BioClandestine

Waarom komt dit NU allemaal naar buiten?

Omdat Elon het snel zou onthullen toen hij begon rond te graven in de interne werking van Twitter. Dus de media zijn geïnstrueerd om voor het verhaal uit te komen, in een poging een verhaal op te zetten om het gezicht te redden voor de midterms.

Elon heeft net onthuld dat de DNC sociale media bewapende om de grondwet te omzeilen en vrije meningsuiting te onderdrukken... een week voor de verkiezingsdag.

Big Tech corruptie:
BEVESTIGD ✅

DNC haat voor grondwettelijke rechten:
BEVESTIGD ✅

-Clandestiene


 
De DHS-lekken onthullen een verontrustend web van fascistische, antidemocratische en misdadige activiteiten van de DNC.

Ze hebben de DHS/FBI gewapend om zich te mengen in de particuliere sector, het vrije woord te belemmeren via het censureren van waarheidsgetrouwe verhalen over de misdaden van de DNC, en zo het publiek te hersenspoelen met psychologische desinformatiecampagnes, om de perceptie van de werkelijkheid door het publiek te veranderen, en zo de uitslag van de verkiezingen van 2020 te veranderen.

ABSOLUTE MUST READ!
🚨 FASCISME ALERT🚨 DNC bewapende het DHS/FBI om de verkiezingen van 2020 te verstoren
1667248894482.png

Nieuwe openbare documenten over de geheime relaties van het DHS met socialemediabedrijven en de hand van de overheid bij het censureren van TRUTH, waardoor de uitslag van de verkiezingen van 2020 is veranderd. Bekijk de DHS/CISA documenten hier.

Het blijkt dat de "Disinformation Governance Board" al bezig was voordat ze ons erover vertelden. De Amerikaanse inlichtingendienst gaf orders aan social media bedrijven over moderatie. Ze instrueerden hen wat ze als "verkeerde/disinformatie" moesten bestempelen, zie hieronder via The Intercept.
"Voorafgaand aan de verkiezingen van 2020 kwamen techbedrijven waaronder Twitter, Facebook, Reddit, Discord, Wikipedia, Microsoft, LinkedIn en Verizon Media maandelijks bijeen met de FBI, CISA en andere overheidsvertegenwoordigers. Volgens NBC News maakten de bijeenkomsten deel uit van een nog steeds lopend initiatief tussen de particuliere sector en de overheid om te bespreken hoe bedrijven tijdens de verkiezingen zouden omgaan met desinformatie."1

Ze zouden dit schaamteloze fascisme kunnen rechtvaardigen als het was om ons te beschermen tegen echte desinformatie, maar de verhalen die ze deze sociale media bedrijven opdroegen om te censureren... bleken allemaal waar te zijn... en ze dekten allemaal misdaden van de DNC toe.

Dit veranderde direct de uitkomst van de 2020 verkiezingen. De Dems schreeuwen al sinds 2016 "verkiezingsinmenging", terwijl ze tegelijkertijd de bevoegdheden van de FBI en DHS bewapenden om leugens aan sociale media bedrijven te geven om Biden in de aanloop naar 2020 te dekken. Het belangrijkste was ongetwijfeld de censuur van het Hunter Biden Laptop verhaal, waarvan sindsdien is bevestigd dat het waar is...

We zagen de New York Post poll van kiezers terug in augustus, 79% gelooft dat de uitkomst van de 2020 verkiezingen anders zou zijn geweest als er waarheidsgetrouwe rapportage was over de Hunter Biden Laptop.2
1667248971048.png
De vrijgegeven documenten onthullen ook enkele van de mechanismen die het DHS gebruikte om online inhoud te modereren. Ze hadden online portalen opgezet om sociale media bedrijven onmiddellijk op de hoogte te stellen van "desinformatie", en alle sociale media bedrijven volgden blindelings de FBI/DHS, en censureerden alle verhalen die de overheid voorstelde.

Dat betekent dat niet alleen de sociale media bedrijven inhoud controleerden en modereerden tegen hun "community richtlijnen", maar dat het DHS en de FBI ook deze sociale media sites controleerden op dingen die zij wilden censureren, en dan onmiddellijk de sociale media bedrijven verwittigden om "desinformatie" te verwijderen. Zoals Hunter's laptop, C19 oorsprong, biolabs in Oekraïne, 2020 verkiezingsfraude. Allemaal dingen die waar bleken te zijn, en die allemaal aanzienlijk in het voordeel waren van één politieke partij.

Hier is een woord voor. Het heet "Fascisme".

Niet zomaar een beetje, ik heb het over een tekstboek.
1667249012115.png
1667249020633.png
Mussolini, de bedenker van het fascisme, beschreef de ideologie als "Staatscontrole over particuliere ondernemingen".

Reagan voorspelde dat "als het fascisme naar Amerika zou komen, het in naam van het liberalisme zou komen". Volledige overheidscontrole van privé ondernemingen is altijd de liberale agenda geweest.

Hier, met deze nieuwe DHS lekken, hebben we alle elementen van het fascisme samengevat in één daad.

-Staatscontrole over privé ondernemingen.

-Niet toegestaan om het oneens te zijn met de staat ✅

-Onderdrukking van oppositie met geweld.

De DNC bewapende de DHS/FBI, om zich te mengen in de particuliere sector, om te matigen wat particuliere bedrijven toestonden op hun websites, om de vrije meningsuiting te onderdrukken van burgers die negatieve verhalen schreven over de Staat, die toevallig waar waren, effectief het publiek hersenspoelden, en zo de Grondwet omzeilden, wat de uitkomst van de verkiezingen van 2020 veranderde, waardoor ze vijanden van het Volk werden, en per definitie antidemocratisch.
1667249058345.png
Het hele fundament van een "Democratie" draait om het idee van vertegenwoordiging via "vrije en eerlijke verkiezingen". Hoe kan links geloven dat zij de bakens van de "democratie" zijn, wanneer zij willens en wetens de grondwet schenden door gebruik te maken van desinformatie om de waarheid te verdoezelen, om de voorkeurskandidaat van de staat te dekken, door de massa's te hersenspoelen via psychologische desinformatiecampagnes, om de uitkomst van verkiezingen te veranderen.

In de kern zijn de linksen in alle opzichten fascistisch. In theorie en in de praktijk. Dit is een flagrant machtsmisbruik, en een grondige vertrapping van de grondwet. Dit is niets minder dan TREASON en rechtvaardigt militair ingrijpen.

Aangezien Elon de best betaalde aannemer van het DoD is, en zijn overname van Twitter ertoe leidde dat we een week voor de midterms achter hoge misdaden en verraad kwamen via een regeringscomplot met big tech en de media... denk ik dat dit de militaire interventie is! Anders hadden we er nooit over gehoord.

-Clandestiene

Clandestine’s Newsletter (https://bioclandestine.substack.com/p/fascism-alert-dnc-weaponized-the)
🚨FASCISM ALERT🚨 DNC Weaponized the DHS/FBI to Interfere in 2020 Election
New documents released to the public, pertaining to DHS secret relationships with social media companies, and the government’s hand in censorship of TRUTH, which altered the outcome of the 2020 election. See DHS/CISA documents here. Turns out the “Disinformation Governance Board” was already going on before they told us about it. The US Intelligence Community were giving orders to social media companies on moderation. Instructing them what to label as “mis/disinformation”, see below via..
1667249115276.png
Dorothé
 
1667328918506.png
Er is een wereldwijde bewustwording gaande. Mensen wereldwijd zijn zich meer bewust van hoe zwaar onze verkiezingen worden beïnvloed door buitenlandse en binnenlandse manipulatie.

Brazilië kan de weg vrijmaken voor meer militairen om wereldwijd verkiezingen over te nemen, omdat andere landen en niet-gouvernementele entiteiten (deep state) verkiezingen bewapenen en de nationale en mondiale veiligheid bedreigen.

Het wordt tijd dat de wereld de beveiliging van verkiezingen serieuzer neemt, want als onze stemmen niet tellen, zijn we niets meer dan slaven.

-Clandestiene

Dorothé
 
1667328976823.png
Ik hou eigenlijk van dit idee. Het is briljant.

Het neutraliseert de blue-check elitisten en de macht die ze hebben over de publieke opinie, door iedereen de kans te geven om "geverifieerd" te worden.

Als iedereen speciaal is, is niemand speciaal.

Het ziet er ook naar uit dat dit de weg kan zijn naar een echt online publiek forum met spraak beschermd door de grondwet. Het blijft een serieuze omgeving, want er moet betaald worden voor een publiek debat.

Dit zou ook de weg kunnen zijn naar een vorm van digitale directe democratie.

-Clandestiene

Dorothé
 
Bekijk bijlage 16651
Ik hou eigenlijk van dit idee. Het is briljant.

Het neutraliseert de blue-check elitisten en de macht die ze hebben over de publieke opinie, door iedereen de kans te geven om "geverifieerd" te worden.

Als iedereen speciaal is, is niemand speciaal.

Het ziet er ook naar uit dat dit de weg kan zijn naar een echt online publiek forum met spraak beschermd door de grondwet. Het blijft een serieuze omgeving, want er moet betaald worden voor een publiek debat.

Dit zou ook de weg kunnen zijn naar een vorm van digitale directe democratie.

-Clandestiene

Dorothé
En dan morgen Trump nog met zijn boodschap👍🏻 of Scavino of wie dan ook
 
Trump suggereert dat DePape probeerde eruit te komen, niet erin.

Hij suggereert dat DePapa het slachtoffer was van ontvoering of een seksueel gerelateerd misdrijf door Paul Pelosi, gezien het feit dat de mannen in hun ondergoed liepen... en DePapa een "vriend" was van Pelosi.

Dat zou verklaren waarom ze de beveiligingsbeelden niet willen laten zien, want hij werd binnengelaten of tegen zijn wil vastgehouden.

Als er een video was van een Q volger die in Pelosi's huis inbrak... zouden ze die gelekt hebben.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/PepeMatter/12639)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Trump on Kanye West:
"Would it have been the same thing if he hadn't said all those good things about Trump?
He'll be fine.. It was very interesting to hear him on Tucker Carlson.. I was impressed by a lot of what he said.. Look.. People go after people that are conservatives.. They go after Republicans.. The Republicans got to get tougher."

Dorothé
 
1667409030665.png
Ik heb gisteravond ingelogd op mijn WarClandestine-account, het account waarmee ik op 24 februari het Biolabs-verhaal op Twitter plaatste, en ik heb beroep aangetekend tegen mijn permanente schorsing.

Met de aantekening dat ik was verbannen omdat ik ALLEMAAL "desinformatie verspreidde", maar sindsdien zijn al mijn beweringen over de biolabs in Oekraïne 100% accuraat en bevestigd door hooggeplaatste actieve Amerikaanse regeringsambtenaren onder ede, met inbegrip van staatssecretaris Nuland, CIA-directeur Burns, DNI Haines, evenals bevestiging via het DoD zelf, die toegeven dat zij 47 biolabs en onderzoeksfaciliteiten in Oekraïne steunen.

In de oproep zei ik dat ze hun tijd niet moesten verspillen en dat ze het rechtstreeks naar Elon moesten escaleren, aangezien het platform op mijn lange waslijst van bedrijven staat waarvan ik smaadcontroles wil innen.

Ik heb nog niets gehoord van Twitter, maar ik denk dat Elon de boodschap begrepen heeft.

-Clandestine

Dorothé
 
1667409092707.png
Nu, met alles wat gezegd is over moderatie en het wachten om weer in ere hersteld te worden... ga ik toch rondsluipen op Twitter en wat normies wakker maken 😂

Heb een nieuw account aangemaakt op Twitter. Zie details in bijgevoegde afbeelding. Volg me daar als je wat plezier wilt hebben.

We zullen zien hoe vaak ik "biolabs" kan zeggen voordat ze me pakken.

-Clandestine

Dorothé
 
Ze proberen het verhaal op te zetten dat het normaal is dat het meer dan drie dagen duurt om de stemmen te tellen.

Terwijl we in het verleden de stembiljetten aan het eind van de eerste nacht konden tellen.

De enige manier waarop ze kunnen winnen is door vals te spelen. Ze gaan het weer proberen.

Telegram (https://t.me/TheStormHasArrived17/11567)
TheStormHasArrived17
Joe Biden announced to the world tonight that they are going to cheat by dumping ballots. He asked the citizens of America to “be patient” because “it takes time to count all legitimate ballots.”

Patriots, they are counting on We the People to NOT show up so they can dump ballots. For every citizen that doesn’t show up, they get 1 illegal ballot. The more that show up, the harder it is for them to cheat.

Dorothé
 
1667497767803.png
Mike Rothschild met de meest komische backtrack die ik ooit heb gezien 😂

Alle liberale propagandisten die mij als een "complottheoreticus" hebben afgeschilderd, doen nu net alsof ze mij niet hebben gevolgd en over al mijn bewegingen hebben bericht, en mij hebben aangegeven toen ik Twitter-verboden omzeilde.

Nu de Biolabs niet langer een "theorie" zijn en Elon de leiding heeft, is hun geheugen plotseling wazig 😂

Ik weet zeker dat het feit dat het DoD bevestigt dat ze 46 Biolabs in Oekraïne steunen er niets mee te maken had...

-Clandestine

Dorothé
 
HOLY SHIT!

Kijk naar dit propaganda stuk van CBS vandaag! Het is een verhaal over de Biolabs in Oekraïne!

De biolabs waarvan ze zeiden dat ze niet bestonden, maar nu wel.

In de video gebruiken ze herhaaldelijk modewoorden als "ontkracht" en "ongegrond" als ze verwijzen naar de beschuldigingen van biologische wapens, en dan in één adem toegeven dat ze enkele van de meest dodelijke ziekteverwekkers op aarde huisvesten.

Deze propagandisten willen niet dat je inziet dat het pathogen het wapen is!

KIJK HIER EENS NAAR!

Dorothé
 
Ik ben nog steeds in shock.

CBS toonde net een video van een kleine Oekraïense dame, die enkele van de meest dodelijke ziekteverwekkers die de mens kent, huisvest in een woonwijk waar haar enige beveiliging een seniele hond is... en ze geeft toe dat als er een uit zou komen, het catastrofaal zou zijn... en dit moet ons een veiliger gevoel geven?

Ze hebben net de wereld 2 jaar platgelegd vanwege een virus dat uit een lab is gelekt... en deze mensen verwachten dat we oma en haar hond vertrouwen met cholera en antrax?

WAAR ZIJN WE MEE BEZIG?

Dorothé
 
Heb je ook dat deel aan het eind gehoord?

Volgens de peiling van CBS gelooft 26% van de Amerikanen dat de regering biologische wapens maakt in Oekraïne.

We maakten genoeg lawaai om een aanzienlijk deel van het land en de wereld bewust te maken, met aanzienlijke tegenstand van de MSM, Big Tech, en FBI/DHS.

Dat hebben we gedaan.

Hebben we wat normies wakker gemaakt? Hebben we een verschil gemaakt in de midterms? Ik denk dat het veilig is om te zeggen van wel.

Dank aan iedereen die geholpen heeft op deze reis.

-Clandestine

Dorothé
 

Heel vreemd dat Twitter me nog niet te pakken heeft.

Het is nu een paar dagen geleden, en ik ben actief contact aan het zoeken met professionele Twitter kletskousen als Alex Kaplan, Justin Ling en Mike Rothschild, en wrijf het ze in hun gezicht dat ik mijn schorsing heb ontdoken en praat over biolabs wat vroeger werd beschouwd als "desinformatie".

Zij en hun volgelingen hebben me gerapporteerd voor het ontwijken van mijn schorsing... Twitter support weet ervan... maar er is nog niets met me gebeurd 🤔

Laten Twitter moderators mij stilletjes opereren?

Dorothé
 
1667583667571.png
Volgens peiling door CBSMornings,
26% van de Amerikanen gelooft dat de VS biowapens heeft ontwikkeld in biolabs in Oekraïne.

Ongeveer 1 / 4e van het land is aan boord en bijna allemaal zijn ze nu op de hoogte!

Dank aan iedereen die het verschil heeft gemaakt!

We zijn aan het winnen!

Dorothé
 
Omg MSNBC analisten staan echt op het punt van huilen 😂

Sta me toe te vertalen:

"We zullen niet in staat zijn om de ongemakkelijke waarheid te verdoezelen zoals we vroeger deden."

Deze mensen lijken te vergeten dat alle "desinformatie" die ze in het verleden de mond snoerden, uiteindelijk waar bleek te zijn. Jagers laptop, verkiezingsfraude, biolabs in Oekraïne. Deze mensen zijn niet geïnteresseerd in feiten. Ze zijn alleen geïnteresseerd in controle. En nu maken ze zich druk omdat ze de controle kwijt zijn.

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/chiefnerd/5804)
Chief Nerd
“The Timing Could Not Be Worse”: MSNBC Panics Over Twitter Control During Mid-Terms

“Twitter will no longer be a viable source that we have looked to for so long”


Dorothé
 
Een nieuwe en verbeterde America First GOP staat op het punt een meerderheid in het Huis en de Senaat te krijgen.

Als deze mensen dit land serieus willen herstellen, zullen ze..:

-artikelen van impeachment voor Biden indienen...

-onderzoeken naar alles openen

-Geld toewijzen om de muur te bouwen.

-Stoppen met het maskeren van onze kinderen

-Stoppen met C19 mandaten

-Stop met het sturen van geld en wapens naar Oekraïne

Nadat de DNC en hun beleid dit land hebben geruïneerd, is de enige reactie SCORCHED EARTH.

Wij het volk hebben er genoeg van.

-Clandestiene

Dorothé
 
1667673462518.png

Dit is het bewijs dat links Twitter ziet als veel meer dan een sociale media site.

Dezelfde mensen die beweren dat "onze verkiezingen 100% veilig zijn, fraude niet bestaat, en kiezersidentificatie racistisch is", geloven dat een privé-bedrijf, bestaande uit mensen waar niemand van ons op gestemd heeft, verantwoordelijk is voor het "monitoren" van onze verkiezingen en het controleren van verkeerd taalgebruik online.

De DNC heeft Twitter gewapend in een verkiezingsinterventie/Orwelliaans hersenspoelmiddel.

Niet alleen hebben we ze gepakt, nu hebben we de sleutels van het kasteel.

PANIEK!

-Clandestiene

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.506
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan