismen geen gelijke tred kunnen houden met de weerslag van het DNC-beleid dat vernietigde wat vroeger het grootste land ter wereld was.
Patriotten, het is tijd om ons land terug te nemen. Laten we rijden.
-Clandestien


Clandestine’s Newsletter (https://bioclandestine.substack.com/p/pre-election-rundown)
Pre-Election Rundown
Let’s go over the political landscape as we head into the election tomorrow. Where we stand, what possible scenarios to expect, public perception, current events, and more. For starters, we must address Elon and his endorsement of GOP candidates today. Like him or not, he is without a doubt the most influential man on the planet at the moment. His endorsement of the GOP went to his 114 million followers and made every outlet’s front page, in either elation or disgust.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.317
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan