BioClandestine

1684815315532.png
Het verlies van Bakhmut heeft het volk van 🇺🇦 gebroken.

Ze fantaseren over het veroveren van een Russische militaire basis en het stelen van hun kernwapens, met de mannen die al zijn afgeslacht in een zelfmoord publiciteitsstunt.

500k views.

Ze zijn bereid alles te geloven op dit moment.

Dorothé
 
1684815355986.png
🚨REMINDER🚨

Rusland eist al meer dan 16 maanden een VN-onderzoek naar het Amerikaanse biologische netwerk in Oekraïne.

Rusland beweert dat ze het vuur zullen staken als de VS worden onderzocht en voormalig Russisch grondgebied wordt teruggegeven.

Daarom kunnen Biden en de VS niet toestaan dat Oekraïne zich overgeeft.

De oorlog in Oekraïne is een reactie op de creatie en vrijlating van C19. Russische MIL beschuldigde Obama, Clinton, Soros en Biden er rechtstreeks van de belangrijkste ideologen achter het complot te zijn.

Daarom zijn er honderden miljarden van onze belastingcenten naar Oekraïne gestuurd. Niet om "de democratie te beschermen" of het Oekraïense volk... maar om de "Deep State" actoren te beschermen tegen de ontdekking van hun misdaden tegen de mensheid.

Dit is wat er echt op het spel staat.

Dorothé
 
1684858760845.png
Je vertelt me dat iemand een Uhaul reed met niets anders dan een nazi-vlag erin, probeerde het te rammen op het Witte Huis, kwam vast te zitten op een stoeprand, vervolgens spreidde de politie de vlag uit op de stoep zodat de media het in beeld konden krijgen...

Links had een ander verhaal nodig. Die kregen ze.

Dorothé
 
Update over de terroristische situatie in de Belgorod regio van het Russische Ministerie van Defensie via Telegram.

Russische MIL meldt dat ze de terroristen hebben afgeslagen en vernietigd. 70+ Oekraïense Nationalisten, 4 gepantserde voertuigen en 5 pick-up trucks.

THREAD!


Twitter ()
Clandestine
1) Update on the terrorist situation in the Belgorod region from Russian Ministry of Defense via Telegram.

Russian MIL reports that they repelled and destroyed the terrorists. 70+ Ukrainian Nationalists, 4 armored vehicles and 5 pickup trucks.


Dorothé
 
Elon reageert precies zoals ik dacht.

Veel van de DeSantis-fans zagen dit aanvankelijk als een steunbetuiging van Elon, maar Elon is alleen maar bezig met het maximaliseren van Vrije Spraak door onze corrupte MSM in te halen.

Het volk is niet langer afhankelijk van de TV om hen nieuws te brengen.

Dorothé
 
1684913411286.png
Trump aanhangers moeten DeSantis in 2024 niet als negatief zien.

We moeten concurrentie verwelkomen en het belang erkennen van het opbouwen van potentiële kandidaten voor de toekomst.

Maar het Amerikaanse volk heeft de laatste jaren zien ontvouwen, en ze willen dat Trump afmaakt wat hij begonnen is. Ze willen dat hij het moeras draineert, en ik denk dat hij de politieke munitie en publieke steun heeft om het deze keer echt te doen.

In 2016 leken Trumps beweringen voor de meesten vergezocht. In 2023 is het de realiteit. Het publiek heeft genoeg reëel bewijs gezien en is genoeg wakker geworden om te weten waarom hooggeplaatste mensen worden gearresteerd en berecht voor verraad.

Het volk wil gerechtigheid. Het volk wil verantwoording voor de verraderlijke misdaden tegen ons.

En er is maar één man die dat voor elkaar kan krijgen.

Donald J. Trump.

Dorothé
 
1684913460042.png
Verdomme, dit werd 4,8 miljoen keer bekeken.

Het lijkt erop dat ondanks hun inspanningen, de 🇺🇦 propaganda machine het onderspit delft in de informatie oorlog.

Het publiek begint de trends te herkennen van welke kant accuraat is en welke kant onzin verzint.

Dorothé
 
1684959540314.png
Elon spreekt voor een groot deel van Centrum/Links die zich in de steek gelaten voelen door het pad en de koers van de DNC en de linkse beweging.

Links had in het verleden misschien goede bedoelingen, maar is gekaapt door gecompromitteerde actoren binnen onze regering en particuliere sector.

Dorothé
 
1684984853192.png
Vriendelijke herinnering dat bijna de helft van de D stemmers het in kampen stoppen van ons steunde.

Rasmussen 01/13/2022:

48% van de D stemmers steunde het beboeten en opsluiten van vaccin sceptici.

45% steunde het gedwongen onderbrengen van niet-gevaccineerden in "aangewezen faciliteiten".


Dorothé
 
Ik wil de kandidaten voor 2024 horen hoe zij denken om te gaan met de door de mens veroorzaakte ziekteverwekker die op de planeet is losgelaten en meer dan 7 miljoen mensen heeft gedood.

Ik weet dat er veel gaande is, maar het verbaast me dat dit onderwerp vergeten wordt, terwijl het een topprioriteit zou moeten zijn.

Dorothé
 
1685033026984.png
Ik heb linkse trollen de wildst denkbare dingen zien zeggen, maar deze zei letterlijk dat alle Republikeinen in concentratiekampen moeten worden gestopt omdat ze hun handen niet wassen, abortus afwijzen en het blauwharige alfabet afwijzen.

Hoe tolerant van hen.

Dorothé
 
1685034957095.png
Een niet-Amerikaanse burger van Indische afkomst ramt een lege Uhaul met een nazivlag tegen een stoeprand in DC, en Biden ontketent een campagne om "haat te bestrijden" en "antisemitisme te bestrijden".

Een Amerikaanse trans-extremist loopt een christelijke school binnen en slacht drie 9-jarigen en drie leraren af, en de Biden-administratie geeft geen kik.

Ik ben agnostisch, maar de oorlog tegen het christendom is echt.

Dorothé
 
🚨ABSOLUTE MUST WATCH🚨

Poetin houdt een toespraak over de vernietiging van de westerse samenleving en het zal je verbazen!

-Marxisme vernietigt traditionele waarden, religie, geschiedenis, familie, enz.

-Hollywood, cancel cultuur, omgekeerd racisme, CRT

-Verwerping van biologisch feit, trans fanatisme, schoolsystemen die kinderen hersenspoelen om zichzelf te verminken

-Misdaden tegen de mensheid

-Gezond conservatisme als het antwoord op de woke ideologie

Klinkt als Trump voor mij.

Dorothe
 
Wacht... waar is Zelensky?

De G7 top eindigde 4 dagen geleden. Ik heb hem niet naar huis zien gaan.

Ik heb gezocht naar rapporten over zijn verblijfplaats, maar er waren maar weinig berichten, maar Zelensky postte op Telegram dat hij terugkeerde en aan het front was in Oekraïne.

Draad over Zelensky's mysterieuze vermijding van Kyiv!



Twitter ()
Clandestiene
1) Wacht... waar is Zelensky?

De G7 top eindigde 4 dagen geleden. Ik heb hem niet naar huis zien gaan.

Ik heb gezocht naar berichten over zijn verblijfplaats en slechts weinig outlets berichtten erover, maar Zelensky postte op Telegram dat hij terugkeerde en aan het front was in Oekraïne.

05/23/2022:...

Dorothé
 
🔥FINALLY🔥

Amerika's favoriete propagandist, John Kirby, gaat in op het historische verlies van Bakhmut!

Zoals voorspeld, herhaalt hij nu het wijdverspreide praatje dat Bakhmut "weinig strategisch belang" had.

Kirby bagatelliseert sterk de omvang van het verlies van Bakhmut.

Dorothé
 
Herinnering voor alle 🇺🇦 mensen die denken dat Oekraïne deze oorlog wint:

Als jullie steden er zo uitzien, winnen jullie niet.

Jullie worden gepropageerd.

Dorothé
 
Wacht... waar is Zelensky?

De G7 top eindigde 4 dagen geleden. Ik heb hem niet naar huis zien gaan.

Ik heb gezocht naar rapporten over zijn verblijfplaats, maar er waren maar weinig berichten, maar Zelensky postte op Telegram dat hij terugkeerde en aan het front was in Oekraïne.

Draad over Zelensky's mysterieuze vermijding van Kyiv!



Twitter ()
Clandestiene
1) Wacht... waar is Zelensky?

De G7 top eindigde 4 dagen geleden. Ik heb hem niet naar huis zien gaan.

Ik heb gezocht naar berichten over zijn verblijfplaats en slechts weinig outlets berichtten erover, maar Zelensky postte op Telegram dat hij terugkeerde en aan het front was in Oekraïne.

05/23/2022:...

Dorothé


Mike
 
Oekraïne en het Westen zeiden eerst "er zijn geen nazi's in Oekraïne". Nu is het "oké misschien hebben we nazi's, maar het is maar een klein beetje".

Het enige nationale leger op aarde met nazi-eenheden is dat van Oekraïne via het Azov Bataljon.

Oekraïne is de meest pro-Nazi natie op de planeet...

The Kyiv Independent (https://kyivindependent.com/illia-ponomarenko-why-some-ukrainian-soldiers-use-nazi-related-insignia/)
Illia Ponomarenko: Why some Ukrainian soldiers use Nazi-related insignia
You're closely following the living history of a nation bravely resisting an imperialistic war of aggression that has inspired the world when, all of a sudden, you come across a picture of a Ukrainian soldier wearing a Totenkopf "skull and crossbones" patch or giving the Nazi salute.


Dorothé
 
Update van Russisch MvD over VS biologische misdaden in Oekraïne! ☣️

Russische MIL verzamelde biowapenmonsters uit Biosfeerreservaat in Kherson, van vogelgriepstammen die soortgrenzen kunnen overschrijden en 40% dodelijk zijn voor mensen 🦠

MUST READ THREAD!



Twitter ()
Clandestine
1) Update from Russian MoD on US biological crimes in Ukraine! ☣️

Dorothé
 
1685172734104.png
🚨🦠Biowapens alarm🦠🚨

De Russische regering tweette dat ze door mensen gemaakte biowapenmonsters hadden gevonden in een door het DoD gefinancierd biolab in Oekraïne...

Geen enkel artikel op een zoekmachine en ik schijn de enige te zijn die erover bericht op Twitter...

HELLOOOOOOOOO

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.892
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan